MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1970

zoeken in:
43. Neil Young - Southern Man Vs. The Kinks - This Time Tomorrow

1-0

3-0

Tribal Gathering schreef:
41. Van der Graaf Generator – Killer Vs. Egg - I Will Be Absorbed

Het voordeel van 2 nominaties tegenover elkaar: tenminste eentje haalt de volgende ronde!

Ruby1966
4-0

Matige Neil Young door in de vorige battle tegen een geniale Hayes. En dat zeg ik als groot Neil Young fan. Op zulke momenten vraag ik me af of de meeste stemmers beide nummers eigenlijk wel kennen of gewoon automatisch voor opa Neil stemmen

44. Van der Graaf Generator – Refugees Vs. Steve rowland & the family dogg – Sympathy

1-0

2-0
GrafGantz schreef:
Matige Neil Young door in de vorige battle tegen een geniale Hayes. En dat zeg ik als groot Neil Young fan. Op zulke momenten vraag ik me af of de meeste stemmers beide nummers eigenlijk wel kennen of gewoon automatisch voor opa Neil stemmen

Idd, Only Love Can Break Your Heart vind ik één van zn slechtste nummers, terwijl die van Hayes gewoon goed is..

GrafGantz schreef:

Als je beide nummers niet kent behoor je eigenlijk gewoon te passen.

3-0

Titmeister schreef:
2-0
(quote)

Idd, Only Love Can Break Your Heart vind ik één van zn slechtste nummers, terwijl die van Hayes gewoon goed is..

Ik vind Only Love Can Break Your Heart anders prachtig

Kan, ik vind het een enorm zeiknummer...

Benno
4-2

Zorin
4-3

over dat nummer van Hayes; bijna 5 minuten geklets (van de 10) 'over' een monotoon achtergronddeuntje.....(dat deed mij kiezen voor Neil)

Ruby1966
4-4

4-5

Pfoei, gelukkig gaat het schitterende Sympathy toch nog door

45. Three Dog Night - Mama Told me not to Come Vs. Pacific Gas & Electric - Are You Ready

1-0 dit is een lastige

2-0

Ken je Refugees wel? Veel mooier hoor..

musicfriek schreef:
Ken je Refugees wel? Veel mooier hoor..
Tja, daar kan ik het alleen maar niet mee eens zijn.
Het van der Graaf Generator kwartje zal bij mij waarschijnlijk nooit gaan vallen.

Ruby1966
3-2

Zorin
3-3

46. The Doors - Waiting for the Sun Vs. Creedence Clearwater Revival- Lookin’ Out My Back Door

2-1

Vergeten op Three Dog Night te stemmen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.