Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1976
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2011, 17:18 uur
chevy93 schreef:

Muziek >> Muziekgames >> Knock-Out Songs: 1976
Maar wel kut dat die niet gewonnen heeft. Hoewel de winnaar erg goed is, maar de nummer 2?
(quote)
Year of the Cat was van mij 
Muziek >> Muziekgames >> Knock-Out Songs: 1976
Maar wel kut dat die niet gewonnen heeft. Hoewel de winnaar erg goed is, maar de nummer 2?
Ja ik zie nu iets vreemds, had jij je lijst pas later ingevuld dan? Want ik heb jouw nummers niet meegenomen, en toch de destijds laatste versie (met toen year of the cat er nog niet op) gepakt

0
geplaatst: 5 februari 2011, 18:06 uur
In de halve finale heb ik niet mee kunnen stemmen, maar mijn stem zou naar Year of the Cat zijn gegaan. Met Fleetwood Mac als winnaar kan ik desondanks vrede hebben en Don't Fear the Reaper is ook niet slecht.
Mijn nominaties en persoonlijke favorieten sneuvelen overigens de laatste jaren al in de eerste 3 rondes.
Mijn nominaties en persoonlijke favorieten sneuvelen overigens de laatste jaren al in de eerste 3 rondes.
0
geplaatst: 5 februari 2011, 19:45 uur
ranboy schreef:
Prima winnaar natuurlijk, maar erg voorspelbaar, en bovendien een hit uit 1977, dus raar om hem in 1976 te zien winnen. Mag ik iedereen oproepen om tracks die een hit zijn geweest, te nomineren in het jaar dat ze een hit werden? Bedankt!
Prima winnaar natuurlijk, maar erg voorspelbaar, en bovendien een hit uit 1977, dus raar om hem in 1976 te zien winnen. Mag ik iedereen oproepen om tracks die een hit zijn geweest, te nomineren in het jaar dat ze een hit werden? Bedankt!
Daar ben ik zelf ook een voorstander van. Year of the Cat was trouwens ook een hit uit 1977. Voordeel is wel dat wij van beide nummers in 1977 geen concurrentie meer hebben. 1977 is trouwens toch wel het jaar van Bowie die in dat jaar met twee fantastische albums verscheen.
0
geplaatst: 5 februari 2011, 19:49 uur
Saaie winnaar
Belachelijk dat dat van Don't Fear The Reaper wint, overduidelijk het beste van 1976..
Belachelijk dat dat van Don't Fear The Reaper wint, overduidelijk het beste van 1976..
0
Zorin
geplaatst: 6 februari 2011, 11:17 uur
GYOW toch nog de winnaar...en een uitstekende keus van de kenners.
0
geplaatst: 7 februari 2011, 17:57 uur
Jongens, het spijt me, maar het zal toch nog een poosje duren voor de volgende KO start. Veel zieken op het werk 

0
Zorin
geplaatst: 7 februari 2011, 18:03 uur
ArthurDZ schreef:
Jongens, het spijt me, maar het zal toch nog een poosje duren voor de volgende KO start.
Jongens, het spijt me, maar het zal toch nog een poosje duren voor de volgende KO start.
Ik ben er ziek van....

0
geplaatst: 7 februari 2011, 22:19 uur
ArthurDZ schreef:
Jongens, het spijt me, maar het zal toch nog een poosje duren voor de volgende KO start. Veel zieken op het werk
Zijn ze allemaal zwaar ziek, of kan er eentje de K.O. 1977 van jou overnemen, Arthur?
0
geplaatst: 8 februari 2011, 17:58 uur
Poeha schreef:
Zijn ze allemaal zwaar ziek, of kan er eentje de K.O. 1977 van jou overnemen, Arthur?
(quote)
Ze kennen geen bal van (mooie) muziek

0
geplaatst: 8 februari 2011, 18:45 uur
Natuurlijk

En misschien, heel misschien, gaan we morgenavond van start met 1977.
* denotes required fields.