MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1973

zoeken in:

10. Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight Vs. Roxy Music - In Every Dreamhome a Heartache

1-0

DjFrankie (moderator)
3-2

geniale Time van Pink Floyd verslagen door Stealers nog wat??????

dynamo d schreef:
geniale Time van Pink Floyd verslagen door Stealers nog wat??????
Met 7-1 nog wel. .

Overigens wel beiden nominaties van mij, maar Time is echt drie klasses beter. Ach, Reservoir Dogs

dynamo d schreef:
Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight
John Lennon - Mind Games
Mike Oldfield - Tubular Bells
Pink Floyd - Time
Rogier van Otterloo - Dat Mistige Rooie Beest

Time was dus nominatie van mij

Time is absoluut een goed nummer maar Stuck in the Middle heeft wat ongrijpbaars dat hem ver doet uitstijgen boven soortgelijke liedjes in het popachtige americana segment. Ik kan er niet echt een vinger op leggen, maar ik word altijd ontzettend blij van het nummer.

dynamo d schreef:
Time was dus nominatie van mij
In dat geval is mijn nominatie dus door!

Echter is Time na Ramblin' Man (welke ook al voor mij genomineerd werd) en Desperado (wel mijn nominatie) mijn favoriet uit '73. Desondanks vind ik het niet zo erg gezien de tegenstander.

Ik had niet verwacht dat Stuck In The Middle With You zo ver zou komen en zelfs favorieten als Time uit zou kunnen schakelen.

Had nog niet gestemd zie ik:
8-6

11. Pink Floyd - Us and Them Vs. Slade - Cum on Feel the Noize
1-0

12. Cockney Rebel – Sebastian Vs. Yes - Ritual (Nous Sommes du Soleil)

1-0

2-0 Steve Harley

p.s.
Leuk om zo de jaren '70 weer naar boven te halen. Dank aan ArthurDZ, de organisator!

Benno
3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 05:10 uur

geplaatst: vandaag om 05:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.