Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2006, 15:57 uur
Electro_ schreef:
Heel goed
Eigenlijk moet nog een goedkeuring komen van sxesven, maar ik heb deze foto al bij Google zien staan.
Heel goed
Eigenlijk moet nog een goedkeuring komen van sxesven, maar ik heb deze foto al bij Google zien staan.Ik weet ook zeker dat het goed is, want John Darnielle heb ik al een aantal keren live gezien.
Nieuwe:

0
geplaatst: 29 april 2006, 16:13 uur
Voor mij wordt het ondertussen lastiger en lastiger een "bekend" iemandte vinden. Deze dan ?

0
geplaatst: 1 mei 2006, 20:56 uur
0
geplaatst: 2 mei 2006, 00:05 uur
0
geplaatst: 2 mei 2006, 12:45 uur
Tja, de man heeft wat op Warp gereleased, maar z'n stijl is veel breder. Z'n ouder werk bevat wat hardcore invloeden, soundscapes met IDM geklooi tussendoor zijn hem ook niet vreemd. Z'n recenter werk is vooral erg glitchy met een scheutje breakcore invloeden.
Probeer vooral even in de Warp stal te graven
Probeer vooral even in de Warp stal te graven

0
geplaatst: 2 mei 2006, 12:53 uur
Nopes. Misschien er nog bijvermelden dat de Warp release eerder een uitstapje was voor deze artiest.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 11:44 uur
Nog maar een tip dan, al heeft dit nog maar weinig te maken met het raden van de foto.
Z'n echte thuisbasis is Schematic.
Z'n echte thuisbasis is Schematic.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 12:57 uur
wie t ook is, moeten we hem niet redden en dan eens vragen wie hij is?? 

0
geplaatst: 4 mei 2006, 13:07 uur
Onderhond schreef:
Nog maar een tip dan, al heeft dit nog maar weinig te maken met het raden van de foto.
Sorry Onderhond, de wil is er wel, maar ik wist niet eens waar te beginnen. Met je tip geef je 'm inderdaad weg: Richard Devine
0
geplaatst: 4 mei 2006, 19:52 uur
't Is inderdaad Devine. Nogal een plastische smoel, en geen totale onbekende. Dacht ik 

0
geplaatst: 4 mei 2006, 23:11 uur
Da's grappig, want je bent één van de drie MuMe-rs die op hem heeft gestemd

* denotes required fields.