MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1970

zoeken in:

Zorin
53. The Stooges – Dirt Vs. Neil Young - Tell Me Why

1-0

1-1

Linda Perhacs door

1-2

Across the Universe is zo'n beetje het beste Beatles nummer en die vliegt eruit. (Ik ken de tegenstander niet, dus wellicht is het terecht). Daarom doet het extra pijn dat juist The Long and Winding Road doorgaat tegen het prachtige Chestnut Mare. I'm Blue....

Het is tegenwoordig hip om in zo'n beetje elke muziekgame tegen The Beatles te stemmen geloof ik...

2-4

GrafGantz schreef:
Het is tegenwoordig hip om in zo'n beetje elke muziekgame tegen The Beatles te stemmen geloof ik...

Ze zijn er in de voorgaande edities van dit spel wel telkens opvallend vroeg uitgevlogen. Maar hoe dan ook: The Beatles

3-4

Tribal Gathering schreef:
Across the Universe is zo'n beetje het beste Beatles nummer en die vliegt eruit. (Ik ken de tegenstander niet, dus wellicht is het terecht). Daarom doet het extra pijn dat juist The Long and Winding Road doorgaat tegen het prachtige Chestnut Mare. I'm Blue....

Probeer Linda Perhacs eens, ik denk dat jij dat wel goede muziek vindt... Verder heb ik niks tegen The Beatles, alleen als ze tegen een betere tegenstander staan is de keuze vrij makkelijk voor mij...

3-5

54. Funkadelic - Funky Dollar Bill Vs. The Who - Summertime Blues
0-1, duidelijk.

0-2, jammer dat Funkadelic zo zwaar geloot heeft

55. Crosby, Stills, Nash & Young – Woodstock Vs. The Who - See Me, Feel me

1-0 beste CSNY

2-0 Op "Ohio" na de beste CSNY

Aiaiai... Dilemma!

Om de score een beetje gelijk te trekken:
2-1

3-3

omdat The Who origineel is en Woodstock een cover (verder gelijkwaardig)

3-4

Roger Daltrey met zo'n glitterpak. Prachtig

3-5

56. Elvis Presley- Kentucky Rain Vs. Aphrodite's Child - It's Five o' Clock

Zorin
0-3

Ruby1966
0-5

Ruby1966
57. Rare Earth - Get Ready Vs. Dave Edmunds - I Hear You Knocking

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 13:37 uur

geplaatst: vandaag om 13:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.