MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Marty's Knalgezellige Kerst KO

zoeken in:

1-3

Val er nu net in maar mijn eerste nominatie van en beste Sufjan Stevens kerstnummer That Was the Worst Christmas Ever! zie ik niet meer terug in de eerste ronde of kijk ik er gewoon overheen?

Dat vind ik dus ook weer zo'n misser: misschien wel dé Sufjan song voor kerst.

Ja, als je dan toch maar 1 Sufjan song kiest dan kies je deze toch
En we zouden toch met 128 nummers starten? Waarom is dat opeens verandert?

Geen idee. Het ontbreken van Just like Christmas van Low en Christmastime van Aimee Mann vind ik ook een groot gemis. Ik heb zelfs al voorgesteld om bij de nu volgende KO mijn nominatie Mel and Kim te vervangen door Low. Maar ik krijg maar geen reactie... Zullen we zelf maar Low er tussen zetten?

Zit Low er ook niet tussen?

Ik vind het ook echt belachelijk dat Low er niet tussenstaat.

Low eindigde vorig jaar in Dazzlers GH Kersttopic nog in de top 10 als ik me goed herinner.

Ik wil zelf ook wel een andere nominatie van mij die wel geselecteerd is vervangen door Sufjan Stevens als dat nog kan.

Ik stel voor om van deze
14. Mel and Kim-Rockin' Around The Christmas Tree - Marco Borsato-Kerstmis
dit te maken:
14. Low-Just like Christmas - Marco Borsato-Kerstmis

(Mel and Kim was mijn nominatie, lijkt me dat ik die dan ook terug kan trekken ten faveure van Low)

3-3 Shakin' Stevens

Dan wordt dit dus de volgende match:

14. Low-Just like Christmas - Marco Borsato-Kerstmis

Als we dan toch zelf gaan wisselen dan wil ik mijn Frank Sinatra nominatie graag omwisselen voor Sufjan Stevens.

Dan wordt dit straks battle 36.

36. Sufjan Stevens - That Was the Worst Christmas Ever! - Roy Wood & Wizzard-I Wish It Could Be Christmas Everyday

Low staat er al LANG in (zie 44) net als Aimee Mann (40). De overgewaardeerde S. Stevens kan gewoon in plaats van zijn "I saw three ships" (zie 22).

Maar als jullie zelf de loting aan gaan passen dan bekijk je het verder toch lekker?

Marty McFly schreef:
Maar als jullie zelf de loting aan gaan passen dan bekijk je het verder toch lekker?

Ik kan je boosheid wel begrijpen. Ik vind het nu ook geen stijl om allemaal eigenhandig te gaan zitten aanpassen ondanks het feit dat ook ik vind dat er ongelukkige keuzes zijn gemaakt.
Laten we nu a.u.b. gewoon de lijst volgen zoals ie er is want nu gaat het verwarrend worden en heeft het helemaal geen zin meer door te gaan.

Laten we het volgend jaar weer doen: nieuwe traditie van maken in de decembermaand, mooi ook om de MuMe-ladder stilte even op te vullen, en dan ook wat serieuzer nomineren (zijn we zelf verantwoordelijk voor) en daar wat meer tijd voor uit trekken.
Zo serieus is deze ladder nu ook weer niet. Toch?! Maar als iedereen nu gaat zitten ingrijpen geloof ik het verder ook wel want dan lust ik er ook nog wel een paar om aan te passen en dat lijkt me niet de bedoeling.

Wat mij betreft dus door met deze, zoals hij er stond:

en dan maak ik er 1-0 van

Het was weliswaar enigszins onduidelijk hoeveel nummers er nou eigenlijk genomineerd moesten worden (er hadden wat meer dagen voor uitgetrokken mogen worden om tot een uitgebalanceerde selectie te komen), maar ik vind het ook niet correct dat mensen na de loting nog nummers gaan verwisselen zonder goedkeuring van degene die het spel organiseert.

Ik neem dus aan dat alleen loting 22 wordt gewijzigd in:
22. Otis Redding - Merry Christmas Baby vs. Sufjan Stevens - That Was the Worst Christmas Ever!
Toch, Marty?

---

1-0 pas

Strangeways schreef:

22. Otis Redding - Merry Christmas Baby vs. Sufjan Stevens - That Was the Worst Christmas Ever!

Waarom? Dan ga je toch uitzonderingen maken. Gewoon laten zoals het er door Marty is neergezet lijkt me niet meer dan normaal.

Omdat hij dat zelf voorstelde.

Strangeways schreef:
Omdat hij dat zelf voorstelde.

Volgens mij ook meer om van ons gezeur af te zijn....

Volgend jaar wat meer tijd steken in de nominaties. Dit was denk ik een spontane opwelling en dan moeten we uiteindelijk niet al te moeilijk doen. De organisator bepaalt uiteindelijk.

Loting is gebeurd. Alles wat je niet hebt genomineerd is je eigen schuld..

2-0

chevy93 schreef:
Loting is gebeurd. Alles wat je niet hebt genomineerd is je eigen schuld.

Uiteraard. Alleen was "That Was the Worst Christmas Ever!" uitgerekend het èèrste nummer dat genomineerd werd... Maar goed, ik laat het hierbij want Marty is de spelleider en bovendien maakt het mij ook niets uit of Sufjan nou wel of niet meedoet...

DjFrankie (moderator)
3-0

Het is maar een spelletje, en je kunt thuis Low zo vaak draaien als je wil.

Strangeways schreef:
Toch, Marty?

Klopt. Dat is dan de laatste wijziging. En nogmaals, Low en Aimee Man staan er dus al in.

Zo en nu weer verder met Marty's Knalgezellige Kerst KO

Gast
geplaatst: vandaag om 06:21 uur

geplaatst: vandaag om 06:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.