MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Rhythm & Poetry schreef:
We gaan toch tot de 6? Maar goed, tot de 5 lijkt me, gezien het tempo van dit topic, een betere optie. Het is ook pas de eerste ronde, dat is meestal maar tot de 5.

Tot voor vorig jaar (toen we van 5 naar 6 gingen), ging dit topic altijd belachelijk snel. Maar misschien is inmiddels 50 stemmen een wat lage ondergrens geworden in combinatie met een tot-de-6.

Lukk0
5-1

79. Red Hot Chili Peppers - Californication (1999) vs. Queen - Queen II (1974)

Zorin
1-1

johannesA
5-4

Lukk0
6-4

80. Linkin Park - Hybrid Theory (2000) vs. Bob Dylan - Bringing It All Back Home (1965)

Deze was ook nog niet af :

76. Iron & Wine - The Creek Drank the Cradle (2002) vs. The Mars Volta - De-loused in the Comatorium (2003)

5-4

80. Linkin Park - Hybrid Theory (2000) vs. Bob Dylan - Bringing It All Back Home (1965)

0-0

Gyzzz schreef:
Als we tot de 6 gaan: bij deze 6-4 Iron&Wine.

0-1

Zorin
0-3

Gek genoeg ken ik die van Linkin Park wel, maar die van Bob nog niet. Anders had ik zeker voor de 1-4 gezorgd. Bringing It All Back Home ga ik zeker nog eens beluisteren, staat goed aangeschreven op de site en ik hou wel van Dylan's muziek.

Spijtig genoeg ken ik het hele album van Linkin Park ( ) en heb ik dus alle recht hier 1-4 van te maken...

1-4

Zonder Bob Dylan geen Lucky Fonze III.
Al genoeg redenen om op Linkin Park te stemmen.

Maar zonder Linkin Park geen Linkin Park, wat me een betere reden lijkt. Bob Dylan kan ook weinig doen aan Lucky Fonz, terwijl Linkin Park wel veel kan doen aan Linkin Park.

Vanwege het stemgeluid van Dylan zegt elke artiest zonder zangvermogen dat hij beinvloed is door Bob Dylan.
Dit album van Linkin Park is wel oke, alleen jammer dat het volgende album een totale copie van deze bleek te zijn.

Casartelli (moderator)
1-5

ik vond hem niet oke

1-6

81. Bob Dylan - Desire (1976) vs. The Antlers - Hospice (2009)

hmm, ik twijfel nog wel even. Lang gelden dat ik Hospice hoorde.

81. Bob Dylan - Desire (1976) vs. The Antlers - Hospice (2009)

Weer eentje van Bob.
En dan nagaand dat juist de BOB niet zoals meneer Dylan klinkt.
De rest van de passagiers echter wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:00 uur

geplaatst: vandaag om 00:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.