Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1977
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2011, 23:29 uur
3-6, toch niet weer een nummer die in het zicht van de haven strand? 

0
geplaatst: 19 februari 2011, 23:39 uur
0
geplaatst: 19 februari 2011, 23:57 uur
1974: School, halve finale, eruit tegen Autobahn
1975: Shine On You Crazy Diamond, halve finale, eruit tegen Born to Run
1976: Year of the Cat, halve finale eruit tegen Go Your Own Way
1977: Hotel California, halve finale, eruit tegen Heroes.
Tevens waren Born To Run en Go Your Own Way de winnaars. Voorteken voor Heroes?
Ik ga me troosten met de eclatante overwinningen mijn nominaties bij 1970 en 1971; Child in Time en Baba O'Riley (Runner-up, Waiting for the Sun, komt ook van mij zie ik
).
1975: Shine On You Crazy Diamond, halve finale, eruit tegen Born to Run
1976: Year of the Cat, halve finale eruit tegen Go Your Own Way
1977: Hotel California, halve finale, eruit tegen Heroes.
Tevens waren Born To Run en Go Your Own Way de winnaars. Voorteken voor Heroes?
Ik ga me troosten met de eclatante overwinningen mijn nominaties bij 1970 en 1971; Child in Time en Baba O'Riley (Runner-up, Waiting for the Sun, komt ook van mij zie ik
).
0
geplaatst: 19 februari 2011, 23:57 uur
Tegen "Heroes" bedoel je..
Ik hoop nu toch echt op een all-Bowie finale.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 00:06 uur
Ja, had het al daaronder veranderd, blijkbaar daarboven niet. Dat zou echt heel erg jammer zijn... Zoveel goede nummers uit dit jaar en dan 2 Bowie-nummers (hoewel Heroes wel heel erg goed is) in de finale. 

0
geplaatst: 20 februari 2011, 00:23 uur
chevy93 schreef:
1975: Shine On You Crazy Diamond, halve finale
1976: Year of the Cat, halve finale
1977: Hotel California, halve finale
).
1975: Shine On You Crazy Diamond, halve finale
1976: Year of the Cat, halve finale
1977: Hotel California, halve finale
). Grappig dat je al deze nummers beschouwt als jouw ontdekkingen. Alsof ze zonder jouw nominatie niet mee zouden doen aan de Knock-Out. Het zijn toch echt de standaardnamen (hoewel dat natuurlijk niets over kwaliteit zegt).
0
geplaatst: 20 februari 2011, 00:24 uur
2. David Bowie - Sound And Vision Vs. Iggy Pop - Lust for Life
0
geplaatst: 20 februari 2011, 00:24 uur
2. David Bowie - Sound And Vision Vs. Iggy Pop - Lust for Life
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 februari 2011, 01:08 uur
orbit schreef:
Het wordt sowieso een Bowie-finale
Want Lust for life is geschreven en geproduceerd door Bowie! En hij speelt ook nog de toetsenpartijen.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 01:09 uur
chevy93 schreef:
Zoveel goede nummers uit dit jaar en dan 2 Bowie-nummers (hoewel Heroes wel heel erg goed is) in de finale.
Zoveel goede nummers uit dit jaar en dan 2 Bowie-nummers (hoewel Heroes wel heel erg goed is) in de finale.

0
geplaatst: 20 februari 2011, 01:13 uur
Co Jackso schreef:
Grappig dat je al deze nummers beschouwt als jouw ontdekkingen. Alsof ze zonder jouw nominatie niet mee zouden doen aan de Knock-Out. Het zijn toch echt de standaardnamen (hoewel dat natuurlijk niets over kwaliteit zegt).
(quote)
Grappig dat je al deze nummers beschouwt als jouw ontdekkingen. Alsof ze zonder jouw nominatie niet mee zouden doen aan de Knock-Out. Het zijn toch echt de standaardnamen (hoewel dat natuurlijk niets over kwaliteit zegt).
chevy klopt zich nu eenmaal fier op de borst over de standaardnamen en doodgetreden rockplatitudes, ik snap het ook niet helemaal, alsof die categorie nog enige actieve sponsors of ontdekkers nodig heeft.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 02:29 uur
0
geplaatst: 20 februari 2011, 02:47 uur
Je kunt een boer uit zijn dorp halen, maar het dorp niet uit den boer.. do not blame them, for they know not what they say.
* denotes required fields.