MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Clipmeter

zoeken in:
8

Ik weet nu hoe ik mijn oude dag ga besteden.

10 stemmen!

Sigur Rós - Hoppipolla krijgt een 7,85.

Nieuwe clip:

El-P - Time Won't Tell

Dat einde. Beste clip van dit jaar imo.

9

Koninklijk!

De toch wel erg vette muziek die eronder staat ondersteund de clip ook nog 's goed.. Camerabeelden vaak vanaf een mooie plaats, mooi licht, al met al mooie clip!

8

Mwoah... 6

Het nummer zelf is wel erg goed.

Masimo schreef:
Koninklijk!

De toch wel erg vette muziek die eronder staat ondersteund de clip ook nog 's goed.. Camerabeelden vaak vanaf een mooie plaats, mooi licht, al met al mooie clip!

8

Eigenlijk ook wel knap dat je vaak ziet dat artiesten met een beperkt budget vaak de mooiste clips schieten. Althans zo ervaar ik dit, zeker binnen de hiphop.

Muziek en beeld gaan hand in hand (die plotse slo-mo's), maar verder maakt het weinig indruk. De ontknoping is best geinig, maar ook niet meer.

6

Sterk ja

8.5

7,40 voor deze clip, ik doe de volgende

7,5

Er zit niet echt een verhaal of thema in, maar de beelden passen goed bij de sfeer en het meisje is zeker niet lelijk

Die gedateerde sfeer heeft wel een bepaalde charme, maar ik kon mijn aandacht er niet goed bijhouden, sorry.

5

Sorry, ik vond hem ook erg saai.

5

Al die excuses hier, jongens het geeft niks hoor dat jullie de clip niet mooi vinden

Ik ga alleen kwaad worden als jullie de muziek ook saai vinden

Ja, pak Hoi123, laat mij gaan!

*Duikt onder bureau*

Sorry Arthur, beetje pech wie er als eerste reageerde... Heb niets met The Smiths, maar ik weet dat bijna alle sympathieke muziekliefhebbers dat wel doen, dus als mijn stapel te beluisteren albums wat is geslonken moet je me maar eens van mijn ongelijk proberen te overtuigen.

Sandokan-veld schreef:

dus als mijn stapel te beluisteren albums wat is geslonken moet je me maar eens van mijn ongelijk proberen te overtuigen.

Doen zou ik zeggen, en schrijf er dan zo'n grappige recensie over

5,5

Maar de muziek is

4, slecht

Is er nog iemand die wil stemmen? Dan hebben we 10 stemmen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:25 uur

geplaatst: vandaag om 09:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.