Muziek / Muziekgames / MusicMeter: Song van het Jaar 2010 competitie
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2010, 20:44 uur
Het leek me wel leuk om naast de MusicMeter albumjaarlijst ook een song top 100 over het afgelopen jaar te hebben. Daarom heb ik een nieuwe game bedacht waarbij we rond het einde van het jaar op een top 100 van 2010 uitkomen.
Het spel werkt enigszins volgens het ladder-concept en werkt als volgt:
1. Ik post elke dag een ladder van 8 nummers. De samenstelling van deze ladder gebeurt at random.
2. Omdat ik dit spel ook zie als een manier om nieuwe muziek te leren kennen, dien je als je deelneemt alle nummers in ieder geval één keer beluisterd te hebben.
3. Na beluistering van de 8 nummers (voor zover je die nog niet kent) maak je een top 5 van jouw favorieten, die je post in het topic.
4. Aan het eind van elke dagladder maak ik de eindstand van die ladder op.
5. Als de nummers op zijn bepaal ik aan de hand van de relatieve scores van elk nummer de totale eindstand.
De nummers waar we mee spelen:
- Er is een voorselectie gemaakt door van alle albums met 90 of meer stemmen het populairste nummer uit te kiezen. Dit leverde 87 nummers op.
- Verder is er ruimte voor eigen inbreng. Iedereen die op zijn minst één keer meedoet heeft het recht drie nummers te nomineren. Deze nummers zal ik ook in opnemen in de dagladders. Er is wel één voorwaarde verbonden aan de nominaties: ze moeten van drie verschillende artiesten zijn. Dit om de diversiteit van de lijst te waarborgen. Daarnaast moeten de nummers uiteraard afkomstig zijn uit 2010. Ik kijk hierbij naar de albumreleases, maar nummers die dit jaar voor het eerst op een EP, single of verzamelaar stonden mogen natuurlijk ook. De nummers kunnen via PM naar mij verzonden worden.
Op- en aanmerkingen zijn welkom. Ik zal zo de eerste dagladder posten.
Het spel werkt enigszins volgens het ladder-concept en werkt als volgt:
1. Ik post elke dag een ladder van 8 nummers. De samenstelling van deze ladder gebeurt at random.
2. Omdat ik dit spel ook zie als een manier om nieuwe muziek te leren kennen, dien je als je deelneemt alle nummers in ieder geval één keer beluisterd te hebben.
3. Na beluistering van de 8 nummers (voor zover je die nog niet kent) maak je een top 5 van jouw favorieten, die je post in het topic.
4. Aan het eind van elke dagladder maak ik de eindstand van die ladder op.
5. Als de nummers op zijn bepaal ik aan de hand van de relatieve scores van elk nummer de totale eindstand.
De nummers waar we mee spelen:
- Er is een voorselectie gemaakt door van alle albums met 90 of meer stemmen het populairste nummer uit te kiezen. Dit leverde 87 nummers op.
- Verder is er ruimte voor eigen inbreng. Iedereen die op zijn minst één keer meedoet heeft het recht drie nummers te nomineren. Deze nummers zal ik ook in opnemen in de dagladders. Er is wel één voorwaarde verbonden aan de nominaties: ze moeten van drie verschillende artiesten zijn. Dit om de diversiteit van de lijst te waarborgen. Daarnaast moeten de nummers uiteraard afkomstig zijn uit 2010. Ik kijk hierbij naar de albumreleases, maar nummers die dit jaar voor het eerst op een EP, single of verzamelaar stonden mogen natuurlijk ook. De nummers kunnen via PM naar mij verzonden worden.
Op- en aanmerkingen zijn welkom. Ik zal zo de eerste dagladder posten.
0
geplaatst: 18 december 2010, 20:49 uur
Ladder 1:
Balthazar - Fifteen Floors
Broken Bells - The High Road
Eels - Oh So Lovely
Kanye West - Dark Fantasy
Kings of Leon - Radioactive
Kno - Rhythm of the Rain
Marina & The Diamonds - Hollywood
The Tallest Man on Earth - King of Spain
Deadline: 19-12, 21:00 uur.
Balthazar - Fifteen Floors
Broken Bells - The High Road
Eels - Oh So Lovely
Kanye West - Dark Fantasy
Kings of Leon - Radioactive
Kno - Rhythm of the Rain
Marina & The Diamonds - Hollywood
The Tallest Man on Earth - King of Spain
Deadline: 19-12, 21:00 uur.
0
geplaatst: 18 december 2010, 20:49 uur
Ik snap het punt niet helemaal.
We hebben toch al een MuMe ladder, waarbij de laatste 100 nummers ook al een song Top 100 vormen?
Of begrijp ik het verkeerd?
We hebben toch al een MuMe ladder, waarbij de laatste 100 nummers ook al een song Top 100 vormen?
Of begrijp ik het verkeerd?
0
geplaatst: 18 december 2010, 20:56 uur
Dit gaat alleen over 2010. Ik heb het maar even verduidelijkt bovenin.
0
geplaatst: 18 december 2010, 20:59 uur
1. Broken Bells - The High Road
2. Marina & The Diamonds - Hollywood
3. Balthazar - Fifteen Floors
4. The Tallest Man on Earth - King of Spain
5. Kings of Leon - Radioactive
Broken Bells is voor mij wel een ontdekking. Verder viel dit nummer van Kings of Leon me erg mee, had het nog niet gehoord.
2. Marina & The Diamonds - Hollywood
3. Balthazar - Fifteen Floors
4. The Tallest Man on Earth - King of Spain
5. Kings of Leon - Radioactive
Broken Bells is voor mij wel een ontdekking. Verder viel dit nummer van Kings of Leon me erg mee, had het nog niet gehoord.
0
geplaatst: 18 december 2010, 21:19 uur
Alle nummers van het album van Walter Trout's Common Ground.
En niet eens te vinden op MusicMeter
En niet eens te vinden op MusicMeter
0
geplaatst: 18 december 2010, 21:26 uur
Leuk herman . Hier ga ik met veel plezier aan meedoen. Ben wel benieuwd naar de 87 nummers dan kan ik er drie nummers nomineren.
Zelf heb ik vorige week ook een persoonlijke top 100 gemaakt. Niet met heel veel liefde gemaakt, 2x een nummer 39 en 47 en ook wat nummers vergeten (Bang Bang Bang van Mark Ronson bijv.), dit was 'm Heavenly Pop Hit - lvdheavenlypophit.blogspot.com . Twee dagen erna kwam de Pitchforklijst waar hij wel een beetje op lijkt, dit jaar heb ik die site ondekt en heb er veel muziek ondekt, dus dat kan wel kloppen .
Zelf heb ik vorige week ook een persoonlijke top 100 gemaakt. Niet met heel veel liefde gemaakt, 2x een nummer 39 en 47 en ook wat nummers vergeten (Bang Bang Bang van Mark Ronson bijv.), dit was 'm Heavenly Pop Hit - lvdheavenlypophit.blogspot.com . Twee dagen erna kwam de Pitchforklijst waar hij wel een beetje op lijkt, dit jaar heb ik die site ondekt en heb er veel muziek ondekt, dus dat kan wel kloppen .
0
geplaatst: 18 december 2010, 21:30 uur
1. Kanye West - Dark Fantasy
2. Broken Bells - The High Road
3. Marina & The Diamonds - Hollywood
4. Kno - Rhythm of the Rain
5. Balthazar - Fifteen Floors
Top 3 vind ik geweldig. 4 en 5 zijn ook wel leuk, Tallest Man is ook wel aardig, maar het album kent mooiere nummers. Eels en Kings of Leon zijn wat saai en hebben geen indruk gemaakt.
2. Broken Bells - The High Road
3. Marina & The Diamonds - Hollywood
4. Kno - Rhythm of the Rain
5. Balthazar - Fifteen Floors
Top 3 vind ik geweldig. 4 en 5 zijn ook wel leuk, Tallest Man is ook wel aardig, maar het album kent mooiere nummers. Eels en Kings of Leon zijn wat saai en hebben geen indruk gemaakt.
0
geplaatst: 18 december 2010, 21:45 uur
1. Kanye West - Dark Fantasy
2. Kno - Rhythm of the Rain
3. Broken Bells - The High Road
4. The Tallest Man on Earth - King of Spain
5. Marina & The Diamonds - Hollywood
2. Kno - Rhythm of the Rain
3. Broken Bells - The High Road
4. The Tallest Man on Earth - King of Spain
5. Marina & The Diamonds - Hollywood
0
geplaatst: 19 december 2010, 07:27 uur
1. The Tallest Man on Earth - King of Spain
2. Marina & The Diamonds - Hollywood
3. Eels - Oh So Lovely
4. Kings of Leon - Radioactive
5. Broken Bells - The High Road
2. Marina & The Diamonds - Hollywood
3. Eels - Oh So Lovely
4. Kings of Leon - Radioactive
5. Broken Bells - The High Road
0
geplaatst: 19 december 2010, 12:21 uur
Leuk, de eerste deelnemers.
@TheViking: voeg het album toe of vraag of iemand het wil toevoegen in het topic 'toevoeghulp', dan kun je een nummer nomineren als je hier meedoet...
De selectie met nummers die tot nu toe meedoen (voorselectie + de drie nominaties van Kees-Jan)
Admiral Freebee - Blues from a Hypochondriac
Amy MacDonald - Don't Tell Me That It's Over
Amy McDonald - Spark
Anathema - A Simple Mistake
Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road
Antony and the Johnsons - Swanlights
Arcade Fire - Sprawl II (Mountains Beyond Mountains)"
Arcade Fire - The Suburbs
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round and Round
Balthazar - Fifteen Floors
Band of Horses - Factory
Beach House - Zebra
Belle and Sebastian - I Didn't See It Coming
Bettie Serveert - The Pharmacy
Blitzen Trapper - Destroyer of the Void
Blood Red Shoes - Don't Ask
Bonobo - Kiara
Brandon Flowers - Crossfire
Broken Bells - The High Road
Caribou - Odessa
Caro Emerald - A Night Like This
Crystal Castles - Doe Deer
Danger Mouse and Sparklehorse - Revenge
De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
Deerhunter - Desire Lines
Delphic - Counterpoint
Eels - A Line in the Dirt
Eels - Oh So Lovely
Eminem - Talkin' 2 Myself
Flying Lotus - ...And the World Laughs with You
Foals - Spanish Sahara
Four Tet - Love Cry
Fresku - Twijfel
Gonjasufi - Ancestors
Gorillaz - Stylo
Grinderman - Heathen Child
Hot Chip - One Life Stand
Hurts - Better Than Love
Interpol - Lights
Iron Maiden - When the Wild Wind Blows
Jimi Hendrix - Valleys of Neptune
Joanna Newsom - Good Intentions Paving Company
John Grant - I Wanna Go to Marz
John Legend & The Roots - I Can't Write Left Handed
Johnny Cash - Ain't No Grave
Johnny Cash - For the Good Times
Jónsi - Go Do
Kanye West - Dark Fantasy
Ke$ha - TiK ToK
Keane - Stop for a Minute
Kings of Leon - Radioactive
Kno - Rhythm of the Rain
Laura Marling - Devil's Spoke
LCD Soundsystem - Dance Yrself Clean
Lil Wayne - Drop the World
Linkin Park - The Catalyst
Manic Street Preachers - (It's Not War) Just The End Of Love
Marina & The Diamonds - Hollywood
Massive Attack - Paradise Circus
MGMT - Flash Delirium
Michael Jackson - (I Can't Make It) Another Day
Midlake - Acts of Man
Motorpsycho - Gullible's Travails Pt. I-IV
Nas & Damian Marley - As We Enter
Neil Young - Hitchhiker
Pantha du Prince - Stick to My Side
Peter Gabriel - Listening Wind
Ray LaMontagne and the Pariah Dogs - Repo Man
Shearwater - Castaways
Slash - By the Sword
Spoon - I Saw the Light
Sticks & A.R.T. - Tijgers en Draken
Sufjan Stevens - All Delighted People
Sufjan Stevens - I Walked
Tame Impala - It Is Not Meant to Be
The Black Box Revelation - High on a Wire
The Black Keys - Tighten Up
The Dead Weather - Die by the Drop
The Gaslight Anthem - American Slang
The National - Bloodbuzz Ohio
The Roots - Dear God 2.0
The Tallest Man on Earth - King of Spain
Tim Knol - Sam
Tindersticks - Falling Down a Mountain
Tired Pony - The Good Book
Two Door Cinema Club - Undercover Martyn
Vampire Weekend - Cousins
Villagers - Becoming a Jackal
Warpaint - Undertow
Yeasayer - Ambling Alp
@TheViking: voeg het album toe of vraag of iemand het wil toevoegen in het topic 'toevoeghulp', dan kun je een nummer nomineren als je hier meedoet...
De selectie met nummers die tot nu toe meedoen (voorselectie + de drie nominaties van Kees-Jan)
Admiral Freebee - Blues from a Hypochondriac
Amy MacDonald - Don't Tell Me That It's Over
Amy McDonald - Spark
Anathema - A Simple Mistake
Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road
Antony and the Johnsons - Swanlights
Arcade Fire - Sprawl II (Mountains Beyond Mountains)"
Arcade Fire - The Suburbs
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round and Round
Balthazar - Fifteen Floors
Band of Horses - Factory
Beach House - Zebra
Belle and Sebastian - I Didn't See It Coming
Bettie Serveert - The Pharmacy
Blitzen Trapper - Destroyer of the Void
Blood Red Shoes - Don't Ask
Bonobo - Kiara
Brandon Flowers - Crossfire
Broken Bells - The High Road
Caribou - Odessa
Caro Emerald - A Night Like This
Crystal Castles - Doe Deer
Danger Mouse and Sparklehorse - Revenge
De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
Deerhunter - Desire Lines
Delphic - Counterpoint
Eels - A Line in the Dirt
Eels - Oh So Lovely
Eminem - Talkin' 2 Myself
Flying Lotus - ...And the World Laughs with You
Foals - Spanish Sahara
Four Tet - Love Cry
Fresku - Twijfel
Gonjasufi - Ancestors
Gorillaz - Stylo
Grinderman - Heathen Child
Hot Chip - One Life Stand
Hurts - Better Than Love
Interpol - Lights
Iron Maiden - When the Wild Wind Blows
Jimi Hendrix - Valleys of Neptune
Joanna Newsom - Good Intentions Paving Company
John Grant - I Wanna Go to Marz
John Legend & The Roots - I Can't Write Left Handed
Johnny Cash - Ain't No Grave
Johnny Cash - For the Good Times
Jónsi - Go Do
Kanye West - Dark Fantasy
Ke$ha - TiK ToK
Keane - Stop for a Minute
Kings of Leon - Radioactive
Kno - Rhythm of the Rain
Laura Marling - Devil's Spoke
LCD Soundsystem - Dance Yrself Clean
Lil Wayne - Drop the World
Linkin Park - The Catalyst
Manic Street Preachers - (It's Not War) Just The End Of Love
Marina & The Diamonds - Hollywood
Massive Attack - Paradise Circus
MGMT - Flash Delirium
Michael Jackson - (I Can't Make It) Another Day
Midlake - Acts of Man
Motorpsycho - Gullible's Travails Pt. I-IV
Nas & Damian Marley - As We Enter
Neil Young - Hitchhiker
Pantha du Prince - Stick to My Side
Peter Gabriel - Listening Wind
Ray LaMontagne and the Pariah Dogs - Repo Man
Shearwater - Castaways
Slash - By the Sword
Spoon - I Saw the Light
Sticks & A.R.T. - Tijgers en Draken
Sufjan Stevens - All Delighted People
Sufjan Stevens - I Walked
Tame Impala - It Is Not Meant to Be
The Black Box Revelation - High on a Wire
The Black Keys - Tighten Up
The Dead Weather - Die by the Drop
The Gaslight Anthem - American Slang
The National - Bloodbuzz Ohio
The Roots - Dear God 2.0
The Tallest Man on Earth - King of Spain
Tim Knol - Sam
Tindersticks - Falling Down a Mountain
Tired Pony - The Good Book
Two Door Cinema Club - Undercover Martyn
Vampire Weekend - Cousins
Villagers - Becoming a Jackal
Warpaint - Undertow
Yeasayer - Ambling Alp
0
geplaatst: 19 december 2010, 12:22 uur
Dwejkk_ schreef:
Zelf heb ik vorige week ook een persoonlijke top 100 gemaakt. Niet met heel veel liefde gemaakt, 2x een nummer 39 en 47 en ook wat nummers vergeten (Bang Bang Bang van Mark Ronson bijv.), dit was 'm Heavenly Pop Hit - lvdheavenlypophit.blogspot.com . Twee dagen erna kwam de Pitchforklijst waar hij wel een beetje op lijkt, dit jaar heb ik die site ondekt en heb er veel muziek ondekt, dus dat kan wel kloppen .
Zelf heb ik vorige week ook een persoonlijke top 100 gemaakt. Niet met heel veel liefde gemaakt, 2x een nummer 39 en 47 en ook wat nummers vergeten (Bang Bang Bang van Mark Ronson bijv.), dit was 'm Heavenly Pop Hit - lvdheavenlypophit.blogspot.com . Twee dagen erna kwam de Pitchforklijst waar hij wel een beetje op lijkt, dit jaar heb ik die site ondekt en heb er veel muziek ondekt, dus dat kan wel kloppen .
Leuk. Je nummer 1 doet hier al mee zie ik. Wellicht ook mijn nummer 1 van 2010.
0
geplaatst: 19 december 2010, 12:30 uur
Ik weet niet of ik actief mee ga doen, maar wil iedereen wel deze 2 nummers aanraden:
The Brew - Just Another Night
The Brew - Kam
The Brew - Just Another Night
The Brew - Kam
0
geplaatst: 19 december 2010, 12:30 uur
Een Ariel Pink album met meer dan 90 stemmen... wie had dat 2 jaar geleden ook maar durven denken.
Leuk initiatief Herman, zal de nummers die ik niet ken in de loop van de dag even luisteren.
Leuk initiatief Herman, zal de nummers die ik niet ken in de loop van de dag even luisteren.
0
geplaatst: 19 december 2010, 12:50 uur
1. Broken Bells- The High Road
2. Kno- Rhythm Of The Rain
3. The Tallest man On Earth - King Of Spain
4. Kanye West- Dark Fantasy
5. Kings Of Leon- Radioactive
Ik snap ook nog niet helemaal hoe dat werkt met het nomineren van nummers?
2. Kno- Rhythm Of The Rain
3. The Tallest man On Earth - King Of Spain
4. Kanye West- Dark Fantasy
5. Kings Of Leon- Radioactive
Ik snap ook nog niet helemaal hoe dat werkt met het nomineren van nummers?
0
geplaatst: 19 december 2010, 13:34 uur
Als je meedoet mag je nomineren. In het topic of via pm. Dus kom maar op Sander en Rob!
0
geplaatst: 19 december 2010, 13:43 uur
Caribou - Sun
Surfer Blood - Twin Peaks
Tensnake - Coma Cat
Inspiratie voor mede-users :
Janelle Monáe - Faster
Big Boi - Shutterbugg
The Roots - How I Got Over
Warpaint - Baby
Sufjan Stevens - Impossible Soul
Vampire Weekend - Giving Up the Gun
The Radio Dept. - Heaven’s on Fire
Rihanna feat. Drake - What’s My Name
OFF! - Upside Down
Major Lazor & La Roux - Hold Yuh (Double Dubplate)
Surfer Blood - Twin Peaks
Tensnake - Coma Cat
Inspiratie voor mede-users :
Janelle Monáe - Faster
Big Boi - Shutterbugg
The Roots - How I Got Over
Warpaint - Baby
Sufjan Stevens - Impossible Soul
Vampire Weekend - Giving Up the Gun
The Radio Dept. - Heaven’s on Fire
Rihanna feat. Drake - What’s My Name
OFF! - Upside Down
Major Lazor & La Roux - Hold Yuh (Double Dubplate)
0
geplaatst: 19 december 2010, 13:45 uur
Mijn nominaties:
Bonobo - Black Sands
Kanye West - Runaway
Sage Francis - The Best of Times
Bonobo - Black Sands
Kanye West - Runaway
Sage Francis - The Best of Times
0
geplaatst: 19 december 2010, 14:11 uur
Mijn nominaties:
Big Boi - Shutterbug (met behulp van Dwejkk_ )
Weezer - Unspoken
Avey Tare - Laughing Hieroglyphic
Big Boi - Shutterbug (met behulp van Dwejkk_ )
Weezer - Unspoken
Avey Tare - Laughing Hieroglyphic
0
geplaatst: 19 december 2010, 14:14 uur
José James - Warrior
John Legend & the Roots - I Can't Write Left Handed
Aloe Blacc - I Need a Dollar
John Legend & the Roots - I Can't Write Left Handed
Aloe Blacc - I Need a Dollar
0
geplaatst: 19 december 2010, 14:41 uur
1. Broken Bells- The High Road
2. Kings of Leon - Radioactive
3. Kno - Rhythm Of The Rain
4. The Tallest man On Earth - King Of Spain
5. Kanye West - Dark Fantasy
2. Kings of Leon - Radioactive
3. Kno - Rhythm Of The Rain
4. The Tallest man On Earth - King Of Spain
5. Kanye West - Dark Fantasy
0
geplaatst: 19 december 2010, 14:45 uur
nominaties
John Legend & The Roots - Hard Times
Ducksauce - Barbra Streisand
Cee-Lo Green - Fuck You
John Legend & The Roots - Hard Times
Ducksauce - Barbra Streisand
Cee-Lo Green - Fuck You
0
geplaatst: 19 december 2010, 15:04 uur
Een uitstekend initiatief. Altijd leuk om zo nieuwe artiesten te ontdekken. Bijkomend voordeel is dat je deze artiesten gemakkelijk kunt tegenkomen tijdens concerten/festivals.
1. Kanye West - Dark Fantasy
2. Kings of Leon - Radioactive
3. Broken Bells - The High Road
4. Eels - Oh So Lovely
5. The Tallest Man on Earth - King of Spain
Mijn nomintaties:
The Gaslight Anthem - We Did It When We Were Young
The National - Terrible Love
The Tallest Man on Earth - The Wild Hunt
1. Kanye West - Dark Fantasy
2. Kings of Leon - Radioactive
3. Broken Bells - The High Road
4. Eels - Oh So Lovely
5. The Tallest Man on Earth - King of Spain
Mijn nomintaties:
The Gaslight Anthem - We Did It When We Were Young
The National - Terrible Love
The Tallest Man on Earth - The Wild Hunt
0
geplaatst: 19 december 2010, 17:03 uur
1. Broken Bells - The High Road
2. Eels - Oh So Lovely
3. Kanye West - Dark Fantasy
4. Kings of Leon - Radioactive
5. The Tallest Man on Earth - King of Spain
Heel leuk spel, ik ga ook even wat uitzoeken om te nomineren
2. Eels - Oh So Lovely
3. Kanye West - Dark Fantasy
4. Kings of Leon - Radioactive
5. The Tallest Man on Earth - King of Spain
Heel leuk spel, ik ga ook even wat uitzoeken om te nomineren
0
Magick1
geplaatst: 19 december 2010, 17:42 uur
1. Marina & The Diamonds - Hollywood
2. Kings of Leon - Radioactive
3. Broken Bells - The High Road
4. Balthazar - Fifteen Floors
5. Eels - Oh So Lovely
Nominaties:
Hurts - Wonderful Life
Hot Chip - I Feel Better
Arcade Fire - Ready To Start
Wel een beetje gebrekkige lijst vind ik, mijn 3 nominaties zouden er eigenlijk al in moeten gestaan hebben
2. Kings of Leon - Radioactive
3. Broken Bells - The High Road
4. Balthazar - Fifteen Floors
5. Eels - Oh So Lovely
Nominaties:
Hurts - Wonderful Life
Hot Chip - I Feel Better
Arcade Fire - Ready To Start
Wel een beetje gebrekkige lijst vind ik, mijn 3 nominaties zouden er eigenlijk al in moeten gestaan hebben
0
geplaatst: 19 december 2010, 17:54 uur
1. Kanye West - Dark Fantasy
2. Balthazar - Fifteen Floors
3. Broken Bells - The High Road
4. The Tallest Man on Earth - King of Spain
5. Kno - Rhythm of the Rain
Deze 3 wil ik graag nomineren:
Gil Scott-Heron - New York Is Killing Me
James Blake - Limit to Your Love
Janelle Monáe - Come Alive (War of the Roses)
2. Balthazar - Fifteen Floors
3. Broken Bells - The High Road
4. The Tallest Man on Earth - King of Spain
5. Kno - Rhythm of the Rain
Deze 3 wil ik graag nomineren:
Gil Scott-Heron - New York Is Killing Me
James Blake - Limit to Your Love
Janelle Monáe - Come Alive (War of the Roses)
0
geplaatst: 19 december 2010, 18:02 uur
herman schreef:
Als je meedoet mag je nomineren. In het topic of via pm. Dus kom maar op Sander en Rob!
Als je meedoet mag je nomineren. In het topic of via pm. Dus kom maar op Sander en Rob!
OK, dank.
1. Johnny Flynn- Howl
2. Pulled Apart By Horses- Back To The Fuck Yeah
3. Josh Ritter- The Curse
0
geplaatst: 19 december 2010, 18:24 uur
01. The Tallest Man on Earth - King of Spain
02. Marina & The Diamonds - Hollywood
03. Balthazar - Fifteen Floors
04. Eels - Oh So Lovely
05. Broken Bells - The High Road
Eerste drie zijn erg leuk, daarna wordt 't iets minder. Nummer van Kno valt me een beetje tegen, 't kleffe refrein nekt het nummer.
02. Marina & The Diamonds - Hollywood
03. Balthazar - Fifteen Floors
04. Eels - Oh So Lovely
05. Broken Bells - The High Road
Eerste drie zijn erg leuk, daarna wordt 't iets minder. Nummer van Kno valt me een beetje tegen, 't kleffe refrein nekt het nummer.
* denotes required fields.