Muziek / Muziekgames / Greatest Bits of ( )
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:14 uur
Het idee van een zomerse britpop special is afgevoerd.
We gaan voor random groepen en artiesten.
Zo is er hopelijk meer variatie en voor elk wat wils.
We gaan voor random groepen en artiesten.
Zo is er hopelijk meer variatie en voor elk wat wils.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:16 uur
Greatest Bits of 10cc !
Toevallig vandaag nog eens opgelegd.
1ste RONDE voorronde
Nomineer 10 andere nummers die in de finale thuis horen.
Donna
Dreadlock Holiday
Feel the Love
Good Morning Judge
I'm Mandy Fly Me
I'm Not in Love
Life Is a Minestrone
Rubber Bullets
The Things We Do for Love
The Wall Street Shuffle
Nummers van Godley & Creme mogen ook.
Net als Neanderthal Man van Hotlegs.
Deadline voorronde is dinsdagavond om 20.00u.
Toevallig vandaag nog eens opgelegd.
1ste RONDE voorronde
Nomineer 10 andere nummers die in de finale thuis horen.
Donna
Dreadlock Holiday
Feel the Love
Good Morning Judge
I'm Mandy Fly Me
I'm Not in Love
Life Is a Minestrone
Rubber Bullets
The Things We Do for Love
The Wall Street Shuffle
Nummers van Godley & Creme mogen ook.
Net als Neanderthal Man van Hotlegs.
Deadline voorronde is dinsdagavond om 20.00u.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:27 uur
Ah, 10CC. Leuke band!
Nominaties:
An Englishman in New York (G&C)
Anomynous Alcoholic
Art for Art's Sake
Cry (G&C)
Food for Thought
Memories
One Two Five
Silly Love
Une Nuit a Paris [Part 1] / the Same Night in Paris [Part 2] / Later the Same Night in Paris [Part 3]
Woman in Love
Nominaties:
Anomynous Alcoholic
Art for Art's Sake
Cry (G&C)
Food for Thought
Memories
One Two Five
Silly Love
Une Nuit a Paris [Part 1] / the Same Night in Paris [Part 2] / Later the Same Night in Paris [Part 3]
Woman in Love
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:44 uur
Het zou logischer zijn moet 10CC bij Greatest Hits zijn en New Order bij Greatest Bits. 10CC heeft duidelijk meer hits gescoord dan New Order.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:48 uur
Five O Clock In The Morning (G+C)
An Englishman in New York (G+C)
Under Your Thumb (G+C)
Wedding Bells (G+C)
For You And I
Channel Swimmer
Une Nuit A Paris (pt 1,2,3)
Old Mister Time
Hotel
Old Wild Men
An Englishman in New York (G+C)
Under Your Thumb (G+C)
Wedding Bells (G+C)
For You And I
Channel Swimmer
Une Nuit A Paris (pt 1,2,3)
Old Mister Time
Hotel
Old Wild Men
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:49 uur
Deze 10 mogen er bij (en ik had er meer willen selecteren).
A Little Piece of Heaven (G&C)
Art for Art's Sake
Cry (G&C)
Feel the Benefit (Parts 1, 2 & 3 )
Old Wild Men
Silly Love
The Dean and I
Welcome to Paradise
A Little Piece of Heaven (G&C)
Art for Art's Sake
Cry (G&C)
Feel the Benefit (Parts 1, 2 & 3 )
Old Wild Men
Silly Love
The Dean and I
Welcome to Paradise
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:53 uur
LucM schreef:
Het zou logischer zijn moet 10CC bij Greatest Hits zijn en New Order bij Greatest Bits. 10CC heeft duidelijk meer hits gescoord dan New Order.
Dat viel mij ook al op inderdaad.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:56 uur
Ik denk alleen dat New Order veel meer aanspreekt bij het lijstjesvolk van MuMe en daardoor er ook meer albumtracks bekend zijn van NO. Waardoor het logischer is dat er een ruimere keuze is bij die band
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:57 uur
10cc heeft in de UK meer top 10 singles dan New Order.
Maar wereldwijd is New Order de bekendste van de twee.
Van 10cc zie ik toch niet zoveel albumtracks genomineerd geraken.
Bij New Order zal dat wel het geval zijn. Maar ik ben al blij dat 10cc aanspreekt.
Want daar was ik niet helemaal van overtuigd.
Van 10cc zie ik toch niet zoveel albumtracks genomineerd geraken.
Bij New Order zal dat wel het geval zijn. Maar ik ben al blij dat 10cc aanspreekt.
Want daar was ik niet helemaal van overtuigd.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:02 uur
Ik ken eigenlijk alleen maar de hits maar daarop gebaseerd spreekt de band me zeker aan. Het fijne is ook dat ze allemaal weer anders klinken. Overigens vind ik An Englishman In New York van Godley & Creme werkelijk een fantastisch nummer!
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:03 uur
10CC is toch zeker zo bekend dan New Order en heeft meer reguliere albums uitgebracht (11 tegenover 8 ) en dan zijn Godley & Creme nog niet meegerekend. Bovendien is 10CC eveneens een albumband.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:06 uur
Voor mij is 10CC ook veel bekender dan New Order, maar ik vermoed dat de gemiddelde MuMe'er wel voor New Order gaat (jaren 80 band). We zien wel hoe het loopt.
10 nominaties:
Art for Arts Sake
Don't Hang Up
Don't Turn Me Away
How Dare You
I Pity Inanimate Objects (G&C)
I Wanna Rule the World
Iceberg
Five O'Clock in the Morning (G&C)
Under Your Thumb (G&C)
10 nominaties:
Art for Arts Sake
Don't Hang Up
Don't Turn Me Away
How Dare You
I Pity Inanimate Objects (G&C)
I Wanna Rule the World
Iceberg
Five O'Clock in the Morning (G&C)
Under Your Thumb (G&C)
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:07 uur
dazzler schreef:
Dat ben ik toch echt niet met je eens, voor mijn gevoel staat 10CC kwa bekendheid wereldwijd hoger op de ladder dan New Order. Maar goed daar gaat het uiteindelijk niet over.
ranboy schreef:
Voor mij is 10CC ook veel bekender dan New Order, maar ik vermoed dat de gemiddelde MuMe'er wel voor New Order gaat (jaren 80 band)
Voor mij is 10CC ook veel bekender dan New Order, maar ik vermoed dat de gemiddelde MuMe'er wel voor New Order gaat (jaren 80 band)
Dat vermoeden deel ik met je.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:07 uur
Tuurlijk zijn ze net zo bekend in algemene zin maar hier op MuMe is New Order veel populairder. 10cc heeft 1 album die nipt de 100 stemmen heeft gehaald terwijl New Order er al 2 op 200 stemmen heeft plus nog 2 albums die ruim boven het hoogste aantal van 10 cc zitten.
Maar goed het is geen wedstrijdje bekend zijn.
Maar goed het is geen wedstrijdje bekend zijn.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 07:29 uur
Prima keuze, ik ga eerst eens een kijken naar een mooi lijsjte met nominaties.
Of het spel Bits of Hits heet maakt mij verder niet uit. Dat 10cc bekender was, meer plaatwerk heeft verkocht maar minder populair op musicmeter dan New Order is, heeft waarschijnlijk toch te maken met het feit dat hun populariteit zich een decennium eerder afspeelde.
En ja, Musicmeter trekt meer New Order fans dan oude 10cc liefhebbers. Dat geeft wel eens een vertekend beeld van de werkelijkheid. Het is niet erg, als je maar weet dat het nu eenmaal zo is!
Of het spel Bits of Hits heet maakt mij verder niet uit. Dat 10cc bekender was, meer plaatwerk heeft verkocht maar minder populair op musicmeter dan New Order is, heeft waarschijnlijk toch te maken met het feit dat hun populariteit zich een decennium eerder afspeelde.
En ja, Musicmeter trekt meer New Order fans dan oude 10cc liefhebbers. Dat geeft wel eens een vertekend beeld van de werkelijkheid. Het is niet erg, als je maar weet dat het nu eenmaal zo is!
0
geplaatst: 2 juli 2011, 08:58 uur
Bij deze MuMe user staat 10CC heel hoog aangeschreven (en volgens mij zijn ze ook bekender) en met New Order heb ik zo goed als niets. Ik weet dus al wel met welk topic ik mee ga doen. 
Ik ben in ieder geval blij dat het britpop gedoe
niet doorgaat.!
Al ben ik bang dat niemand mijn guilty pleasure Feel The Love zal nomineren (buiten ikzelf dan).

Ik ben in ieder geval blij dat het britpop gedoe
niet doorgaat.!Al ben ik bang dat niemand mijn guilty pleasure Feel The Love zal nomineren (buiten ikzelf dan).
0
geplaatst: 2 juli 2011, 09:18 uur
LucM schreef:
Voor mijn gevoel ook....maar ik ben al blij dat het niet zo is, 10CC is not my cup ot tea, echt leuke nummers zijn op de vingers van 1 hand te tellen, ik sla deze dan ook over.
Jammer vd britpop zomer
daar keek ik nu juist wel naar uit en het had mooi aangesloten op de britpop KO die nu speel, ik zat er ook al redelijk in
0
geplaatst: 2 juli 2011, 09:28 uur
principal2000 schreef:
Al ben ik bang dat niemand mijn guilty pleasure Feel The Love zal nomineren (buiten ikzelf dan).
Feel the Love staat reeds in de startlijst. Overigens heb ik veel meer met de vroegere 10cc (met Godley & Creme in hun gelederen) dan met de latere 10cc (op enkele uitzonderingen na).
0
geplaatst: 2 juli 2011, 10:53 uur
Helemaal eens met Luc. Hopelijk wil iedereen de moeite nemen zich even te storten op het oude werk, Feel the love doet 10cc maar weinig eer aan.
Voor wie kennis wil maken met de band maar niet aan het gehele oeuvre wil beginnen (hoewel aan te raden):

51 tracks, aan de andere kant, bij wie dit album draait slaat de twijfel zonder mededogen toe als je slechts 10 extra tracks mag nomineren:
Art for Art's sake
Blackmail
Don't hang up
Feel the benefit
Five o' clock in the morning
Flying junk
Johnny don't do it
Silly love
The dean and I
Une nuit A Paris
Voor wie kennis wil maken met de band maar niet aan het gehele oeuvre wil beginnen (hoewel aan te raden):

51 tracks, aan de andere kant, bij wie dit album draait slaat de twijfel zonder mededogen toe als je slechts 10 extra tracks mag nomineren:
Art for Art's sake
Blackmail
Don't hang up
Feel the benefit
Five o' clock in the morning
Flying junk
Johnny don't do it
Silly love
The dean and I
Une nuit A Paris
0
geplaatst: 2 juli 2011, 14:24 uur
Nominatie Lijst:
Art for Art's sake
Cry (G&C)
Food for Thought
I Wanna Rule the World
One Two Five
Silly Love
The Dean And I
Under Your Thumb (G&C)
Welcome to Paradise
Art for Art's sake
Cry (G&C)
Food for Thought
I Wanna Rule the World
One Two Five
Silly Love
The Dean And I
Under Your Thumb (G&C)
Welcome to Paradise
0
geplaatst: 2 juli 2011, 22:15 uur
Ik ben genoeg op de hoogte van het euvre van 10CC (vind ik). Toch blijf ik Feel The Love een lekkere guilty pleasure vinden.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 22:22 uur
Ik hoop dat dit topic de albums van 10cc wat meer stemmen mag opleveren op MusicMeter.
Het enthousiasme doet deugd. Ik ben in ieder geval blij dat mensen deze groep (her)ontdekken.
Britpop zal zeker zijn kans krijgen, El Ninjo, al is het niet in de vooropgestelde format.
De volgende artiest in Greatest Bits zal Pulp zijn. Een pm suggestie die al te lang in de wachtrij staat.
Het enthousiasme doet deugd. Ik ben in ieder geval blij dat mensen deze groep (her)ontdekken.
Britpop zal zeker zijn kans krijgen, El Ninjo, al is het niet in de vooropgestelde format.
De volgende artiest in Greatest Bits zal Pulp zijn. Een pm suggestie die al te lang in de wachtrij staat.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 22:26 uur
Die inhaalslag heb ik een tijdje geleden al gemaakt voor de albums die ik bezit.
Pulp ga ik overslaan.
Pulp ga ik overslaan.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 22:47 uur
Pulp?
Hmmm...moet ik je toch maar eens een PM i.v.m. Suede gaan sturen
Morgen nog even het teveel aan 10CC nominaties wegwerken, zodat ik er 10 over houdt.
Hmmm...moet ik je toch maar eens een PM i.v.m. Suede gaan sturen

Morgen nog even het teveel aan 10CC nominaties wegwerken, zodat ik er 10 over houdt.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 22:55 uur
Blue Bird
Cry (G&C)
Food for Thought
Lying Here With You
Peace in Our Time
Survivor
Under Your Thumb (G&C)
Wedding Bells (G&C)
Woman in Love
Blue Bird
Cry (G&C)
Food for Thought
Lying Here With You
Peace in Our Time
Survivor
Under Your Thumb (G&C)
Wedding Bells (G&C)
Woman in Love
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 juli 2011, 10:45 uur
Zowel bij 10cc als bij New Order haak ik wellicht in de finale weer aan. Bij Pulp zou ik evenwel zomaar mee kunnen doen in de voorronde.
0
geplaatst: 3 juli 2011, 12:31 uur
Er zijn toch wel wat sterke nominaties nodig, vooral met nummers uit de beginperiode (hint, hint
)
Dus toch graag uw mening!
)Dus toch graag uw mening!
* denotes required fields.