Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2011
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2011, 01:52 uur
6,4
Mooi warm orgeltje, maar het liedje zelf boeit me niet zo helaas.
Goed idee. Laten we dat aanhouden dan.
Mooi warm orgeltje, maar het liedje zelf boeit me niet zo helaas.
kemm schreef:
Misschien kan degene die een nieuw nummer plaatst de vorige score telkens even uitrekenen, zoals bij het hoesmeter-topic. Dan wordt het werk mooi verdeeld.
Misschien kan degene die een nieuw nummer plaatst de vorige score telkens even uitrekenen, zoals bij het hoesmeter-topic. Dan wordt het werk mooi verdeeld.
Goed idee. Laten we dat aanhouden dan.

0
geplaatst: 4 januari 2011, 02:37 uur
herman schreef:
Ik hoop dat ook andere users af en toe de moeite willen nemen een eindstand op te tellen, want ik zie het ook niet zo zitten om een jaar lang rond 23:55 met het telraam klaar te zitten.
Ik hoop dat ook andere users af en toe de moeite willen nemen een eindstand op te tellen, want ik zie het ook niet zo zitten om een jaar lang rond 23:55 met het telraam klaar te zitten.
Pfff... Jij hebt ook geen hart voor de zaak!

Dit nummer van Joan doet me zeer weinig. 3.5* (op een schaal van 1 t/m 10)
0
geplaatst: 4 januari 2011, 16:03 uur
7
Weer een lekker nummer, gaat me eerlijk gezegd wel een beetje vervelen naarmate het nummer voordert
Weer een lekker nummer, gaat me eerlijk gezegd wel een beetje vervelen naarmate het nummer voordert
0
geplaatst: 4 januari 2011, 20:28 uur
6, Ben het wel met M4L eens, tegen het einde begint ie wat te vervelen.
0
geplaatst: 4 januari 2011, 21:08 uur
6,5
Degelijke popsong, mooie stem en ook dat orgeltje maar naar het einde toe begint het te vervelen.
Degelijke popsong, mooie stem en ook dat orgeltje maar naar het einde toe begint het te vervelen.
0
geplaatst: 5 januari 2011, 00:08 uur
datum: artiest - titel (gemiddelde / aantal stemmers / ingebracht door)
02-01: Tennis - Marathon (7,09 / 18 / herman)
03-01: Joan As Police Woman - The Magic (6,70 / 15 / kemm)
Caitlin Rose - Own Side
Een van mijn nieuwe favoriete "lieve meisjes".
8,7
02-01: Tennis - Marathon (7,09 / 18 / herman)
03-01: Joan As Police Woman - The Magic (6,70 / 15 / kemm)
Caitlin Rose - Own Side
Een van mijn nieuwe favoriete "lieve meisjes".
8,7
0
geplaatst: 5 januari 2011, 00:24 uur
Single komt pas in februari uit anders. Clip is er ook pas sinds gisteren. Liever luisteren in plaats van moeilijk doen... 
Toevallig had ik hem gisteren ook al beluisterd en vandaag weer en vind het nog steeds een fijn nummer.
7,5

Toevallig had ik hem gisteren ook al beluisterd en vandaag weer en vind het nog steeds een fijn nummer.
7,5
0
geplaatst: 5 januari 2011, 00:40 uur
'n Beetje een 13 in een dozijn-nummer: 6
ps. had LTB niet de eindscore van Joan As Policewoman moeten berekenen? Eigenlijk?
ps. had LTB niet de eindscore van Joan As Policewoman moeten berekenen? Eigenlijk?
0
geplaatst: 5 januari 2011, 12:48 uur
herman schreef:
Single komt pas in februari uit anders. Clip is er ook pas sinds gisteren. Liever luisteren in plaats van moeilijk doen...
7,5

7,5
Ik zocht namelijk het album op mm en daar stond 2010 bij... Verder weet ik het ook niet
0
geplaatst: 5 januari 2011, 17:20 uur
6 word er niet warm of koud van maar het klinkt niet onaardig. Dus toch nog een voldoende.
0
geplaatst: 5 januari 2011, 17:21 uur
7
Niet opzienbarend maar aangenaam lief liedje met een vleugje country, mooie stem.
Niet opzienbarend maar aangenaam lief liedje met een vleugje country, mooie stem.
0
geplaatst: 5 januari 2011, 20:23 uur
music4life schreef:
Ik zocht namelijk het album op mm en daar stond 2010 bij... Verder weet ik het ook niet
Bij de geposte link (afkomstig van de artiest zelf) staat 2011. Ik stel voor niet te moeilijk te doen: als de single of het bijbehorende album in 2011 uitkomt is het okay wat mij betreft. En L_T_B weet heus wel wat ie post.

0
geplaatst: 5 januari 2011, 23:52 uur
Was ook helemaal niet mijn bedoeling om te muggenziften ofzo. Het is al goed
en L_T_B vertrouw ik ook heus wel 
en L_T_B vertrouw ik ook heus wel 
* denotes required fields.