Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2006, 15:37 uur
Billy Joel dan?
Zie alleen niet hoe zijn naam in de crypto past, maar misschien moet dat ook wel niet.
Zie alleen niet hoe zijn naam in de crypto past, maar misschien moet dat ook wel niet.
0
shappy1010
geplaatst: 6 maart 2006, 15:42 uur
herman schreef:
Billy Joel dan?
Billy Joel dan?
Nee maar ik had ook niet verwacht dat er nog een andere New York State Of Mind zou zijn!
In any case, ... you hebt het geguessed, zo you are next...
0
geplaatst: 6 maart 2006, 15:53 uur
Ik ken het nummer ook niet, maar hier in Leiden zijn door de hele stad gedichten en teksten op muren geschreven en 1 daarvan is de tekst van 'New York State Of Mind' van Kraftwerk.
Maar goed, een nieuwe dan.
Wellicht is ie een beetje moeilijk, maar mijn vorige crypto's werden allemaal erg snel geraden.
Niet bestaande detectives op een vrijgezellenfeestje
Maar goed, een nieuwe dan.

Wellicht is ie een beetje moeilijk, maar mijn vorige crypto's werden allemaal erg snel geraden.
Niet bestaande detectives op een vrijgezellenfeestje
0
Toine Rorije
geplaatst: 12 maart 2006, 00:15 uur
Thompson Twins - Singles Collection? Ze maakten ooit het nummer "We are Detective" (naar het schijnt).
0
dutch2
geplaatst: 12 maart 2006, 01:51 uur
Hij is vast en zeker goed en wel hierom: Thompson Twins is de Engelse vertaling van het detectiveduo Jansen en Janssen uit Kuifje.
Leuk gevonden Herman!
Leuk gevonden Herman!
0
geplaatst: 12 maart 2006, 09:53 uur
Erg leuk gevonden (ik ben trouwens een grote Kuifje fan
, moest ik eigenlijk geweten hebben
)
, moest ik eigenlijk geweten hebben
)
0
geplaatst: 12 maart 2006, 11:55 uur
Toine Rorije schreef:
Thompson Twins - Singles Collection? Ze maakten ooit het nummer "We are Detective" (naar het schijnt).
A toi Antoine

0
Toine Rorije
geplaatst: 13 maart 2006, 14:38 uur
Ah, zo had ik het eigenlijk nooit geweten. Ik kom qua buitenlandse Kuijfes niet verder dan 'Tintin'. En leuk gevonden ook. 
Goed, een nieuwe:
"... , long live the Lays"

Goed, een nieuwe:
"... , long live the Lays"
0
Toine Rorije
geplaatst: 14 maart 2006, 23:03 uur
Misschien 
een niuewe:
"gekleurde afstandsschaatser"

een niuewe:
"gekleurde afstandsschaatser"