MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits Mega-KO!

zoeken in:
1-3
Strawberry Fields Forever is nog véél genialer (hun beste single).

Sorry, maar Lennon in zijn meest self-obsessed bui, daar kunnen geen neprappers in trainingspakjes tegenop. Vind ik dan.

Volledig eens met Sandokan-veld, Holiday Rap is opgebouwd uit een sample van Madonna en het refrein is dan weer gejat een hit van Cliff Richard. Dit kan - hoewel best aardig - op creatief gebied in de verste verte niet tippen aan Strawberry Fields Forever.

185. The Who - My Generation vs Sam Brown - Stop

1-0

2-0
Weer een duidelijke keuze, hier volg ik Rhythm & Poetry wel. Erg vreemd dat hij the Beatles niet kan waarderen maar aanverwante sixtiesbands wel.

Zorin
3-0

LucM schreef:
Erg vreemd dat hij the Beatles niet kan waarderen maar aanverwante sixtiesbands wel.

De hobbyisten van The Beatles zijn mij te kneuterig.

Rhythm & Poetry schreef:
De hobbyisten van The Beatles zijn mij te kneuterig.

Kneuterig, dat zou ik eerder zeggen van Holiday Rap. Misschien dat the Beatles hier voor jou wat te experimenteel zijn. Maar ja, ieder zijn smaak ...

6-3 Stop

186. Melanie C - I Turn To You vs 2 Unlimited - No Limit

0-1

Hap niet zo, LucM

0-4

johannesA
1-5

0-7

musicfriek schreef:

Hap niet zo, LucM

Luc is niet zo van de grapjes.

187. Jeckyll & Hyde - Freefall vs Lisa Stansfield - All Around The World

1-0

1-1

johannesA
2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 00:23 uur

geplaatst: vandaag om 00:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.