MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1980

zoeken in:
skyline
3-3

musiq48
4-5

Almu
5-5

6-5

Prima band hoor, The Feelies, maar ze kunnen niet op tegen Closer

Het voelt aan als een dolksteek in mijn rug

6-6

skyline
the viking schreef:
Het voelt aan als een dolksteek in mijn rug

6-6

Nummer 5 en 6 in je top 10 maar omdraaien dan?

Voor de mensen die Crazy Rhythms niet aanspreekt,de andere albums die erop volgden zijn een stuk rustiger met minder venijnige randjes(meer R.E.M invloeden) Hier een voorbeeld:

The High Road

Het mooiste nummer van The Feelies.

Alleen om dat nummer heb ik destijds die LP gekocht.

Ze zijn voor mij allemaal van een hoog niveau wibro en dat heb ik maar zelden bij een band

k.grubs
8-7

Ludwig
8-8

tangmaster
8-10

The Feelies zijn door naar de finale

2. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Orchestral Manoeuvres in the Dark vs. Talking Heads - Remain in Light

0-0

Zorin
0-2

0-4

The Feelies in de finale

Niet verwacht.

musicfriek schreef:

The Feelies in de finale

Ik zie er maar de humor van in en pas voor de rest van deze stemming. De fanclub zal er vast ook voor zorgen dat ze de finale winnen

Mja, toevallig een 5-sterrenalbum voor mij. Ze mogen winnen, zeker als je deze halve finale ziet

0-7

Gisteren nog dit album van de TH beluisterd. Klinkt nog steeds goed. Mogen van mij daarom naar de finale hoewel ik het liever "Seventeen Seconds" van The Cure gegund had.

Zorin
Ik hoop dat ik straks nog op tijd ben voor de Finale: ik ga Sint-Maarten lopen....

Succes! Benieuwd wat er overblijft van die lampionnetjes

Gast
geplaatst: vandaag om 05:16 uur

geplaatst: vandaag om 05:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.