MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1976

zoeken in:

Hoe kan dat suffe Victims of love van de Eagles nou winnen van het magistrale I'm Mandy, fly me van 10CC?

Edit: ik zie dat Poeha er heel anders over denkt, maar ik begrijp het nog steeds niet.

24. Chicago - If You Leave Me Now Vs. 10cc - I Wanna Rule the World

johannesA
1-0

Zorin
5-2

25. Bob Dylan- Sarah Vs. Tom Waits - Small Change

1-0

Zorin
3-1

ranboy schreef:
Hoe kan dat suffe Victims of love van de Eagles nou winnen van het magistrale I'm Mandy, fly me van 10CC?

Edit: ik zie dat Poeha er heel anders over denkt, maar ik begrijp het nog steeds niet.

Tja, dat is het mooie van deze site, ranboy
Ik denk er inderdaad precies het tegenovergestelde van.

Maar wees gerust, ik heb me ook al redelijk vaak geërgerd aan bepaalde K.O. uitslagen.
Nu zit het (voor deze ronde althans) een keertje mee.

Ik merk trouwens dat de Stevie Wonder songs er als warme broodjes worden uitgestemd.
Mixed feelings, maar sterke tegenstanders.

26. Sutherland Brothers & Quiver - Arms of Mary Vs. The Rolling Stones - Fool to Cry

0-1

0-2

Maar Arms of Mary is ook goed, helaas moesten ze tegen Fool To Cry.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:48 uur

geplaatst: vandaag om 13:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.