MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
Rhythm & Poetry schreef:
Zo werkt het natuurlijk niet.
Want? Zo hou je uiteindelijk alleen maar albums over die de helft niet kent, mocht je alleen stemmen als je de albums echt kent. Na een paar nummers kun je echt wel bepalen of het album beter is dan een nota bene top 10 plaat.

Misschien dat je beide albums moet kennen chevy? Like... duh.

Edit.

Wat een onzin Chevy. Mos Def zijn album kennen ook een hoop mensen, Arrie en ik kennen bijvoorbeeld dat tweede album maar voor de helft en wij stemmen ook niet. Maar omdat het tegen een hiphopalbum is moet het wel kunnen? Ik denk dat jij het ook ergerlijk gaat vinden als bepaalde users tegen een favoriet album van jou gaan stemmen dat ze niet eens kennen.

Zorin
stand 2-4

Rhythm & Poetry schreef:
Maar omdat het tegen een hiphopalbum is moet het wel kunnen?
Ik doe het bij elk album, ongeacht het genre... Ten minste, elk album. Als er twee albums zijn die me totaal niks kunnen schelen (zoals bij deze battle), doe ik het ook niet. Ik doe het met name wanneer er een favoriet van mij een battle speelt.

Ik denk dat jij het ook ergerlijk gaat vinden als bepaalde users tegen een favoriet album van jou gaan stemmen dat ze niet eens kennen.
Het zou me werkelijk geen **** uitmaken. Er zijn maar weinig muziekgames die een beetje serieus te nemen is. Dit is er geen van.

Ach, iedereen zoekt zelf maar uit hoe die stemt. Ik vind het erg jammer, maar ik ga me er niet druk om maken. Als mensen het leuk vinden om zo te stemmen, vooral doen. Ik doe het niet, ieder zijn keuze.

Arrie schreef:
Ach, iedereen zoekt zelf maar uit hoe die stemt. Ik vind het erg jammer, maar ik ga me er niet druk om maken. Als mensen het leuk vinden om zo te stemmen, vooral doen. Ik doe het niet, ieder zijn keuze.

Het is ook tegen mijn principes, maar verder sluit ik me er maar bij aan. Hiphopper zijn op MuMe, je leert er mee leven.

Rhythm & Poetry schreef:
Hiphopper zijn op MuMe, je leert er mee leven.
Nog altijd beter dan van Dire Straits houden.

Elvis Costello & The Attractions - Imperial Bedroom (1982) is door na 24 uur.

74. The Strokes - Is This It (2001) vs. Opeth - Watershed (2008)

odi
Ik snap wat jullie bedoelen maar ik ga albums die mij op het eerste gehoor niet aanstaan niet 10 keer beluisteren om te kunnen zeggen dat ik er niet veel aan vind.

Vraag me ook af hoe vaak R&P al die albums die hij 0,5 heeft gegeven beluisterd heeft om een beoordeling te kunnen geven, 5 keer luisteren is toch wel minimaal nodig om tot een beoordeling te komen en dat lijkt me dan zonde van je tijd, kan je beter goede muziek gaan luisteren.

Bij battle 7 geeft Arrie aan dat ie beide albums niet kent maar een paar uur later stemt ie wel en je maakt mij niet wijs dat je in een paar uur (5uur om precies te zijn) 2 albums leert kennen.

Zo verschilt iedereen van mening wanneer je kan stemmen, ik neem de moeite nog om Mos Def te beluisteren, denk dat er ook genoeg mensen zijn die in dit soort spelletjes de moeite niet eens nemen...

odi
0-1 en ja ik ken ze allebei!!

Zorin
2-1

Rhythm & Poetry schreef:

Is het dan zo erg om een keertje niet te stemmen?

Goed punt

3-1

odi schreef:

Bij battle 7 geeft Arrie aan dat ie beide albums niet kent maar een paar uur later stemt ie wel en je maakt mij niet wijs dat je in een paar uur (5uur om precies te zijn) 2 albums leert kennen.

Ik had ze allebei volledig beluisterd, en het was voor mij duidelijk welke ik beter vond. Ik luisterde ze niet eens zozeer om te kunnen stemmen, maar ook omdat ik geïnteresseerd was in beide albums. Verder is het niet zo dat omdat jij vijf keer moet luisteren om iets goed te kunnen beoordelen, dat dat ook voor anderen geldt.

Lukk0
5-3

6-3, jammer van Opeth wel

75. The God Machine - One Last Laugh in a Place of Dying... (1994) vs. The Afghan Whigs - Gentlemen (1993)

Lukk0
Moeilijk, moeilijk.....

0-1

1-3 maar beide 5* waard

Zorin
1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.