Muziek / Muziekgames / Clipmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2010, 17:35 uur
Sigur Rós - Hoppipolla krijgt een 7,85.
Nieuwe clip:
El-P - Time Won't Tell
Dat einde.
Beste clip van dit jaar imo.
9
Nieuwe clip:
El-P - Time Won't Tell
Dat einde.
Beste clip van dit jaar imo.9
0
geplaatst: 12 september 2010, 17:47 uur
Koninklijk! 
De toch wel erg vette muziek die eronder staat ondersteund de clip ook nog 's goed.. Camerabeelden vaak vanaf een mooie plaats, mooi licht, al met al mooie clip!
8

De toch wel erg vette muziek die eronder staat ondersteund de clip ook nog 's goed.. Camerabeelden vaak vanaf een mooie plaats, mooi licht, al met al mooie clip!
8
0
geplaatst: 12 september 2010, 18:13 uur
Masimo schreef:
Koninklijk!
8
Koninklijk!

8
Eigenlijk ook wel knap dat je vaak ziet dat artiesten met een beperkt budget vaak de mooiste clips schieten. Althans zo ervaar ik dit, zeker binnen de hiphop.

0
geplaatst: 12 september 2010, 19:03 uur
Muziek en beeld gaan hand in hand (die plotse slo-mo's), maar verder maakt het weinig indruk. De ontknoping is best geinig, maar ook niet meer.
6
6
0
geplaatst: 13 september 2010, 19:55 uur
7,5
Er zit niet echt een verhaal of thema in, maar de beelden passen goed bij de sfeer en het meisje is zeker niet lelijk
0
geplaatst: 13 september 2010, 20:12 uur
Die gedateerde sfeer heeft wel een bepaalde charme, maar ik kon mijn aandacht er niet goed bijhouden, sorry.
5
5
0
geplaatst: 13 september 2010, 20:16 uur
Al die excuses hier, jongens het geeft niks hoor dat jullie de clip niet mooi vinden 
Ik ga alleen kwaad worden als jullie de muziek ook saai vinden

Ik ga alleen kwaad worden als jullie de muziek ook saai vinden

0
geplaatst: 13 september 2010, 20:31 uur
Ja, pak Hoi123, laat mij gaan!
*Duikt onder bureau*
Sorry Arthur, beetje pech wie er als eerste reageerde... Heb niets met The Smiths, maar ik weet dat bijna alle sympathieke muziekliefhebbers dat wel doen, dus als mijn stapel te beluisteren albums wat is geslonken moet je me maar eens van mijn ongelijk proberen te overtuigen.
*Duikt onder bureau*
Sorry Arthur, beetje pech wie er als eerste reageerde... Heb niets met The Smiths, maar ik weet dat bijna alle sympathieke muziekliefhebbers dat wel doen, dus als mijn stapel te beluisteren albums wat is geslonken moet je me maar eens van mijn ongelijk proberen te overtuigen.

0
geplaatst: 13 september 2010, 20:35 uur
Sandokan-veld schreef:
dus als mijn stapel te beluisteren albums wat is geslonken moet je me maar eens van mijn ongelijk proberen te overtuigen.
dus als mijn stapel te beluisteren albums wat is geslonken moet je me maar eens van mijn ongelijk proberen te overtuigen.
Doen zou ik zeggen, en schrijf er dan zo'n grappige recensie over

0
geplaatst: 14 september 2010, 16:06 uur
Is er nog iemand die wil stemmen? Dan hebben we 10 stemmen.
* denotes required fields.