Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2005, 04:03 uur
Goed! Het heeft een paar daagjes geduurd...
Je mag een nieuwe neerzetten, T.O.
Je mag een nieuwe neerzetten, T.O.

0
liejanne
geplaatst: 20 augustus 2005, 11:31 uur
Ooh.. Shit.. Hoe heet hij ook alweer.. Die beetje opera achtige zanger.. Naam kwijt.. :/
0
liejanne
geplaatst: 20 augustus 2005, 19:13 uur
Klopt het wat ik zei?? Amerikaanse (?) opera achtige zanger?
0
geplaatst: 20 augustus 2005, 19:18 uur
Vooruit, omdat je jarig bent (van harte): klopt als een bus, en is dus in een vroeg stadium de eerste tip.
0
geplaatst: 21 augustus 2005, 17:20 uur
Volgens mij schelen ze niet zo heel veel qua leeftijd, maar het is niet Patrick Wolf (die voldoet ook niet bepaald aan de eerste tip
).Het is inderdaad Josh Groban!
liejanne mag.................
0
liejanne
geplaatst: 21 augustus 2005, 17:23 uur
Uhm.. Iemand anders mag.. Ik heb geen idee hoe ik hier foto's moet posten en ik zou niet weten wat ik moet posten.. 
Dus voelt u zich geroepen, post dan een foto

Dus voelt u zich geroepen, post dan een foto

0
geplaatst: 21 augustus 2005, 21:52 uur
Nee, die heb ik al een keer gepost hier
. Hem trouwens ook, maar dan bij zijn album aangezien het een nogal aparte verschijning is.
. Hem trouwens ook, maar dan bij zijn album aangezien het een nogal aparte verschijning is.
0
geplaatst: 23 augustus 2005, 16:49 uur
Is dit niet een van die gasten van de freestylers, of zeg ik nu iets heel doms 

0
geplaatst: 24 augustus 2005, 19:32 uur
Geen flauw idee
lijkt op die ene gozer uit de film: "Me, Myself & Irene ...... maar oke.. zegt me niks.
lijkt op die ene gozer uit de film: "Me, Myself & Irene ...... maar oke.. zegt me niks.
0
geplaatst: 24 augustus 2005, 19:51 uur
Nee dat valt tegen inderdaad, makkie zal wel ironisch bedoeld zijn
. Met mn hint moet ie toch wel te doen zijn.

Dat plaatje heb ik een keer bij een van zijn albums gepost. Daar heeft Onderhond nog op gereageerd dus die zou het moeten weten
.
. Met mn hint moet ie toch wel te doen zijn.
Dat plaatje heb ik een keer bij een van zijn albums gepost. Daar heeft Onderhond nog op gereageerd dus die zou het moeten weten
.
0
geplaatst: 24 augustus 2005, 20:23 uur
Ja, dat zal best, maar nu weet ik nog niks... Onderhooooooooooooooooooond!!!!!!!! kom dit plaatje even oplossen wil je, want ik ben wel beniewd.... 

* denotes required fields.