MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Crypto

zoeken in:
Ik ben hier niet echt sterk in, maar hier is de volgende:

De rare wereld wilde nog meer muziek

Een gokje: Rare Earth - Back To Earth?

Bis - Music for a Stranger World?

aslan (crew)
dat zal 'm zijn denk ik lebowski

Dat is inderdaad goed.

Flauw mopje van een tof familielid

Band & album

Toine Rorije
ik zag je een paar Pere Ubu albums toevoegen, is het daar iets van? (al zie ik daar niet echt een titel met een mopje oid)
En anders misschien eens een tipje loslaten

Nederlandse band, en de mop is misschien alleen bekend bij dertigplussers. De muziek trouwens ook

Dat moet Supersister zijn. Maar ik kan geen 'flauw' album verzinnen. Supersisterious misschien?

Toine Rorije
Pudding en Gisteren, twee kleine jongetjes, liepen door het bos. Plots zei Pudding: "Ik moet naar de w.c." Toen zei Gisteren: "Ga maar in het bos." Toen kwam er een agent aan. Pudding deed snel zijn petje op de drol, en de agent vroeg: "Wat zit er onder dat petje?" "Ehhh, een jong vogeltje, meneer", zei Gisteren. "Laat eens kijken", zei de agent, en hij greep zo in de drol. Pudding en Gisteren gingen er natuurlijk meteen vandoor, maar de agent wist waar ze woonden en klopte op de deur. Hun moeder deed open. Nadat de agent alles had uitgelegd vroeg de moeder: "Was het Pudding?" "Nee," antwoordde de agent, "het was poep." "Was het Gisteren?", vroeg moeder. "Nee," zei de agent, "het was vandaag." Moeder sloot de deur en zei hem: "Sorry agent, dan heeft u hier verder niks te zoeken..."

Die is inderdaad enorm flauw. Dat verhaaltje kende ik niet. Maar wie heeft nu de eer om een nieuwe te mogen plaatsen? Aangenomen dat onze gecombineerde antwoorden goed zijn tenminste...

Toine Rorije
Aan jou de eer, ik was er nóóit opgekomen anders

Waarvoor dank! Bij deze dan:

Dinosaurus trekt versterkt ten strijde

T.Rex - Electric Warrior

PS Supersister was uiteraard goed

Toine Rorije
Dat lijkt me goed, ik wilde net hetzelfde gaan zeggen

Ik denk het ook, maar toch maar even beleefd zijn

Een steekje onder water? Terecht hoor. Het antwoord is natuurlijk goed. Hulde!

Toine Rorije
lebowski?

Een nieuw graag

Toine Rorije
dan pik ik zijn beurt wel even in

"De cycloop zonder onroerend goed bevond zich op alwéér een gekleurde bol"

shappy1010
Denk dat ie te moeilijk is, hij staat al 3 dagen stil.

Wili geen spelbreker zijn, maar ik voeg er gewoon 1 toe.

"Mijn gedachten gezet op een grote appel"

Dream Theater - Live in New York??

Kraftwerk - New York State Of Mind?

En die van Toine... geen idee?

dutch2
shappy1010 schreef:
Denk dat ie te moeilijk is, hij staat al 3 dagen stil.

Wili geen spelbreker zijn, maar ik voeg er gewoon 1 toe.

"Mijn gedachten gezet op een grote appel"

De gewoonte bij dit spel is, dat als de crypto te moeilijk blijkt, we dan om tips gaan vragen. Uiteindelijk komen we er altijd wel uit.
Dus die van Toine blijft nog even staan, al wordt het wel tijd voor een tip.

Toine Rorije
Laten we dan maar verder gaan met die van mij, anders kan er straks geen hond nog een touw aan vast knopen.

Het gaat om een solo-album van een artiest die deel uitmaakte van een vrij bekende band, maar daar niet de zanger was.

dutch2
Brian Eno - Another Green World!

Leuk gevonden, van die cycloop.

Toine Rorije
nog juist ook, dutch

dutch2
Mooi zo. En nu die van onze vriend Shappy maar doen.

shappy1010
Ok jongens, ik ga me aan de regels houden...Herman zat wel heel erg in de buurt, maar New York State of Mind is niet door Kraftwerk geschreven!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:01 uur

geplaatst: vandaag om 03:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.