MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Marty's Knalgezellige Kerst KO

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
9. The Crystals-Santa Claus Is Coming To Town - Eels-Christmas Is Going to the Dogs

YouTube - The Crystals - Santa Claus is coming to ..... vs YouTube - Christmas is going to the dogs

0-1

getver, Wham door.

DjFrankie (moderator)
10. Ramones-Merry Christmas (I Don't Wanna Fight Tonight) - The Who-Christmas

YouTube - Ramones - Merry Christmas (I Don't Want To Fight Tonight) vs YouTube - The Who- Christmas

1-0

Marty, had je mijn eerdere bericht nog gelezen:

"Dat Low er niet tussenstaat is een erg groot gemis!!! En dat terwijl I believe in Father Christmas van Sarah Brightman (zie 40) een slechte cover is van het nummer van Greg Lake (zie 4)! Lijkt mij dat Sarah dan wel weg kan. Tevens is Christmas Island van Depeche Mode best een aardig nummer maar niet echt een Kerstliedje. Het is instrumentaal en heeft niet echt een Kerstsfeer en is het geschreven n.a.v dit eiland: Christmaseiland - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Maar van mij mag je ook 14. Mel and Kim-Rockin' Around The Christmas Tree (mijn voorstel) best vervangen door het veel betere Just like Christmas van Low!"

En dan vooral de laatste zin!?!

2-2

Mag wel winnen van mij

11. Tom Petty & The Heartbreakers-Christmas All Over Again - Sesamstraat-Ik Ben een Kerstbal

0-1

Dit is het complete nummer van Ik ben een kerstbal YouTube - Bert en Ernie

1-3

DjFrankie (moderator)
2-3

3-4

Eels eruit.

12. Band Aid-Do They Know It's Christmas? - The Killers-Don't Shoot Me Santa

1-0

DjFrankie (moderator)
3-1

13. Shakin' Stevens-Merry Christmas Everyone - Weezer-Christmas Celebration

1-0

1-1 Shakin' Stevens

Gast
geplaatst: vandaag om 04:47 uur

geplaatst: vandaag om 04:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.