MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits Mega-KO!

zoeken in:
209. L.A. Style - James Brown Is Dead vs Rod McKuen - Soldiers Who Want To Be Heroes

1-0

Zorin
2-1

3-3

210. Christina Aguilera - Genie In A Bottle vs Simon & Garfunkel - El Condor Pasa

0-1

0-2 alhoewel ik dat nr flink zat ben.

James Brown is Dead is hard.

1-2 eens met grafgantz

1-4

oneens met R&P

Zorin
1-5

1-6

211. Avril Lavigne - Complicated vs Tee-Set - She Likes Weeds

0-1 dan maar

0-2 toch duidelijk

Zorin
0-3

0-4

Mensen zouden de 0 nog met een o kunnen verwarren LucM, maar verder heb je het duidelijk geplaatst.

Rhythm & Poetry schreef:
James Brown is Dead is hard.

Ik hoor toch veel liever de echte James Brown dan dit nietszeggend plaatje. Onbegrijpelijk dat je nog niets van James Brown hebt beluisterd!

Heb ik wel. Ik vind hem niet heel tof, maar ook niet slecht. Beetje middelmaat en een semi-aansteller.

LucM schreef:
Ik hoor toch veel liever de echte James Brown dan dit nietszeggend plaatje. Onbegrijpelijk dat je nog niets van James Brown hebt beluisterd!
Mwah, jeugdsentiment voor mij, lekker beukend plaatje, geen problemen mee Hoor ik liever dan die McKuen

Rod McKuen ... ik ben daar ook niet wild van maar de tekst van dat nummer vind ik wel erg goed. En ja, zonder James Brown geen hiphop!

teksten zijn overrrated

0-5 overigens...

LucM schreef:
Rod McKuen ... ik ben daar ook niet wild van maar de tekst van dat nummer vind ik wel erg goed. En ja, zonder James Brown geen hiphop!

O tot de nzin.

212. Maywood - Late At Night vs Adamo - Les Filles Du Bord De Mer

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.