Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2010, 15:07 uur
Lijkt me ook niet goed, dat is namelijk een land en geen band.
0
geplaatst: 28 februari 2010, 18:23 uur
Hm, ik had hier geen fans verwacht in het topic...
azra en pp weten het dus al. Thelion herkent vast een bekende rockster in Henk, logisch want he's got the looks. 
azra en pp weten het dus al. Thelion herkent vast een bekende rockster in Henk, logisch want he's got the looks. 
0
geplaatst: 28 februari 2010, 18:55 uur
Ik lijk daar iemand te herkennen van The Weak and the Strong. 

0
geplaatst: 28 februari 2010, 19:27 uur
Er gaan er al 3 door voor de koelkast!
Daarom gaan we het nu wat lastiger maken. Degene die wint moet de volgende info verstrekken. Welke van de 4 personen op de foto zit niet meer in deze band en noem de vernieuwde naam van de band na deze line-up verandering. Go go go
Daarom gaan we het nu wat lastiger maken. Degene die wint moet de volgende info verstrekken. Welke van de 4 personen op de foto zit niet meer in deze band en noem de vernieuwde naam van de band na deze line-up verandering. Go go go

0
geplaatst: 28 februari 2010, 19:33 uur
Die tweede van links 
En Cradle FC
- maar ik heb niet gewonnen, want anders zouden jullie te lang op een nieuwe moeten wachten aangezien mijn internet over een vijftal minuten gesloten is -

En Cradle FC
- maar ik heb niet gewonnen, want anders zouden jullie te lang op een nieuwe moeten wachten aangezien mijn internet over een vijftal minuten gesloten is -
0
geplaatst: 28 februari 2010, 19:36 uur
Je internet gesloten?
Internet op rantsoen...
Wel gewonnen, maar iemand anders mag dus een nieuwe plaatsten.
Internet op rantsoen...Wel gewonnen, maar iemand anders mag dus een nieuwe plaatsten.
0
geplaatst: 28 februari 2010, 20:20 uur
Dan plaats ik er ééntje... wie zijn dit stelletje ongeregeld? 

oh ja, niet geheel onbelangrijk... één van de mensen op de foto is geen bandlid maar (een harige) fan....

oh ja, niet geheel onbelangrijk... één van de mensen op de foto is geen bandlid maar (een harige) fan....
* denotes required fields.