Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2009, 00:01 uur
Hieronder dezelfde dame van The Sounds. Wat vooral leuk is is die kerel links. 

Overigens wil ik niemand deze foto onthouden van een Nederlands bandje dat ook The Sounds heette:

Overigens wil ik niemand deze foto onthouden van een Nederlands bandje dat ook The Sounds heette:

0
geplaatst: 25 mei 2009, 23:54 uur
Tijd voor een tip:
Naast wat solo-werk en gastbijdrages in de dancewereld, zingt deze Scandinavische vrouw ook in een band, met plaatwerk vanaf 1987.
Naast wat solo-werk en gastbijdrages in de dancewereld, zingt deze Scandinavische vrouw ook in een band, met plaatwerk vanaf 1987.
0
geplaatst: 3 juni 2009, 18:23 uur
Kom op mensen, zoveel verschrikkelijk bands komen er niet uit Oregon. Opgericht in 2000 en 3 albums en een EP op de site.
0
geplaatst: 3 juni 2009, 19:15 uur

(eenpersoons) metalband uit Frankrijk, opgericht in 1999, 2 EP's en 1 album op musicmeter.
0
geplaatst: 3 juni 2009, 20:12 uur
Nee.
De band bestond oorspronkelijk uit 3 leden, na 2001 veranderde het in een solo project. Oorspronkelijk speelden ze ook ruwe black metal, maar dat is veranderd in een kruising van shoegaze en metal.
De band bestond oorspronkelijk uit 3 leden, na 2001 veranderde het in een solo project. Oorspronkelijk speelden ze ook ruwe black metal, maar dat is veranderd in een kruising van shoegaze en metal.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 16:34 uur
0
geplaatst: 24 juni 2009, 02:41 uur
...........ooit een levendig spelletje, helaas ten onder gegaan in obscure bands en personen die het antwoord wisten maar niets plaatsten .......????
0
geplaatst: 24 juni 2009, 13:13 uur
Het was i.d.d. Hank Williams III.
Ik dacht; ik gooi er weer eens eentje een en dan wordt ie binnen een half uur geraden.
De jouwe GrafGantz doet bij mij geen belletje rinkelen.
(Is dat nou een jointje want meneer nummer 2 in zijn handen heeft?)
Ik dacht; ik gooi er weer eens eentje een en dan wordt ie binnen een half uur geraden.
De jouwe GrafGantz doet bij mij geen belletje rinkelen.
(Is dat nou een jointje want meneer nummer 2 in zijn handen heeft?)
0
geplaatst: 24 juni 2009, 23:44 uur
Neen. Morgenavond eerste tip(s), wil het nog niet te makkelijk maken.
0
geplaatst: 25 juni 2009, 21:52 uur
Zuid-Engelse rockband. Middelste twee heren zijn broers, linkerbroer voornaamste zanger, rechter mag ook wel eens een liedje zingen. Debuutalbum uit 2003, sindsdien in totaal 3 studioalbums en een filmscore.
* denotes required fields.