MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1971

zoeken in:

k.grubs
5-5

DjFrankie schreef:
The Who gewonnen

Wat een Chevy-muziek in de laatste rondes zeg...

Mag het een keertje. De Chevy-muziek aanhangers delven al zo vaak het onderspit.

Chevy heeft wel een goede smaak qua filmmuziek.. helaas is de rest nogal vergeeld en ouwezakkerig ja..

Oh, ik vergeet te stemmen.

7-8

6-8 of 7-7..

of gewoon 6-7

(Arrie heeft het niet zo op met Chevy-nummers en wil snel aan 1972 beginnen)

Zorin
7-7

vind beide goed

musiq48
8-7

johannesA
10-8

10-9

Twee fantastische nummers in de finale trouwens!

Dwejkk_ schreef:
Heb niet veel met The Who, maar Baba O'Riley vind ik leuk, vooral het intro.

Ik ben The Who in de loop der jaren wel meer gaan waarderen, maar ben wel met je eens dat het nummer vooral door het fantastische intro zo opvalt. Verrassende winnaar, een tikje te veel van het goede wat mij betreft.

Wel een prima jaar, 1971.

Drie stemmen op rij voor The Who (waaronder de beslissende) tussen 6:52 en 7:43. Het is gewoon een complot van de "Vroeg-opsta-maffia", wat ik je brom...

10-11

Jammer dat Baba gewonnen heeft. Een fantastische intro, maar het hele nummer borduurt daar op voort zonder verdere wendingen.

GrafGantz schreef:
Drie stemmen op rij voor The Who (waaronder de beslissende) tussen 6:52 en 7:43. Het is gewoon een complot van de "Vroeg-opsta-maffia", wat ik je brom...

In de Kink 1500 van 20 september j.l. was de positie van de halve finalisten als volgt;

17. Stairway to Heaven
76. L.A. Woman
151. Riders on the Storm
221. Baba O' Riley

Ik ben dus wel enigszins geneigd GrafGantz gelijk te geven.

Baba O'Riley op 1, ik kan alleen maar juichen Schitterend hoogtepunt van een fantastisch album.

deric raven schreef:
Verwacht dat de halve finales zullen zijn:

The Who - Baba O´Riley vs. The Doors - Riders On The Storm
en
Led Zeppelin - The Battle of Evermore vs. Marvin Gaye - What's Going On

Mijn voorspelling toen we nog aan het inzenden waren op 18 november.
Zat voor de helft goed.

10-12

Baba O'Riley gewonnen in dit fantastische jaar, wat een sof

Zorin
Baba O'Reilly: Teenage Wasteland, topper. Riders On The Storm als winnaar had ik overigens ook best gevonden.

Zorin
GrafGantz schreef:

Gast
geplaatst: vandaag om 17:18 uur

geplaatst: vandaag om 17:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.