MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits Mega-KO!

zoeken in:

356. Timbaland ft. Keri Hilson - The Way I Are vs Madonna - Frozen

0-1

0-2 maar beide geweldig

357. Kelly Family - I Can't Help Myself vs Barry & Eileen - If You Go

Rhythm & Poetry schreef:
Ik drink niet. Maar over lege recycle-pop, ooit naar Lilly Allen geluisterd? Geef mij dan maar de muziek van Kate Ryan, die is tenminste nog fout.

Er is nog een hemelsbreed verschil tussen leuk fout (Lily Allen) en verkrachtingen (Kate Ryan).

pretfrit
2-1

Net als Kate Ryan (LucM ) kan de Kelly Family dus eg nie.

Ik ben zeker geen fan van Kelly Family, integendeel maar oubolliger dan Barry & Eileen kan je niet bedenken (wat ik in dit topic zei).

pretfrit
LucM schreef:
Ik ben zeker geen fan van Kelly Family, integendeel maar oubolliger dan Barry & Eileen kan je niet bedenken (wat ik in dit topic zei).

Kelly Family is net zo ouboliig als Berry en Ellen. Het belangrijkste verschil is dat de Kelly Family kinderen van de duivel zijn.

358. The Sweet - Funny Funny vs Dante Thomas ft. Pras - Miss California

NewYorkCityLight schreef:
Ik doe nog even een vreugdedansje voor Kate Ryan . Echt nooit verwacht
Tegen dat überslechte nummer van Lilly Allen. Dat het geen 5-0 was...

Waarom ineens die hetze tegenover Lily Allen (ik had 5-0 voor haar verwacht)? Fuck You is niettegenstaande de titel absoluut niet plat (itt. Kate Ryan).

2-0

Rhythm & Poetry schreef:
4-5

Dag Lilly met je slechte nummer.

Je hebt mazzel dat ik niet thuis was, want dan was het 5-4 geworden voor Lily Allen.

5-1

359. Kool & The Gang - Cherish vs Bryan Adams - Please Forgive Me

1-0

359. Kool & The Gang – Cherish vs Bryan Adams - Please Forgive Me

Casartelli (moderator)
2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 19:03 uur

geplaatst: vandaag om 19:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.