Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1980
zoeken in:
0
Zorin
geplaatst: 10 november 2010, 15:12 uur
Ja, ArthurDZ; let dan ook op
(de enige echt goeie die er nog tussen zat).
(de enige echt goeie die er nog tussen zat).
0
geplaatst: 10 november 2010, 15:25 uur
Ik kon niet, ik was hard aan het werken 
Closer en Remain In Light zitten er gelukkig nog in. Maar inderdaad, The River was de beste van de overgebleven albums. Maar zo jammer is dat niet, want Bruce gaat de KO van 1975 en/of 1978 wel winnen

Closer en Remain In Light zitten er gelukkig nog in. Maar inderdaad, The River was de beste van de overgebleven albums. Maar zo jammer is dat niet, want Bruce gaat de KO van 1975 en/of 1978 wel winnen

0
Zorin
geplaatst: 10 november 2010, 15:34 uur
Na ja, je kon er toch niks meer aan doen....
; erger is dat ze van een band verloren hebben waar ik nog nooit van gehoord had (behalve de nerds hier blijkbaar
) en waar ik na beluistering ervan wel snap waarom niemand buiten Mume dit kent.....
; erger is dat ze van een band verloren hebben waar ik nog nooit van gehoord had (behalve de nerds hier blijkbaar
) en waar ik na beluistering ervan wel snap waarom niemand buiten Mume dit kent.....
0
geplaatst: 10 november 2010, 15:43 uur
Ik heb drie 5* albums uit 1980: Closer, Remain in Light en The River. Op zich zijn er dus 2 bij de laatste 4 wat niet verkeerd is, maar inderdaad zonde (en een beetje vreemd) van Bruce...
0
Zorin
geplaatst: 10 november 2010, 16:24 uur
RIL is nu mijn favoriet hier; Closer houd ik niet van, wat vooral komt door degene die zingt. Maar ja, velen vinden het prachtig, dus we zien wel...
0
k.grubs
geplaatst: 10 november 2010, 16:49 uur
Who the fuck zijn The Feelies? Echt nog nooit van gehoord! Ben ik dan geen nerd?
De top 50 van 1980 erbij gepakt en ze bestaan dus echt... een soort VU-epigonen blijkbaar.
De top 50 van 1980 erbij gepakt en ze bestaan dus echt... een soort VU-epigonen blijkbaar.
0
Zorin
geplaatst: 10 november 2010, 17:00 uur
Tsja, ik had een Noorman nuchterder/realistischer
) verwacht; aardig C- bandje hoor, die Feelniets, maar die hoort hier niet; ieder zijn "muziek"
in ieder geval
) verwacht; aardig C- bandje hoor, die Feelniets, maar die hoort hier niet; ieder zijn "muziek"
in ieder geval
0
geplaatst: 10 november 2010, 17:09 uur
ronde 6 tot 8 2 verschil
1. Joy Division – Closer vs. The Feelies - Crazy Rhythms
2. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Orchestral Manoeuvres in the Dark vs. Talking Heads - Remain in Light
1. Joy Division – Closer vs. The Feelies - Crazy Rhythms
2. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Orchestral Manoeuvres in the Dark vs. Talking Heads - Remain in Light
0
geplaatst: 10 november 2010, 17:09 uur
Zorin schreef:
in ieder geval
in ieder geval Kom niet aan de onvolprezen The Feelies Zorin en hoezo kunnen Vikingen niet uit hun bol gaan?

0
geplaatst: 10 november 2010, 17:10 uur
1. Joy Division - Closer vs. The Feelies - Crazy Rhythms
0-1
Feelniets
? C-bandje? Tja, als je bij voorbaad het al een band voor nerds noemt. Beperk je dan a.u.b. tot stoere Bruce.
0-1
Feelniets
? C-bandje? Tja, als je bij voorbaad het al een band voor nerds noemt. Beperk je dan a.u.b. tot stoere Bruce.
0
geplaatst: 10 november 2010, 17:10 uur
Een vraagje:kan die loting niet worden aangepast? Een broedermoord is er niets bij 

0
Zorin
geplaatst: 10 november 2010, 17:19 uur
nee, maar daar hoor ik iig dan liever naar dan naar Closer
.
edit: tot hoever gaan we eigelijk, Dwjekk?
.edit: tot hoever gaan we eigelijk, Dwjekk?
0
Zorin
geplaatst: 10 november 2010, 17:55 uur
Precies.......
Serieus: in vergelijking met Closer vind ik die van The Feelies een stuk aangenamer om naar te luisteren.... 
0
geplaatst: 10 november 2010, 17:56 uur
Nog aangenamer dan Closer? Ik ga maar eens op zoek naar dat c-bandje. 

0
geplaatst: 10 november 2010, 18:01 uur
Dwejkk_ schreef:
ronde 6 tot 8 2 verschil
ronde 6 tot 8 2 verschil
1. Joy Division - Closer vs. The Feelies - Crazy Rhythms
Stand is 1-3
* denotes required fields.