MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1973

zoeken in:

Ronde 2: tot de 6,2 verschil

1. Tom Waits - I Hope That I Don't Fall in Love with You Vs. Procol Harum - Grand Hotel
2. New York Dolls - Personality Crisis Vs. Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
3. Sweet –Ballroom Blitz Vs. Stealers Wheel - Stuck in the Middle with You
4. Led Zeppelin - No Quarter Vs. Marvin Gaye - Let's Get it On
5. Gladys Knight & The Pips - Midnight Train to Georgia Vs. Led Zeppelin - Over the Hills and Far Away
6. Lou Reed - Caroline Says II Vs. John Martyn - Solid Air
7. Slade - Cum on Feel the Noize Vs. Rogier van Otterloo- Dat Mistige Rooie Beest
8. Elton John - Funeral for a Friend / Love Lies Bleeding Vs. Boudewijn De Groot – Jimmy
9. Rolling Stones – Winter Vs. Bruce Springsteen - Lost in the Flood
10. Alice Cooper - Hello Hooray! Vs. Pink Floyd – Time
11. Tom Waits - Ol'55 Vs. Gram Parsons - Streets of Baltimore
12. Paul Mccartney & Wings - Live and Let Die Vs. The Who - Love Reign O'er Me
13. John Cale - Paris 1919 Vs. Roxy Music – Amazona
14. Led Zeppelin - D'yer M'ker Vs. Golden Earring - Radar Love
15. Mud - Dyna-mite Vs. Steely Dan - Reelin' In The Years
16. Rolling Stones – Angie Vs. The Stooges- Raw Power
17. Pink Floyd - Us and Them Vs. Bobby Womack - Across 110th Street
18. Roxy Music - Do the Strand Vs. Dolly Parton- Jolene
19. Stevie Wonder - Higher Ground Vs. Deep Purple - Smoke on the Water
20. Bruce Springsteen - New York City Serenade Vs. Lynyrd Skynyrd – Freebird(Album Version)
21. Aerosmith - Dream On Vs. Led Zeppelin - The Song Remains the Same
22. Mike Oldfield - Tubular Bells Vs. Bruce Springsteen - Incident on 57th Street
23. Greenfield & Cook - Easy Boy Vs. Yes - Ritual (Nous Sommes du Soleil)
24. Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight Vs. Bob Dylan - Knocking On Heavens Door
25. Queen - Doing All Right Vs. Eagles – Desperado
26. Paul McCartney & Wings - Band on the run Vs. Redbone - We Were All Wounded at Wounded Knee
27. Lou Reed - How Do You Think It Feels Vs. Pink Floyd - The great gig in the sky
28. Roxy Music - For Your Pleasure Vs. Pink Floyd – Breathe
29. Cockney Rebel – Sebastian Vs. Rob De Nijs- Jan Klaasen De Trompetter
30. Bob Marley & the Wailers - Stir it Up Vs. The Hollies - The day that Curly Billy shot down crazy Sam McGee
31. Eagles - Outlaw Man Vs. Cymande – Dove
32. Stevie Wonder - Living For The City Vs. Roxy Music - In Every Dreamhome a Heartache

1. Tom Waits - I Hope That I Don't Fall in Love with You Vs. Procol Harum - Grand Hotel

0-1

1-2

Beide zijn top 10 waardig.

Zorin
2-3

6-6

p.s.
Waarom staat bij Rogier van Otterloo nu ineens de toevoeging: & o.a. Toots Thielmans?
Zo heb ik deze niet genomineerd en zo staat het ook niet op MuMe.

dynamo d schreef:

p.s.
Waarom staat bij Rogier van Otterloo nu ineens de toevoeging: & o.a. Toots Thielmans?
Zo heb ik deze niet genomineerd en zo staat het ook niet op MuMe.

Er kwam wat reactie op de naam van de artiest, dat er een orkest was en dat Thielemans een belangrijke bijdrage leverde. Dus heb ik het veranderd. Als dat je irriteert kan ik het nog altijd terugveranderen

ArthurDZ schreef:
(quote)

Er kwam wat reactie op de naam van de artiest, dat er een orkest was en dat Thielemans een belangrijke bijdrage leverde. Dus heb ik het veranderd. Als dat je irriteert kan ik het nog altijd terugveranderen

Ik vind het onnodig omdat dit nergens zo wordt vermeld. Laten we de MuMe-regels hiervoor blijven hanteren. NB: Zonder Rogier van Otterloo had dit nummer nooit bestaan.
Ik zou het netjes vinden als je mijn nominatie zo zou willen weergeven als ik het heb gedaan.

2. New York Dolls - Personality Crisis Vs. Elton John - Goodbye Yellow Brick Road

Zorin
2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 20:49 uur

geplaatst: vandaag om 20:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.