Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 00:39 uur
ongevraagd een tipje :
Op eigen kracht zijn ze wat marginaal gebleven, maar twee nummers van deze heren vonden als cover op een millionseller hun weg naar een veel breder publiek.
Op eigen kracht zijn ze wat marginaal gebleven, maar twee nummers van deze heren vonden als cover op een millionseller hun weg naar een veel breder publiek.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 00:49 uur
Nevermind ... the Meat Puppets zijn trouwens ook de band van Chris & Kurt.
0
jeko
geplaatst: 22 augustus 2009, 18:27 uur
Tipje:
Er staan 4 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 178 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,97 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,82.
Er staan 4 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 178 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,97 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,82.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 20:14 uur
vin13 schreef:
Insane Clown Posse
Insane Clown Posse
Jep (was misschien ook wel te gemakkelijk)
0
geplaatst: 31 augustus 2009, 23:29 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Rap Gods:
Ik heb al jaren een poster van 'alle' grote rappers op mijn kamer hangen en ik ken ze bijna allemaal. Toch kom ik er bij een paar niet uit. Soms kijk ik er niet naar om, maar af en toe denk ik: 'waarom nou net die paar niet?' Misschien zijn hier hip-hop kenners die nog wat kunnen geven of corrigeren. Er zijn vast mensen die zin hebben om wat te puzzelen!
Ik heb al jaren een poster van 'alle' grote rappers op mijn kamer hangen en ik ken ze bijna allemaal. Toch kom ik er bij een paar niet uit. Soms kijk ik er niet naar om, maar af en toe denk ik: 'waarom nou net die paar niet?' Misschien zijn hier hip-hop kenners die nog wat kunnen geven of corrigeren. Er zijn vast mensen die zin hebben om wat te puzzelen!
0
geplaatst: 2 september 2009, 10:15 uur
Paalhaas schreef:
Dan ben ik zo vrij:
(afbeelding)
Dan ben ik zo vrij:
(afbeelding)
Gallon Drunk
Nieuwe:

0
jeko
geplaatst: 2 september 2009, 12:32 uur
Ik ook niet bepaald, zocht het eerder bij Duitse schlagers!
0
geplaatst: 2 september 2009, 13:32 uur
Ze ziet er nu beter uit dan vroeger.
Dit is trouwens geen David lee Roth.
Dit is trouwens geen David lee Roth.
* denotes required fields.