MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:

Luka Bloom

uit Mexico?

Ze zien er inderdaad uit als mexicaanse worstelaars, maar komen uit de U.S. van A. Hebben 8 albums op MuMe staan.

Dan valt Los Lobos af; die hebben zo'n 20 albums, hmmm...

Wat je met Google al niet kunt vinden:
het zijn dus deze heren? : Los Straitjackets

Maar hun muziek ken ik niet; is het de moeite waard? Zie dat ze op vintage gitaren spelen; een soort rock'n roll/ twang sound?

(afbeelding)

(afbeelding)
Lijkt me behoorlijk zweten onder die maskers !!

Ben toch benieuwd wat je als zoekopdracht hebt gegeven. Ken hun muziek ook niet echt, maar kwam hun gemaskerde koppen ergens tegen en het leek mij een leuke voor "Who's this?" Verwacht dat hun muziek in de hoek van de vuige garage/rock 'n' roll ligt.

Jij mag !!

Gewoon bij Google afbeeldingen " mexican wrestler" ingevoerd, en op de derde pagina geloof ik was het raak.

Bij geen van de albums hier op MuMe zag ik zo snel ook maar iets van een bespreking of commentaar.
Ben nu ook wel benieuwd,

Kan even duren: ik heb nogal ruzie met Imageshack: het lukt me niet een foto te plaatsen, zonder dat er in de url al wordt verraden waar de foto vandaan komt.

still wrestling; maar dan met Imageshack

Lin
het wordt nu toch wel erg spannend zeg....

Oldfart schreef:
Maar hun muziek ken ik niet; is het de moeite waard?

allmusic:
energetic surf guitar twang

"het wordt nu toch wel erg spannend zeg.... "
helaas Lin, ondanks jouw tips een tijd geleden wil het maar niet lukken tussen Imageshack en mij.

Wil jij tussendoor niet een nieuwe opgave plaatsen, anders duurt het zo lang.

(afbeelding)

even een makkie tussendoor dan

Lin Lebowski, nu weet ik ook je achternaam !!

Oldfart schreef:
Lin Lebowski, nu weet ik ook je achternaam !!

Lin is offline Wiseguy Oldfart

kijk dat bedoel ik nou; zal ik het ook leren ?

David Lee Roth

pjh1967 schreef:
David Lee Roth

Uiteraard

echt waar?
Hoorde of las iets over een reunie; je moet er toch niet aan denken; zo'n hoofd : en dan een spandex broek aan: springen: en dan "JUMP" schreeuwen: brrrrr

Oldfart schreef:
echt waar?
Hoorde of las iets over een reunie; je moet er toch niet aan denken; zo'n hoofd : en dan een spandex broek aan: springen: en dan "JUMP" schreeuwen: brrrrr

En dan voluit in het drumstel crashen

hihaaaaaah

Lin
Oldfart schreef:
"het wordt nu toch wel erg spannend zeg.... "
helaas Lin, ondanks jouw tips een tijd geleden wil het maar niet lukken tussen Imageshack en mij.

Wil jij tussendoor niet een nieuwe opgave plaatsen, anders duurt het zo lang.

er moet ook nog wel eens gewerkt worden in huize Lin dus ik lees t nu pas, maar jullie zijn al volop weer bezig

@oldfart: de foto opslaan en dan gewoon daarna met je rechtermuisknop renamen en dan pas uploaden in imageshack

pjh1967 schreef:
(afbeelding)

Moet ik de opdruk op dat shirt van de linker zonnebril-meneer als hint meenemen, pjh1967???

sxesven
Oblivians!

sxesven schreef:
Oblivians!

Oblivians it is !!!!!

Nieuwe !!!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:22 uur

geplaatst: vandaag om 08:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.