Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 22:23 uur
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 22:36 uur
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 22:39 uur
Ik ben daar zo lui voor. Wat een ander in twee minuten doet, doe ik er een kwartier over. Dat gaat altijd zo moeilijk, met die fotokes en die tracklist. Een ander doet dat veel beter
. Ik heb the dissociatives ook nog altijd niet op de site gekregen...
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 22:47 uur
Met de aanwijzing en Google gevonden inderdaad.
Nieuwe opgave laat ik even aan mij voorbij gaan. ´k heb hier bezoek thuis. Laat gewoon de eerste die wat heeft maar wat neerzetten?
Nieuwe opgave laat ik even aan mij voorbij gaan. ´k heb hier bezoek thuis. Laat gewoon de eerste die wat heeft maar wat neerzetten?
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 22:56 uur
Niet moeilijk: het andere lid van The Neptunes, niet Pharrell.
0
ElMeroMero
geplaatst: 9 augustus 2005, 23:02 uur
Wie was er nou eerst ? Of zullen we de photo-finish moeten raadplegen ?

0
geplaatst: 9 augustus 2005, 23:11 uur
Chad inderdaad. Ik denk: ik zal het tempo er even inhouden. U is!
0
geplaatst: 10 augustus 2005, 18:09 uur
Mira Calix? Ik heb volgens mij ook al eens een foto van haar gezien met een witte jurk aan een RM1x op haar schoot. Leuk, vrouwen die aan het prutsen zijn met samplers en drummachines, meestal is dat toch het domein van mannen.
0
geplaatst: 10 augustus 2005, 18:18 uur
God zeg, ik had helemaal niet gezien dat je eerst was. Anders had ik mijn antwoord niet snel snel moeten gaan googlen
.
0
geplaatst: 10 augustus 2005, 18:19 uur
0
ElMeroMero
geplaatst: 10 augustus 2005, 22:42 uur
Yak schreef:
Mira Calix?
Mira Calix?
Nee, zij is het ook niet. Deze mevrouw is trouwens afkomstig van ons eigen continent.
Leuk, vrouwen die aan het prutsen zijn met samplers en drummachines, meestal is dat toch het domein van mannen.
Helemaal mee eens: electronische muziek en vrouwelijkheid gaan goed samen
Overigens heeft deze mevrouw wel een aparte stijl van muziek maken: deels electronische muziek, deels gepruts met taal.
Je zou haar kunnen beschouwen als een soort hedendaagse Laurie Anderson.

0
dutch2
geplaatst: 10 augustus 2005, 23:09 uur
Bloompje schreef:
Dat dacht ik ook altijd. Totdat ik een jaar of wat geleden een interview met P.J. Harvey zag op tv. En toen zag ze er toch wel erg mooi uit. Maar deze dame hierboven heeft inderdaad wel een heel mooi koppie. En goeie ruime sokken bovendien (quote)
Die is minder knap dan de vrouwe op de foto hierboven...
0
geplaatst: 10 augustus 2005, 23:12 uur
0
geplaatst: 11 augustus 2005, 01:38 uur
Ellen Allien?
Vind Polly Jean trouwens wel weer aantrekkelijker.
Vind Polly Jean trouwens wel weer aantrekkelijker.

0
geplaatst: 11 augustus 2005, 01:49 uur
Was dat toevallig op Loladamusica? Dat was wel Polly Jean op haar mooist zeg, wow.
Is het Hanin Elias, de Atari Teenage Riot scream queen?
0
ElMeroMero
geplaatst: 11 augustus 2005, 08:07 uur
Geen Ellen Alien, en Hanin Elias is het ook niet.
Trouwens, ik vind deze mevrouw eigenlijk meer lijken op een bibliothecaresse dan een scream queen.
Trouwens, ik vind deze mevrouw eigenlijk meer lijken op een bibliothecaresse dan een scream queen.

0
dutch2
geplaatst: 11 augustus 2005, 10:19 uur
Yak schreef:
Yup, bij Loladamusica. Polly was redelijk ontspannen en lachte erg veel om haar eigen woorden. Toen viel me ook pas op wat een enorme persoonlijkheid ze heeft. En wat een mooie ogen als ze lacht.(quote)
Was dat toevallig op Loladamusica? Dat was wel Polly Jean op haar mooist zeg, wow. Maar goed, on topic, gooi nog maar een tip los ElMeroMero, want voorlopig komen we er niet uit.
* denotes required fields.