Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2005, 01:26 uur
Ik sla af en toe steil achterover van wat jullie allemaal weten

0
geplaatst: 24 maart 2005, 08:16 uur
Laat iemand anders, maar de volgende doen, ik heb geen inspiratie 

0
ElMeroMero
geplaatst: 24 maart 2005, 08:44 uur

Eentje uit de oude doos dan maar
(niet spieken aub)
0
geplaatst: 24 maart 2005, 08:59 uur
Waarom zet je het erbij van dat spieken....nu weet ik het....de eerste keer volgens mij. Het is Thom Yorke dus niet 

0
ElMeroMero
geplaatst: 9 april 2005, 18:11 uur
Nope 
Tijd voor een hint:
Dit is de zanger van een bekende Britse artrock groepering uit de jaren 80 die solo ook nogal wat werk op zijn conto heeft staan.

Tijd voor een hint:
Dit is de zanger van een bekende Britse artrock groepering uit de jaren 80 die solo ook nogal wat werk op zijn conto heeft staan.
0
ElMeroMero
geplaatst: 9 april 2005, 18:19 uur
Jawel, da's helemaal goed 
Ik zag hem voorbijflitsen in het forumtopic "Hoeslink" dus ik daar moest ik nog even werk werk van maken, dacht ik zo bij mezelf.
Maar genoeg geëmmerd nu: jij bent aan de beurt

Ik zag hem voorbijflitsen in het forumtopic "Hoeslink" dus ik daar moest ik nog even werk werk van maken, dacht ik zo bij mezelf.
Maar genoeg geëmmerd nu: jij bent aan de beurt

0
geplaatst: 14 april 2005, 20:40 uur
Ik kan wel lukraak wat gokken, want ik heb geen flauw idee. 
Jack Johnson?

Jack Johnson?
0
geplaatst: 14 april 2005, 20:52 uur
Dat geen flauw idee hebben valt dus reuze mee !
Doe mee aan een loterij zou ik zeggen
Goed zo........jij mag............
Doe mee aan een loterij zou ik zeggen

Goed zo........jij mag............
0
geplaatst: 14 april 2005, 22:19 uur
Het was wel een beetje een educated guess, omdat ik een paar minuten eerder nog naar dit album keek...
Maar goed, een nieuwe opgave!

Maar goed, een nieuwe opgave!

0
Dustyfan
geplaatst: 15 april 2005, 11:39 uur
Die blonde gozer in het midden komt me zo bekend voor, maar ik kan hem niet plaatsen...
Gokje: AC/DC ? Maar dat zal wel fout zijn denk ik...
Gokje: AC/DC ? Maar dat zal wel fout zijn denk ik...
0
titan (crew)
geplaatst: 15 april 2005, 11:48 uur
Is inderdaad fout, komt zelfs niet eens in de buurt! 

0
geplaatst: 15 april 2005, 16:49 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 15 april 2005, 18:03 uur
Ik had de foto in Oor niet gezien voordat ik deze plaatste, maar ik had al het idee dat jij hem zou raden.
0
geplaatst: 15 april 2005, 18:08 uur
Ik herkende de zanger, dus ik gokte op Kaiser Chiefs. Pas daarna ging ik het controleren. Ik gokte al dat ze wel in de OOr zouden staan, en zie daar. Bleek het ook nog eens foto uit dezelfde fotosessie te zijn 
Maar had ik niet gecheckt dan had jij met het antwoord gekomen dat ik het goed had. Maar de persoon hierboven moet nu ook niet moeilijk zijn

Maar had ik niet gecheckt dan had jij met het antwoord gekomen dat ik het goed had. Maar de persoon hierboven moet nu ook niet moeilijk zijn

0
geplaatst: 15 april 2005, 18:37 uur
Peaches (ik heb de oor hier wel liggen, maar ik zal hem er maar niet bij pakken...)?
0
Ruby1966
geplaatst: 15 april 2005, 22:55 uur
Ik heb 5 minuten geleden bovenstaande foto bekeken en had geen flauw idee wie het was. Wat wil vervolgens het toeval, ik luister onderwijl naar het nummer Bird Gerhl van Antony and the Johnsons.......en ik dacht laat ik de tekst daar eens bijzoeken op internet...raad eens wat ik vervolgens zie :
http://www.alwaysontherun.net/...
Toevallig nietwaar ?
http://www.alwaysontherun.net/...
Toevallig nietwaar ?

0
geplaatst: 15 april 2005, 23:10 uur
Heel toevallig ja, en toevallig zag ik na plaatsing van de foto dat hij ook in OOr staat met dezelfde pruik op.
Als ik aan Antony denk zie ik de hoes van zijn eerste cd voor me
Maar jij mag nu.
En ik ga de cd steeds mooier vinden, terwijl mijn partner hem niet meer kan aanhoren
Als ik aan Antony denk zie ik de hoes van zijn eerste cd voor me

Maar jij mag nu.
En ik ga de cd steeds mooier vinden, terwijl mijn partner hem niet meer kan aanhoren

0
geplaatst: 15 april 2005, 23:19 uur
Kan ik me op zich wel voorstellen. Toch wel een heftige cd, en volgens mij is het echt zo'n cd waarvan je of wel erg houdt of helemaal niet

0
geplaatst: 16 april 2005, 14:12 uur
Is het ook: en ik kan me heel goed voorstellen dat je die stem niet trekt. Dit is inderdaad een cd waar je gek van bent of die je totaal niet trekt.
De muziek zal in grote kringen gewaardeerd worden (want die is gewoon erg mooi), maar het is de stem........ Ik hijs hem wel, en dan heb je iets heel moois in huis. Het is ook goed dat de albums niet langer dan 35 minuten duren
Dat is namelijk precies goed !
De muziek zal in grote kringen gewaardeerd worden (want die is gewoon erg mooi), maar het is de stem........ Ik hijs hem wel, en dan heb je iets heel moois in huis. Het is ook goed dat de albums niet langer dan 35 minuten duren

Dat is namelijk precies goed !
0
Ruby1966
geplaatst: 16 april 2005, 16:03 uur
Ik heb net kaartje gekocht voor zijn concert van 12 juni in Paradiso, ik trek de stem namelijk zeeeer goed 
Maar even over de nieuwe opgave hier, ik heb even geen inspiratie. Dus als iemand anders een foto wil plaatsen..gaat uw gang !

Maar even over de nieuwe opgave hier, ik heb even geen inspiratie. Dus als iemand anders een foto wil plaatsen..gaat uw gang !
* denotes required fields.