MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
Poeha schreef:
Ik ben echt één van de weinigen die nog steeds niet begrijpt wat jullie toch allemaal aan OK Computer aan vinden
Misschien wel de enige

En hoewel ik Pavement erg goed vind, ken ik Biosphere niet genoeg om er een eerlijke afweging om te maken.. Die verrekte electronische muziek ook steeds.. Straks moet men een dwangmatige portie electronic ophebben om überhaupt nog mee te stemmen met dit topic..

Nouja, opzich ook wel weer een mooie gelegenheid om eens in dat genre proberen te rollen..

Zorin
4-5

110. Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place (2003) vs. Massive Attack - Blue Lines (1991)

1-0

Casartelli (moderator)
1-1

close

2-2 leuke battle.

Yann Samsa
4-5

Zorin
6-5

Zorin
111. U2 - All That You Can't Leave Behind (2000) vs. Radiohead - In Rainbows (2007)

0-1

Yann Samsa
0-2 duidelijk

0-3 beiden wickydawickydawickydiewack.

2-4 mja

2-5 ach

johannesA
3-5

Zorin
112. Outkast - Aquemini (1998) vs. The Chameleons - Script of the Bridge (1983)

1-0

hebben die Hielke en Sietse ook al een soundtrack bij dat bootje- film gemaakt ?(Chameleon of zo)

Prima plaat van Chameleons, maar ken die Outkast niet helaas.

Yann Samsa
2-1
Die Outkast was één v/d eerste albums die ik volledig beluisterde (daarvoor enkel losse nummertjes), samen met The Number Of The Beast en Is Dit Nu Later.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:43 uur

geplaatst: vandaag om 09:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.