Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1970
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2010, 09:31 uur
43. Neil Young - Southern Man Vs. The Kinks - This Time Tomorrow
1-0
1-0
0
geplaatst: 11 november 2010, 09:39 uur
3-0
Het voordeel van 2 nominaties tegenover elkaar: tenminste eentje haalt de volgende ronde!
Tribal Gathering schreef:
41. Van der Graaf Generator – Killer Vs. Egg - I Will Be Absorbed
41. Van der Graaf Generator – Killer Vs. Egg - I Will Be Absorbed
Het voordeel van 2 nominaties tegenover elkaar: tenminste eentje haalt de volgende ronde!
0
geplaatst: 11 november 2010, 09:50 uur
Matige Neil Young door in de vorige battle tegen een geniale Hayes. En dat zeg ik als groot Neil Young fan. Op zulke momenten vraag ik me af of de meeste stemmers beide nummers eigenlijk wel kennen of gewoon automatisch voor opa Neil stemmen 

0
geplaatst: 11 november 2010, 09:53 uur
44. Van der Graaf Generator – Refugees Vs. Steve rowland & the family dogg – Sympathy
1-0
1-0
0
geplaatst: 11 november 2010, 09:53 uur
2-0
Idd, Only Love Can Break Your Heart vind ik één van zn slechtste nummers, terwijl die van Hayes gewoon goed is..
GrafGantz schreef:
Matige Neil Young door in de vorige battle tegen een geniale Hayes. En dat zeg ik als groot Neil Young fan. Op zulke momenten vraag ik me af of de meeste stemmers beide nummers eigenlijk wel kennen of gewoon automatisch voor opa Neil stemmen
Idd, Only Love Can Break Your Heart vind ik één van zn slechtste nummers, terwijl die van Hayes gewoon goed is..
0
geplaatst: 11 november 2010, 10:00 uur
GrafGantz schreef:
Als je beide nummers niet kent behoor je eigenlijk gewoon te passen.
0
geplaatst: 11 november 2010, 10:00 uur
3-0
Ik vind Only Love Can Break Your Heart anders prachtig
Titmeister schreef:
2-0
2-0
(quote)
Ik vind Only Love Can Break Your Heart anders prachtig

0
Zorin
geplaatst: 11 november 2010, 11:01 uur
4-3
over dat nummer van Hayes; bijna 5 minuten geklets (van de 10) 'over' een monotoon achtergronddeuntje.....(dat deed mij kiezen voor Neil)
over dat nummer van Hayes; bijna 5 minuten geklets (van de 10) 'over' een monotoon achtergronddeuntje.....(dat deed mij kiezen voor Neil)
0
geplaatst: 11 november 2010, 11:40 uur
4-5
Pfoei, gelukkig gaat het schitterende Sympathy toch nog door
Pfoei, gelukkig gaat het schitterende Sympathy toch nog door

0
geplaatst: 11 november 2010, 11:43 uur
45. Three Dog Night - Mama Told me not to Come Vs. Pacific Gas & Electric - Are You Ready
1-0 dit is een lastige
1-0 dit is een lastige
0
geplaatst: 11 november 2010, 11:51 uur
musicfriek schreef:
Ken je Refugees wel? Veel mooier hoor..
Tja, daar kan ik het alleen maar niet mee eens zijn.Ken je Refugees wel? Veel mooier hoor..
Het van der Graaf Generator kwartje zal bij mij waarschijnlijk nooit gaan vallen.
0
geplaatst: 11 november 2010, 12:20 uur
46. The Doors - Waiting for the Sun Vs. Creedence Clearwater Revival- Lookin’ Out My Back Door
* denotes required fields.