Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 12 maart 2008, 00:27 uur
Tipje van de sluier: gitarist die een stuk experimenteler klinkt dan zijn trui doet vermoeden. Heeft met vele jazz- en avant-garde grootheden gespeeld, waarvan ik de namen (nog) niet zal noemen omdat 'ie anders wel erg makkelijk wordt. Staat met twee (matig gewaardeerde) solo-albums en verschillende samenwerking op MuMe.
0
geplaatst: 12 maart 2008, 01:35 uur
derek bailey
ik was een dag of wat weg, anders had ik eergister wel voor opheldering kunnen zorgen.
ik was een dag of wat weg, anders had ik eergister wel voor opheldering kunnen zorgen.
0
geplaatst: 12 maart 2008, 23:24 uur
Ik werd ook al enigszins in die richting gedreven door dat strijkkwartet daarachter... volgende (denk niet zo heel moeilijk)

0
geplaatst: 13 maart 2008, 12:40 uur
Die met die baard heeft wel iets weg van Krist Novoselic.... Eyes Adrift misschien?
0
geplaatst: 15 maart 2008, 17:09 uur
Bedacht me ineens dat ik deze ook nog had staan.. maar eens een hintje.. Amerikaanse band.. 5 albums op MuMe met maar 21 stemmen, denk dat veel mensen de muziek wel zouden kunnen waarderen.
0
voltazy
geplaatst: 15 maart 2008, 17:47 uur
pjh1967 schreef:
Die met die baard heeft wel iets weg van Krist Novoselic.... Eyes Adrift misschien?
dacht ik idd ook aan, maar nu lijkt ie totaal niet meer op zoals hij er vroeger uitzag

0
geplaatst: 15 maart 2008, 19:13 uur
0
geplaatst: 15 maart 2008, 19:20 uur
The Scientist schreef:
.. Amerikaanse band..
.. Amerikaanse band..
pjh1967 schreef:
Komen ze uit Engeland?
Komen ze uit Engeland?
Ook goedemorgen !!

* denotes required fields.