MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1977

zoeken in:
johannesA
2-5

3-6, toch niet weer een nummer die in het zicht van de haven strand?

chevy93 schreef:
3-6, toch niet weer een nummer die in het zicht van de haven strand?

Zeg maar dag

1974: School, halve finale, eruit tegen Autobahn
1975: Shine On You Crazy Diamond, halve finale, eruit tegen Born to Run
1976: Year of the Cat, halve finale eruit tegen Go Your Own Way
1977: Hotel California, halve finale, eruit tegen Heroes.

Tevens waren Born To Run en Go Your Own Way de winnaars. Voorteken voor Heroes?

Ik ga me troosten met de eclatante overwinningen mijn nominaties bij 1970 en 1971; Child in Time en Baba O'Riley (Runner-up, Waiting for the Sun, komt ook van mij zie ik ).

Tegen "Heroes" bedoel je..
Ik hoop nu toch echt op een all-Bowie finale.

Ja, had het al daaronder veranderd, blijkbaar daarboven niet. Dat zou echt heel erg jammer zijn... Zoveel goede nummers uit dit jaar en dan 2 Bowie-nummers (hoewel Heroes wel heel erg goed is) in de finale.

chevy93 schreef:
1974: School, halve finale, eruit tegen Autobahn
1975: Shine On You Crazy Diamond, halve finale
1976: Year of the Cat, halve finale
1977: Hotel California, halve finale

Ik ga me troosten met de eclatante overwinningen mijn nominaties bij 1970 en 1971; Child in Time en Baba O'Riley (Runner-up, Waiting for the Sun, komt ook van mij zie ik ).

Grappig dat je al deze nummers beschouwt als jouw ontdekkingen. Alsof ze zonder jouw nominatie niet mee zouden doen aan de Knock-Out. Het zijn toch echt de standaardnamen (hoewel dat natuurlijk niets over kwaliteit zegt).

2. David Bowie - Sound And Vision Vs. Iggy Pop - Lust for Life

2. David Bowie - Sound And Vision Vs. Iggy Pop - Lust for Life

0-1

Toch beiden nog maar even beluisterd...

3-4 nipt

orbit schreef:
Tegen "Heroes" bedoel je..
Ik hoop nu toch echt op een all-Bowie finale.

Het wordt sowieso een Bowie-finale Want Lust for life is geschreven en geproduceerd door Bowie! En hij speelt ook nog de toetsenpartijen.

chevy93 schreef:
Zoveel goede nummers uit dit jaar en dan 2 Bowie-nummers (hoewel Heroes wel heel erg goed is) in de finale.

Co Jackso schreef:
(quote)

Grappig dat je al deze nummers beschouwt als jouw ontdekkingen. Alsof ze zonder jouw nominatie niet mee zouden doen aan de Knock-Out. Het zijn toch echt de standaardnamen (hoewel dat natuurlijk niets over kwaliteit zegt).

chevy klopt zich nu eenmaal fier op de borst over de standaardnamen en doodgetreden rockplatitudes, ik snap het ook niet helemaal, alsof die categorie nog enige actieve sponsors of ontdekkers nodig heeft.

7-6 dan maar (er was zoveel beters...)

Kees-Jan schreef:
(er was zoveel beters...)

Nee hoor! Echt niet!

Je kunt een boer uit zijn dorp halen, maar het dorp niet uit den boer.. do not blame them, for they know not what they say.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:18 uur

geplaatst: vandaag om 17:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.