Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2004, 00:55 uur
Oke, eens even kijken of dit lukt.
Tis een iets andere variant dan Johnnie suggereerde, maar volgens mij kan zelfs hij gerust zijn. En als het goed is moet dan hier het paatje komen:

Tis een iets andere variant dan Johnnie suggereerde, maar volgens mij kan zelfs hij gerust zijn. En als het goed is moet dan hier het paatje komen:

0
geplaatst: 7 september 2004, 22:10 uur
Okee, waarschijnlijk iets te moeilijk. Iets teveel een persoonlijke favoriet gekozen (ook da's alvast een hint op een site als deze).
Hint: Deze Engelsman was tot midden jaren '90 zanger van een driemansformatie, maar is tegenwoordig spil van zijn eigen 'projectband'.
Hint: Deze Engelsman was tot midden jaren '90 zanger van een driemansformatie, maar is tegenwoordig spil van zijn eigen 'projectband'.
0
Ruby1966
geplaatst: 7 september 2004, 22:52 uur
Koekebakker schreef:
Okee, waarschijnlijk iets te moeilijk. Iets teveel een persoonlijke favoriet gekozen (ook da's alvast een hint op een site als deze).
Is dit niet de zanger van Sophia ? Ben zijn naam ff kwijt
0
geplaatst: 8 september 2004, 00:14 uur
Dat is inderdaad het goede antwoord (vroeger ook zanger van het onvolprezen The God Machine). Aan Ruby dan dus!
0
Ruby1966
geplaatst: 11 september 2004, 11:55 uur
Sting is het niet

Hint : De groep waarin hij zong bestaat niet meer, ze waren in de jaren "80 actief, maar niet vreselijk succesvol.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 september 2004, 11:35 uur
Ruby1966 schreef:
Hint : De groep waarin hij zong bestaat niet meer, ze waren in de jaren "80 actief, maar niet vreselijk succesvol.
The Alarm??
0
Ruby1966
geplaatst: 29 september 2004, 11:49 uur
Yep, het is Mike Peters van The Alarm. In de jaren 80 zag hij er zo uit :

0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 september 2004, 12:43 uur
Zo zag ik er in de jaren '80 ook ongeveer uit als ik uit bed kwam.
(Neo, doe jij de volgende maar hoor!)
(Neo, doe jij de volgende maar hoor!)
0
geplaatst: 3 oktober 2004, 13:05 uur
Filmcomponist uiteraard, heeft zo zijn scores vol gotische elementen, met Roemeens, Poolse, Hongaarse invloeden, gebruikt vaak hypnotische melodieen....
0
geplaatst: 3 oktober 2004, 17:11 uur
0
geplaatst: 3 oktober 2004, 17:51 uur
Goed Titan, oftewel goed gebruik gemaakt van het zoeken op filmscore en Polen 

0
titan (crew)
geplaatst: 3 oktober 2004, 19:03 uur
Een ieder die zich geroepen voelt mag de volgende opgave doen.
0
geplaatst: 4 oktober 2004, 10:49 uur
0
geplaatst: 4 oktober 2004, 16:38 uur
Nee ook niet. Het is een met lof overladen artiest die 1 album op deze site heeft staan met slechts 3 stemmen. Daar komt er nog eentje bij maar ik ga nog maar niet stemmen anders wordt t wel erg makkelijk
.
.* denotes required fields.