MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits Mega-KO!

zoeken in:

402. Irene Moors & De Smurfen - No Limit vs Jennifer Lopez ft. Nas - I'm Gonna Be Alright

0-1

goh, wat een lastige...

0-5

403. Cock Robin - The Promise You Made vs Guru Josh Project - Infinity

1-1

The Promise You Made heb ik leren kennen dankzij de cover van Kate Ryan, maar Infinity is gewoon een topsong, of het nou de 2008 editie is of niet (in dit geval niet dus).

Wat mij betreft beiden topsongs.
The Promise You Made wordt ontzettend vaak op de radio gedraaid, maar ik veer nog steeds altijd op zodra ik die intro hoor.

2-2 beide

Edit: oh, het is die remix

Ohja, je hebt gelijk, Friek. Het gaat inderdaad om de 2008-versie, want die is onder de naam Guru Josh Project uitgebracht, en die stond 24 weken lang in de top 40 (het origineel slechts 12).

404. Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes vs Whitney Houston - My Love Is Your Love

405. Bryan Adams ft. Melanie C - When You're Gone vs Swedish House Mafia - One (Your Name)

1-0

Arrie schreef:
Ohja, je hebt gelijk, Friek. Het gaat inderdaad om de 2008-versie, want die is onder de naam Guru Josh Project uitgebracht, en die stond 24 weken lang in de top 40 (het origineel slechts 12).

Oh, ik had er niet over nagedacht aangezien er geen 2008 achter stond. Nja, mijn stem was dan toch niet veranderd, en het had ook niet eens uitgemaakt.

2-0

maar allebei draken van nummers.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:15 uur

geplaatst: vandaag om 02:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.