MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
Lukk0
4-4

Casartelli (moderator)
5-4

johannesA
5-5, top 10 plaat

127. The Tallest Man on Earth - The Wild Hunt (2010) vs. DANGERDOOM - The Mouse and the Mask (2005)

3* vs 4*

0-2

Lukk0
0-3

Zorin
0-5

128. Angus & Julia Stone - Down the Way (2010) vs. Anathema - Alternative 4 (1998)

0-0

Zorin
1-0

Casartelli (moderator)
2-2

Yann Samsa
3-3

beslissende stem gezocht

Ik ken Anathema niet en ben niet kapot van A&J Stone... In concert vond ik dat duo trouwens een stuk leuker dan op plaat, op het album staat het zeurstemmetje van Julia me wat tegen terwijl ik haar live juist ontzettend goed vond (haar fraaie jurk hielp vast mee )

johannesA
idem als Bertus, alleen geen concert gezien van Julia, dus ook geen jurk

Angus & Julia Stone - Down the Way is gewoon door na 24 uur.

129. The Beatles - Abbey Road (1969) vs. Supertramp - Even in the Quietest Moments (1977)

1-0 toch wel

johannesA
1-1 toch wel

Casartelli (moderator)
Rhythm & Poetry schreef:
Angus & Julia Stone - Down the Way is gewoon door na 24 uur.

Hier moet ik toch even ingrijpen... de 24-uursregel wordt doorgaans niet toegepast als die niet op tijd geconstateerd is.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:45 uur

geplaatst: vandaag om 02:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.