MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1980

zoeken in:
k.grubs
6-1

Zorin
7-1

Halve finales...(mager 80's spul hoor )

Bruce eruit

Zorin
Ja, ArthurDZ; let dan ook op (de enige echt goeie die er nog tussen zat).

Ik kon niet, ik was hard aan het werken

Closer en Remain In Light zitten er gelukkig nog in. Maar inderdaad, The River was de beste van de overgebleven albums. Maar zo jammer is dat niet, want Bruce gaat de KO van 1975 en/of 1978 wel winnen

Zorin
Na ja, je kon er toch niks meer aan doen.... ; erger is dat ze van een band verloren hebben waar ik nog nooit van gehoord had (behalve de nerds hier blijkbaar ) en waar ik na beluistering ervan wel snap waarom niemand buiten Mume dit kent.....

Ik heb drie 5* albums uit 1980: Closer, Remain in Light en The River. Op zich zijn er dus 2 bij de laatste 4 wat niet verkeerd is, maar inderdaad zonde (en een beetje vreemd) van Bruce...

Zorin
RIL is nu mijn favoriet hier; Closer houd ik niet van, wat vooral komt door degene die zingt. Maar ja, velen vinden het prachtig, dus we zien wel...

k.grubs
Who the fuck zijn The Feelies? Echt nog nooit van gehoord! Ben ik dan geen nerd?
De top 50 van 1980 erbij gepakt en ze bestaan dus echt... een soort VU-epigonen blijkbaar.

Zorin
k.grubs schreef:
Ben ik dan geen nerd?

Op basis hiervan.... nee.

12-1

The Feelies

Laat jullie gehoor eens doorlichten

Zorin
Tsja, ik had een Noorman nuchterder/realistischer ) verwacht; aardig C- bandje hoor, die Feelniets, maar die hoort hier niet; ieder zijn "muziek" in ieder geval

ronde 6 tot 8 2 verschil

1. Joy Division – Closer vs. The Feelies - Crazy Rhythms
2. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Orchestral Manoeuvres in the Dark vs. Talking Heads - Remain in Light

Zorin schreef:
Tsja, ik had een Noorman nuchterder/realistischer ) verwacht; aardig C- bandje hoor, die Feelniets, maar die hoort hier niet; ieder zijn "muziek" in ieder geval

Kom niet aan de onvolprezen The Feelies Zorin en hoezo kunnen Vikingen niet uit hun bol gaan?

1. Joy Division - Closer vs. The Feelies - Crazy Rhythms

0-1

Feelniets ? C-bandje? Tja, als je bij voorbaad het al een band voor nerds noemt. Beperk je dan a.u.b. tot stoere Bruce.

Een vraagje:kan die loting niet worden aangepast? Een broedermoord is er niets bij

Benno
0-2

Zorin
0-3

Ah, nu al gevallen voor The Feelies .

Zorin
nee, maar daar hoor ik iig dan liever naar dan naar Closer .

edit: tot hoever gaan we eigelijk, Dwjekk?

Dwejkk_ schreef:
Ah, nu al gevallen voor The Feelies .

Met het zwaard van Closer boven zijn hoofd inderdaad

Zorin
the viking schreef:
Met het zwaard van Closer boven zijn hoofd inderdaad

Precies....... Serieus: in vergelijking met Closer vind ik die van The Feelies een stuk aangenamer om naar te luisteren....

Nog aangenamer dan Closer? Ik ga maar eens op zoek naar dat c-bandje.

Dwejkk_ schreef:
ronde 6 tot 8 2 verschil

1. Joy Division - Closer vs. The Feelies - Crazy Rhythms

Stand is 1-3

Ruby1966
2-3

beide topalbums
5* om 4,5*

Gast
geplaatst: vandaag om 09:44 uur

geplaatst: vandaag om 09:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.