Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1977
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2011, 23:22 uur
29. Robert Long - Flink Zijn Vs. David Bowie – Warszawa
0-0
0-0
0
geplaatst: 11 februari 2011, 23:24 uur
0-1 Warszawa 
Voor mij het beste nummer dat Bowie ooit gemaakt heeft.

Voor mij het beste nummer dat Bowie ooit gemaakt heeft.

0
geplaatst: 12 februari 2011, 01:03 uur
30. Mark & Clark Band - Worn Down Piano Vs. Ramones - Sheena is a Punk Rocker
0
geplaatst: 12 februari 2011, 03:21 uur
31. Marvin Gaye - Got to Give It Up Vs. Talking Heads - Psycho Killer
0-1
0-1
0
geplaatst: 12 februari 2011, 03:27 uur
0-2
Dan moet je ook maar net weten dat jouw nominatie een single was. Van Blondie's Denis wist ik dat toevallig wel, maar van sommigen anderen niet. En wat doe je met een albumtrack die pas jaren (of soms zelfs decennia) na release een hit wordt?
chevy93 schreef:
(quote)
Nee, want daarmee sluit je een heleboel nummers uit. Kleine moeite om even op internet te zoeken in welk jaar het nummer een single was. Dan moet je ook maar net weten dat jouw nominatie een single was. Van Blondie's Denis wist ik dat toevallig wel, maar van sommigen anderen niet. En wat doe je met een albumtrack die pas jaren (of soms zelfs decennia) na release een hit wordt?
0
geplaatst: 12 februari 2011, 08:41 uur
herman schreef:
Dan moet je ook maar net weten dat jouw nominatie een single was. Van Blondie's Denis wist ik dat toevallig wel, maar van sommigen anderen niet. En wat doe je met een albumtrack die pas jaren (of soms zelfs decennia) na release een hit wordt?
Kleine moeite om even te googlen. Het is voor jou maar 5 nummers, maar Arthur moet ze allemaal nakijken. Over dat laatste is inderdaad discussie mogelijk, maar het aantal keer dat dat gebeurt, is volgens mij gering. In dat geval zou voor beide jaren wat te zeggen vallen.Dan moet je ook maar net weten dat jouw nominatie een single was. Van Blondie's Denis wist ik dat toevallig wel, maar van sommigen anderen niet. En wat doe je met een albumtrack die pas jaren (of soms zelfs decennia) na release een hit wordt?
0
geplaatst: 12 februari 2011, 09:07 uur
32. Bob Marley & The Wailers - Natural Mystic Vs. David Bowie – Subterraneans
0-1
0-1
* denotes required fields.