MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1970

zoeken in:
Zorin
Maak je niet zo druk joh; ik geef je alleen een koekje van eigen deeg. . Je neemt jezelf te serieus.

Zorin schreef:
dat Electrotechnics of zo (geluidjes)

Ik heb je wel eens gezegd dat je praatjes me aan m'n vader deden denken, maar nu zit je nog een generatie verder

Zorin
Ik weet niet wie je voor je hebt, maar het steekt kennelijk wel . Orbit kan zich zelf wel redden op deze kleuterschool.

Dit is iets tussen die Orbit en mij en mag overigens van mij wel weggebezemd worden (er is wel vaak heisa met die user; ik heb daar nooit mee te maken gehad inzake mijzelf).

Dus Graaf, terug in je hok (kasteel)

We hebben te maken met opoe Zorin, die vanuit zijn graf (over vleermuizen gesproken!) nog even de jongeren toekucht en -hoest wat ze moeten luisteren en dat al die nieuwe-eh-dingesheid maar niks is, in zijn tijd..bla ..bla..

orbit schreef:
vanuit zijn graf

zeg, hou mij d'r buiten...

Jongens, we zijn al in 1971, jullie lopen achter

GrafGantz schreef:
(quote)

zeg, hou mij d'r buiten...

Zorin
orbit schreef:
We hebben te maken met opoe Zorin, die vanuit zijn graf (over vleermuizen gesproken!) nog even de jongeren toekucht en -hoest wat ze moeten luisteren en dat al die nieuwe-eh-dingesheid maar niks is, in zijn tijd..bla ..bla..

Alleen kan ie het niet af, die arme Orbit met zijn "wijsheden". Heb je nou nog niet door dat ik een parodie van jezelf speel.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.