MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of 2007 !

zoeken in:
Slechte Nederlandstalige muziek heeft altijd al in de vaderlandse hitlijsten gestaan maar het valt mij inderdaad op dat het aantal na 2000 sterk is gestegen en dat ze vaak ook nog de hoogste posities inneemt.

Fergie - Big Girls Don't Cry
Gwen Stefani - The Sweet Escape
Justin Timberlake - Lovestoned
Kaiser Chiefs - Ruby
Milow - You Don't Know
Pink - Dear Mr. President
Plain White T's - Hey there Delilah
Rihanna - Don't Stop the Music
Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
Timbaland presents OneRepublic - Apologize

Beyoncé & Shakira - Beautiful Liar
Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education
Gwen Stefani - The Sweet Escape
Justin Timberlake - Lovestoned
Kaiser Chiefs - Ruby
Nelly Furtado - All good things (come to an end)
Nelly Furtado - Say It Right
Plain White T's - Hey there Delilah
Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
Snow Patrol - Shut Your Eyes

LucM schreef:
Slechte Nederlandstalige muziek heeft altijd al in de vaderlandse hitlijsten gestaan maar het valt mij inderdaad op dat het aantal na 2000 sterk is gestegen en dat ze vaak ook nog de hoogste posities inneemt.

Wat dat betreft zijn jullie een stuk beter af. Het is al een paar keer voorgekomen dat ik een nummer van bv. Marco Borsato heb geschrapt omdat hij al 2 keer in de lijst stond.

dazzler schreef:
(quote)

De hitparades gaan per land steeds meer van elkaar afwijken
door een grotere input van eigen materiaal. Zo staan er heel wat Nederlandse
en Belgische platen in de lijst die in het buurland niet zo bekend zijn.
En daardoor schuiven de Britse toppers ook door naar de subtop.

Een onomkeerbare trend heb ik de indruk.

In de 00's zie je inderdaad dat in elk land haar eigen idols de hitparade bevolken, gecombineerd met meer input uit eigen land. Vandaar dat ik ook niet verbaasd sta dat ik de Belgische inbreng van Fixkes, Kate Ryan, Natalia en Stan van Samang nauwelijks ken, net zoals weinigen buiten de Nederlandse grens van M. Borsato en J. van der Boom hebben gehoord. Echter, ook bv. de nummers van Iglesias, Tiesto en XYP zeggen me nauwelijks wat. Misschien heb ik ze verdrongen... Verder was in mijn beleving Frozen Flame een veel grotere hit dan Freefall, maar daar vergis ik me kennelijk ook...

Ik geloof trouwens dat XYP ook Nederlands was.

Oh ja I remember, dat was dat half Nederlandse/half Britse idols-groepje met die snuiter van K-Otic erin. Was al lang blij dat ik het vergeten was

Titmeister schreef:
(quote)

Verder was in mijn beleving Frozen Flame een veel grotere hit dan Freefall, maar daar vergis ik me kennelijk ook...

Volgens mij was Freefall een #1 hit... Ik vind Frozen Flame veel leuker, die had wel in mijn top10 gestaan.

Ben vandaag iets later met de uitslag van ronde 2. Over een uurtje ben ik bij jullie terug.

De volgende 10 nummers vallen af:

Jeckyll & Hyde - Freefall 5
Fergie - Big Girls Don't Cry 4
Pink - Dear Mr. President 3
Tiësto featuring Christian Burns - In the Dark 3
Stan van Samang - Scars 2
Enrique Iglesias - Tired of Being Sorry 1
Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education 1
Kate Ryan - Voyage, Voyage 1
XYP - Body to body 0
Natalia meets En Vogue - Glamorous / Where she belongs 0

Dat Boogie2Nite het ook nog gehaald heeft . 3 nummers van m'n oorspronkelijke top10 zijn weg.

01. Nelly Furtado - Say It Right :
Wat een tophit. Ik had de CD al voordat dit een single werd en ik was dus ook heel blij dat dit de volgende single zou gaan worden, want ik was er al helemaal weg van. En nog steeds. Wat een prachtig duister nummer, en de vocalen van Timbaland op de achtergrond passen er perfect bij. Dit jaar staat Nelly Furtado weer bovenaan, maar wel met een veel grotere voorsprong en ook met een veel beter nummer.

02. Gwen Stefani - the Sweet Escape :
Destijds vond ik dit vreselijk, maar ik vind het toch wel een erg leuk nummer eigenlijk. Het blijft lekker in je hoofd hangen, vooral het stukje van Akon. Lekkere platte vocalen van Gwenny, die perfect bij het nummer passen.

03. Robbie Williams - She's Madonna :
Gewoon een goed nummer van Robbie. Samenwerking geloof ik met de Pet Shop Boys, en een goede ook. Robbie Williams heeft sowieso best wel een indrukwekkende discografie.

04. Rihanna - Don't Stop the Music :
Destijds vond ik het nog veel beter dan nu, maar dit nummer blijft goed. Had nog wel iets meer dance in gemogen en veeeeeeel minder pop. De Michael Jackson sample is overbodig en had ook beter weggelaten kunnen worden.

05. Justin Timberlake - Love Stoned :
Goed nummer van JT, beter dan SexyBack, maar minder dan andere hits van z'n album. De albumversie gaat me helaas wel iets te lang door, maar de spin van up-tempo naar rustig midden in het nummer is super gedaan.

06. Nelly Furtado - All Good Things :
Deze single versie vind ik nog iets beter dan de albumversie, want het gaat allemaal net iets flotter en het loopt iets beter. Mooie nummer van Nelly en (volgens mij) haar eerste #1 hit in Nederland.

07. Booty Luv - Boogie2Nite :
Foute cover/sample (wat het ook is) van deze dance-groep uit 2007. Het ergste is nog dat ik opvolger Shine beter vond en eigen single Some Kinda Rush zelfs verdomd goed.

08. Rihanna - Umbrella :
Ella, ella, eh eh eh. Vind die ''na''-effecten in het refrein het leukste aan het nummer. De feature van Jay-Z had er helemaal niet ingehoeven daarentegen. FYI, de cover van de Baseballs vind ik wel echt verschrikkelijk.

09. Milow - You Don't Know :
Vind dit wel een goed rustig nummer van Milow. Ayo Technology was ook leuk, alleen die werd toch wel iets teveel gedraaid. You Don't Know kan ik daarentegen nog steeds aanhoren.

10. Mike - Relax, Take It Eaheasay :
Ik had echt een hekel aan Mika, gelukkig dat je naar z'n eerste album weinig meer van 'm hoorde. Dit nummer en Happy Ending vond ik daarentegen nog wel te pruimen. Dus het laatste plekje in m'n top10 is weggelegd voor Mikado (al word ik niet echt blij van het andere 'kado' van hem dat in de finale staat, Grace Kelly)

1. Nelly Furtado - Say It Right

Beste Timbaland-productie ooit. Echt geniaal geproduceerd. Het 'liedje' op zich stelt eigenlijk niet eens zoveel voor, de tekst ook niet, maar de productie maakt alles goed. Ge-wel-dig!

2. Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna

Zowel met Robbie Williams als met de Pet Shop Boys heb ik erg weinig, op enkele nummers na, maar deze samenwerking is geweldig! Sterke zang, mooie synths, en in combinatie met de clip is het nog beter.

3. Yves LaRock - Rise Up

Blijft een van mijn favoriete zomerhits. Nadien is de stijl vele malen gekopieerd, vooral de groep R.I.O. heeft deze stijl zich eigen gemaakt, maar Yves Larock kwam er als eerste mee (althans, scoorde er als eerste een hit mee). Vond het nummer al meteen helemaal geweldig, en ondanks alle kopieën blijft het nummer mijns inziens ijzersterk. Dansbaar, lekker zomers sfeertje. Dat gitaartje erin is ook leuk.

4. Timbaland ft. Keri Hilson - The Way I Are

En alweer zo'n leuke Timbaland-productie. Lekker catchy, lekker ritme. Die effecten op de zang zijn ook zo goed gedaan. Geweldig nummer!

5. Beyoncé & Shakira - Beautiful Liar

Begint al meteen geweldig met een exotisch deuntje en vervolgens sensueel gekreun. Voor de verandering eens een leuke productie van het producersteam Stargate. Je komt er echt lekker in de stemming van. En Shakira en Beyonce zijn beiden gewoon uitstekende zangeressen met herkenbare stemmen. Lekker catchy refrein ook.

6. Booty Luv - Boogy 2Nite

Eigenlijk vind ik alle hits van Booty Luv erg leuk. Ze blijken uit Big Brovaz te komen, grappig. Vind dit nummer eigenlijk leuker dan het origineel. Eigenlijk is de productie niet eens zo bijzonder en klinkt het refrein alsof het eigenlijk net wat tempo en net wat drive mist. Dat vind ik nou net de charme van het nummer.

7. Mika - Grace Kelly

Een echte love/hate-artiest, denk ik. Ik vind het persoonlijk een erg leuke artiest, al vind ik hem een heel album lang een beetje te veel van het goede, het is dan ook behoorlijk over de top. Maar als persoon vind ik hem ontzettend intrigerend, gezien de interviews die ik van hem heb gelezen. Als zanger vind ik hem geweldig, wat een stem! Dit nummer is zo'n nummer dat maar in je hoofd blijft hangen en dat vind je stiekem helemaal niet erg.

8. Justin Timberlake - Lovestoned

En ja hoor, daar hebben we hem weer. Timbaland! Dit nummer is toentertijd wel wat doodgedraaid. Hij kwam namelijk zo ongeveer elk uur op TMF langs, weet ik nog goed. En dat is niet overdreven! Maar nu vind ik het wel weer echt een leuk nummer, en het leukste is eigenlijk die overgang naar het tweede gedeelte. Verder is Justin Timberlake een van de leukste popzangers van het afgelopen decennium, en is dit een typische Timbaland-productie. Kan niet misgaan dus.

9. Alex Gaudino - Destination Calabria

Ondanks dat het wel een heel goedkoop nummer is (het saxofoon-deuntje uit het ene nummer en de zang van een ander nummer) en ook wel een hele goedkope clip, vind ik het stiekem toch wel een heel leuk nummer en stiekem zelfs een leuke clip. Het plaatje klopt gewoon helemaal, en het is zo leuk dat je automatisch gaat meezingen en meebewegen (althans, ik dan!). Blijft ook in je hoofd zitten.

10. Gwen Stefani - The Sweet Escape

Ontzettend leuk geproduceerd, dat leuke gitaartje, die blazers, de synths, het valt allemaal perfect samen en zorgt voor een ontzettend catchy nummer. Akon als zanger kan ik totaal niet hebben, maar produceren kan ie blijkbaar wel, en zijn achtergrondzang is hier ook prima. Laat Akon zich maar op andere artiesten richten, in plaats van op zichzelf...

Ik vind het alle tien ontzettend leuke nummers, en ook Shut Your Eyes, Relax en All Good Things vind ik erg leuk. Bijzonder sterk jaar dus.

NewYorkCityLight schreef:

07. Booty Luv - Boogie2Nite :
Foute cover/sample (wat het ook is) van deze dance-groep uit 2007. Het ergste is nog dat ik opvolger Shine beter vond en eigen single Some Kinda Rush zelfs verdomd goed.

Hier nog een Booty Luv-liefhebber!

De zwakste nummers zijn allemaal gesneuveld, dan krijg je een behoorlijke eindlijst. Deze vind ik alle 10 uitstekend:

1. Milow - You Don't Know
Heerlijk mooi, sober en gevoelig nummer zoals ik graag wil horen: prachtige melodie, prachtige tekst, prachtige zang.

2. Snow Patrol - Shut Your Eyes
Vind ik de beste single van Snow Patrol, subliem en erg goed opgebouwd, het heeft een wat mysterieus sfeertje mede vanwege die dreigende gitaar in het midden.

3. Nelly Furtado - All good things (come to an end)
Mijn favoriete Furtado-nummer vooral vanwege de sublieme arrangementen en de melancholieke sfeer. Jammer genoeg werden haar latere singles minder. All good things come to an end, inderdaad.

4. Plain White T's - Hey there Delilah
Eéndagsvlieg waarbij het liedje bekender is dan de uitvoerder. Akoestisch maar erg gevoelig nummer zonder productionele poespas, het is louter de song die het hem doet.

5. Fixkes - Kvraagetaan
Wellicht de grootste Vlaamse hit ooit, vind ik erg charmant mede vanwege het (Stabroekse) dialect en de nostalgische test.

6. Kaiser Chiefs - Ruby
Erg catchy popsong in de beste britpoptraditie, je brult het refrein zó mee en het maakt mij meteen vrolijk.

7. Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
Zeer geslaagde samenwerking tussen Robbie Williams met Pet Shop Boys, erg mooie zang en synths.

8. Mika - Grace Kelly
Een voorbeeld van hoe leuk kitsch soms kan zijn, vrolijk en grappig en erg goed gezongen ook. Deed mij wat denken aan Queen in haar beginperiode.

9. Mika - Relax, Take it Easy
Ook zijn opvolger is te catalogeren onder de noemer 'leuk fout', al klinkt die dan weer anders. Wellicht de love/hate-artiest in dit topic maar zijn hits destijds vond ik stuk voor stuk prima.

10. Nelly Furtado - Say It Right
Sommige Timbaland-producties werken niet bij mij en andere dan weer heel goed zoals hier. Met name die beat past erg goed bij dit nummer.

Ook erg goed (maar iets minder) vind ik hier Gwen Stefani en Justin Timberlake (nog een prima Timbaland-productie). En zoals eerder gezegd, Umbrella van Rihanna mag ik ook.

Arrie schreef:

8. Justin Timberlake - Lovestoned
Dit nummer is toentertijd wel wat doodgedraaid. Hij kwam namelijk zo ongeveer elk uur op TMF langs, weet ik nog goed. En dat is niet overdreven!

Dit klopt inderdaad, en ook niet overdreven nee.

1. Justin Timberlake - Lovestoned
2. Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
3. Mika - Grace Kelly
4. Gwen Stefani - The Sweet Escape
5. Nelly Furtado - Say It Right
6. Fixkes - Kvraagetaan
7. Beyoncé & Shakira - Beautiful Liar
8. Timbaland presents OneRepublic - Apologize
9. Snow Patrol - Shut Your Eyes
10. Rihanna - Don't Stop the Music

1. Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
2. Nelly Furtado - Say It Right
3. Justin Timberlake - Lovestoned
4. Nelly Furtado - All good things (come to an end)
5. Timbaland ft. Keri Hilson - The Way I Are
6. Gwen Stefani - The Sweet Escape
7. Beyoncé & Shakira - Beautiful Liar
8. Rihanna - Don't Stop the Music
9. Snow Patrol - Shut Your Eyes
10. Mika - Relax, Take it Easy

Timba doet goede zaken dit jaar

01. Fixkes - Kvraagetaan
Een aantal weken voor dit een hit werd, hoorde ik het op de autoradio.
Ik ben toen gestopt om de intrigerende en herkenbare tekst uit te luisteren.
Opgezocht en gedownload in akoestische versie en naar mijn vrienden gestuurd.

02. Mika - Grace Kelly
Heerlijke kitsch. Of hoe de jaren 70 sound geupdate kan worden naar de nillies.
Ook Relax en Love Today vond ik schitterend. Het tweede album viel door de mand.

03. Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
Ik hou niet zo van Rihanna, maar dit is een prima single.
Voor mij primeert het liedje uiteindelijk toch altijd op de uitvoerder.
En ik herinner me nog goed hoe vaak we de paraplu nodig hadden in de zomer van 2007.

04. Nelly Furtado - All good things (come to an end)
Spontane meid die zich soms iets te nadrukkelijk opdirkt om tussen het rijtje popdiva's
te pronken. Nelly is het mooist als ze haar liedjes puur en zonder muzikale make up brengt.

05. Snow Patrol - Shut Your Eyes
Onderkoelde instant hit van Snow Patrol: beter nog dan Chasing Cars.
En vooral erg blij dat dergelijke muziek weer kan in de tweede helft van de nillies.

06. Milow - You Don't Know
Zie LucM.

07. Beyoncé & Shakira - Beautiful Liar
Het was eerst even wennen, maar de symbiose tussen deze twee diva's werkt wel.
En ik blijf een boon hebben voor Shakira natuurlijk.

08. Kaiser Chiefs - Ruby
Heeft een iets te hoog voetbalsupportersliedgehalte.
Maar dat dergelijke britpop ook in de Benelux groot mag worden is aardig.

09. Plain White T's - Hey there Delilah
Leuk en pretentieloos liedje.

10. Timbaland presents OneRepublic - Apologize
Was ongetwijfeld één van de grote namen van 2007.
Staat op 10 omdat andere favorieten het niet haalden.

dazzler schreef:

En ik blijf een boon hebben voor Shakira natuurlijk.

Is dat Vlaams voor "boner"?

1. Nelly Furtado - All good things (come to an end)
2. Nelly Furtado - Say It Right
Tja, toch wel het jaar van Nelly Furtado.

3. Kaiser Chiefs - Ruby
Zeker niet slecht deze single van een overigens prima debuut van de KC

De rest is goed tot redelijk.
4. Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
5. Snow Patrol - Shut Your Eyes
6. Timbaland ft. Keri Hilson - The Way I Are
7. Alex Gaudino - Destination Calabria
8. Gwen Stefani - The Great Escape
9. Mika - Grace Kelly
10. Milow - You Don't Know

Die heb ik er uit gegooid omdat hij niet in het lijstje van twintig voorkwam. Vervangen vervolgens met Mika.

1. Fixkes - Kvraagetaan
Tot ik een paar maanden geleden de albums van Fixkes te leen kreeg van een collega had ik eigenlijk nog nooit van dit bandje gehoord. Ik was dan ook wel verbaasd dat dit de grootste Vlaamse hit van 2007 was. Voor mij is dit als melancholicus echt een perfect liedje, zo'n beetje mijn hele periode op de basisschool komt voorbij. Van het draaien van 'cassetjes', Ron's Honeymoon Quiz (vaste prik toen op TV) tot aan de performance van Duran Duran's The Reflex bij de playbackshow. Geweldig nummer.

2. Mika - Relax, Take it Easy
In Nederland zou dit wel eens het meest gedraaide nummer van 2007 kunnen zijn geweest. Volgens mij heb ik het wel een paar honderd keer gehoord. En echt vervelend heb ik dat nooit gevonden, vind dit eigenlijk nog steeds een geweldig nummer (terwijl ik Grace Kelly van meet-af-aan stierlijk vervelend vond).

3. Yves LaRock - Rise Up
Heerlijke zomerse feelgood-plaat. Beetje in de Bob Sinclar-traditie, maar die heeft ze nooit zo leuk gemaakt. Zookey (Lift Your Leg Up), ook van Yves, komt hier nog het meest bij in de buurt. Helaas is het 'genre' hierna stukgemaakt door artiesten als R.I.O.

Destijds vond ik dit echt een geweldige single, in het kielzog van Timba's producties voor Justin en Nelly. Nu nog steeds een heel lekker 'vrij' nummer dat aanvoelt als een jam waarop wat gastartiesten op voortreffelijke wijze hun ding komen doen. Met name Keri Hilson is op dreef, haar zang blijft maar in je hoofd hangen.

5. Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
Rihanna is misschien maar een marionet van Jay-Z, maar dit nummer is toch wel uitgegroeid tot een moderne popklassieker. Helaas werd Shut Up and Drive niet net zo'n grote hit, dat vind ik tot op de dag van vandaag de beste Rihanna-single.

6. Snow Patrol - Shut Your Eyes
Waar ik Chasing Cars een verschrikking vond, heb ik dit nummer altijd wel kunnen waarderen. Het komt nooit helemaal los, waardoor het een zekere spanning blijft behouden. Maar ook hier is na drie jaar de glans wel een beetje vanaf.

7. Rihanna - Don't Stop the Music
Een ietwat ordinaire stampplaat van Rihanna, maar prima vermaak eigenlijk wel.

8. Nelly Furtado - Say It Right
Liedje dat het meer van de vorm (sublieme productie van Timbaland wederom) dan van de inhoud moet hebben. Klinkt tamelijk imponerend, maar als liedje stelt het niet zoveel voor helaas.

9. Justin Timberlake - Lovestoned
Aardige single die in een paar jaar tijd veel aan kracht heeft ingeboet. Eigenlijk is My Love het enige Justin-nummer uit die tijd dat nog 100% overeind staat. De singles van Justified hebben de tand des tijds beter doorstaan.

10. Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
Goed liedje, maar ook wat saaiig. Houdt desalniettemin net aan Grace Kelly en Boogy2Nite uit de top 10.

wibro schreef:
3. Kaiser Chiefs - Ruby
Zeker niet slecht deze single van een overigens prima debuut van de KC

Ruby komt niet van het debuut, maar van het tweede album van de Kaiser Chiefs.

Op het debuut staan véél en véél leukere singles zoals Oh My God (song van het jaar 2005 bij de VPRO) en Everyday I Love You Less and Less (150 bpm stuiter-en-meeblèrpop). Vind ik dan.

De voeling met de hitparade wordt steeds minder. Uit deze aardige 10 weer slechts een paartje dat vandaag nog écht meespeelt.

1. Timbaland ft. Keri Hilson - The Way I Are
Nelly Furtado had nog maar net de Timbaland-treatment gekregen die haar wereldberoemd maakte, of daar stond de volgende al te trappelen. Helaas verging het Keri Hilson minder succesvol, maar ze zal altijd dit hebben: een verrekt aanstekelijk dansvloeropdondertje dat nog niks van zijn opzwepenheid heeft verloren! Dit nummer is een sleutelmoment in de kentering naar een veel meer dance-gericht R&B-genre, getuige de blitse electronics en een refrein dat slechts tweemaal wordt gezongen (waar bij R&B refreinen normaal eindeloos worden herhaald). Timbaland heeft vele fantastische producties, maar op geen enkele heb ik me zo geamuseerd als op deze! That's the way it be.

2. Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
Plots was ze daar, wereldberoemd, iemand die we met z'n allen konden gaan haten. Het samenhorigheidsgevoel was nooit zo groot: Vlamingen en Walen, joden en Palestijnen, Phaedra Hoste en Veronique De Kock (*), plots pasten we samen onder één paraplu, om grapjes te maken over haar gigantische voorhoofd. Terwijl het dutske enkel maar een liedje maakte dat nu nog meer overtuigt dan 3 jaar geleden.

3. Rihanna - Don't Stop the Music
Hier is ze weer! Als de maan ooit vergaat, hebben we altijd Rihanna's voorhoofd nog!
Muzikaal is dit nummer even interessant als het "Wat draai je nu? #3"-topic, maar het refreintje van
"I want to take you away.." is heerlijk verslavend!

4. Nelly Furtado - Say It Right
Weinig memorabele single van Nelly. Het vakmanschap drijft boven in deze selectie.

5. Justin Timberlake - Lovestoned
Weinig memorabele single van Justin. Het vakmanschap drijft boven in deze selectie.

6. Nelly Furtado - All good things (come to an end)
Zout hoort op frietjes, niet op een Nelly.

7. Fixkes - Kvraagetaan
Neem de nostalgische noot weg in dit nummer zakt in als een pudding. Mmm, pudding!

8. Kaiser Chiefs - Ruby
In eerste klasse is er 'Seven Nation Army', deze is goed voor tweede (komop Antwerp, op de tonen van 'Ruby' moet het een keer lukken! (nee, ik haat voetbal!))!

9. Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
Ik heb geen zin om hier een zin bij te schrijven... het is 3u

10. Snow Patrol - Shut Your Eyes
Ik ga naar huis...

(*) Ik verwijs de Nederlanders graag door naar het vakblad de Story

1. Alex Gaudino - Destination Calabria
2. Justin Timberlake - Lovestoned
3. Yves LaRock - Rise Up
4. Mika - Relax, Take it Easy
5. Timbaland presents OneRepublic - Apologize
6. Beyoncé & Shakira - Beautiful Liar
7. Nelly Furtado - Say It Right
8. Rihanna - Don't Stop the Music
9. Timbaland ft. Keri Hilson - The Way I Are
10. Booty Luv - Boogy 2Nite

1. Snow Patrol - Shut Your Eyes
De enige single uit ons lijstje die ik goed vind. Met dank aan de UK want in NL scoorde Snow Patrol toen nog geen hits.

Hierna volgt een gapend groot gat tot aan de nummer 2, en daar konden ineens de nummers 2 t/m 7 staan; de volgorde vond ik erg moeilijk te bepalen.

2. Nelly Furtado - All good things (come to an end)
3. Mika - Grace Kelly
5. Kaiser Chiefs - Ruby
6. Timbaland presents OneRepublic - Apologize
7. Milow - You Don't Know
8. Nelly Furtado - Say It Right
9. Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
10.Yves LaRock - Rise Up

Gast
geplaatst: vandaag om 19:59 uur

geplaatst: vandaag om 19:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.