MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1969

zoeken in:
Zoals ik al zei: één van de mooiste nummers allertijden en beslist de verdiende winnaar van dit jaar

orbit schreef:
Zoals ik al zei: één van de mooiste nummers allertijden en beslist de verdiende winnaar van dit jaar

Volkomen terecht en ik heb dit ook van tevoren voorspeld. David Bowie was met "Space Oddity" in 1969 zijn tijd ver vooruit.

Ten overvloede maar toch: 14-4

Zorin
Jammer....(helaas was Chevy een fractie te laat om Blowie eruit te spelen tegen Pastorale......geluk dus en niet terecht )

Arrie schreef:
Oh je bedoelt Led Zeppelin? Sorry, maar ik vind deze finale toch wel een aantal niveaus hoger vliegen dan die zeppelin.
Onder andere, maar ook o.a. Elvis Presley, The Beatles (die waren er wel heel snel uit!), The Who en Fleetwood Mac.

Chapeau voor Pastorale hoor, had niet verwacht dat ze zo ver zouden komen. Maar een mooie finale, 2 topnummers

Kom maar op met 1970.

Elvis Presley The Who Ook de Fleetwood Mac van '69 vind ik niet zo boeiend. Nee sorry Chevy, je noemt nu net namen die het wat mij betreft geheel terecht niet hebben gehaald.

Winnaar 1969: David Bowie met Space Oddity!!! Ook een applausje voor The Rolling Stones, die nu al 3 keer in de finale gestaan hebben.

(afbeelding)

Winnaars:

1965: The Byrds- Mr. Tambourine Man
1966: The Beach Boys- Good Vibrations
1967: The Moody Blues- Nights In White Satin
1968: The Rolling Stones- Sympathy For The Devil
1969: David Bowie- Space Oddity

Runner-ups:

1965: The Who- My Generation
1966: The Rolling Stones- Paint It Black
1967: Jefferson Airplane- White Rabbit
1968: Creedence Clearwater Revival- I Put A Spell On You
1969: The Rolling Stones- Gimme Shelter

Bedankt iedereen die heeft meegedaan !!!

Zorin
Mooi werk, ArthurDZ.. Bevestiging van het feit dat De Stones de beste Band van de '60's waren.

Jij ook bedankt ArthurDZ .

Gast
geplaatst: vandaag om 17:18 uur

geplaatst: vandaag om 17:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.