Muziek / Muziekgames / Greatest Bits of ( )
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 11:48 uur
kemm schreef:
En dankzij dit spel, zijn ze weer een beetje meer uit de schaduw kunnen komen! Goed gedaan, dazzler!
A Change Is Gonna Come is gewoon te goed!
Zijn er trouwens nog anderen die Teardrops beter vinden dan Wonderful World?
En dankzij dit spel, zijn ze weer een beetje meer uit de schaduw kunnen komen! Goed gedaan, dazzler!
A Change Is Gonna Come is gewoon te goed!Zijn er trouwens nog anderen die Teardrops beter vinden dan Wonderful World?
Tsja het zegt idd niet zo veel over het oeuvre van Sam Cooke, maar meer gewoon over de extra-ordinaire kwaliteit van A Change Is Gonna Come. Maar Teardrops beter dan Wonderful World? Voor mij niet iig

Hall & Oates kom ik in de 2e ronde voor terug: ik ken alleen de hits, en die vind ik net niet interessant genoeg om ook albumwerk te gaan beluisteren...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 oktober 2011, 11:54 uur
Ah, Hall & Oates, dat ga ik even vanuit een ooghoek volgen. Heb een tijdje terug een dubbele verzamelaar van de heren aangeschaft en was daar wel positief verrast over. Maar 't is daarna verder niet heel hard gegaan of zo...
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 11:58 uur
Die dubbele verzamelaar biedt in ieder geval voldoende nomineerbare nummers.
Hopelijk was het niet die goedkope van camden deluxe. Da's wel een goeie, alleen vergat ie
slordig Say It Isn't So in de tracklijst op te nemen. Toch één van hun bekendste nummers.
Hopelijk was het niet die goedkope van camden deluxe. Da's wel een goeie, alleen vergat ie
slordig Say It Isn't So in de tracklijst op te nemen. Toch één van hun bekendste nummers.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 12:19 uur
ook ik ken niet bijzonder veel van de mannen. 1 verzamelaar en H20 op lp. Gezien het aantal stemmen op het reguliere werk vraag ik me af of hier veel animo voor is, dat hoop ik natuurlijk wel.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 12:23 uur
Vigil, kijk eens naar het gemiddelde aantal stemmen bij de albums van Sam Cooke.
Dat is niet altijd graadmeter voor een Greatest Hits of Bits. Komen er geen nominaties,
dan wordt het voor mij een rustige week en spelen we vanaf dinsdag lekker de finale.
Ik ben ervan overtuigd dat het bij de nieuwe Greatest Hits vanavond wel storm zal lopen.
Dat is niet altijd graadmeter voor een Greatest Hits of Bits. Komen er geen nominaties,
dan wordt het voor mij een rustige week en spelen we vanaf dinsdag lekker de finale.
Ik ben ervan overtuigd dat het bij de nieuwe Greatest Hits vanavond wel storm zal lopen.
0
Aquila
geplaatst: 21 oktober 2011, 12:29 uur
Titmeister schreef:
Hall & Oates kom ik in de 2e ronde voor terug: ik ken alleen de hits, en die vind ik net niet interessant genoeg om ook albumwerk te gaan beluisteren...
Ik ken ze ook alleen van de hits en ga niet op zoek naar meer. De meest geapprecieerde bijdrage van Hall vind ik die op Fripp's Exposure. Ik sla hier dus een tijdje over.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 12:40 uur
dazzler schreef:
Vigil, kijk eens naar het gemiddelde aantal stemmen bij de albums van Sam Cooke.
Dat is niet altijd graadmeter voor een Greatest Hits of Bits.
Het beste album is al 4x zoveel beluisterd (zelfs 2 maal ca. 80 stemmen) en toen had je slechts 11 deelnemers.Vigil, kijk eens naar het gemiddelde aantal stemmen bij de albums van Sam Cooke.
Dat is niet altijd graadmeter voor een Greatest Hits of Bits.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 13:18 uur
dazzler schreef:
Het was ook geen aanval enkel een constatering, nogmaals ik hoop dat het aanslaat.
Prima toch!
We kijken er naar uit (Bowie?)

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 15:47 uur
Ik ken helaas te weinig nummers, maar ik hoop alleszins dat She's Gone nog in de lijst komt. Bijzonder mooi nummer!
Met de finale speel ik zeker weer mee, een duo waar ik best meer van wil leren kennen dan de aantal hits die ik nu ken.
Met de finale speel ik zeker weer mee, een duo waar ik best meer van wil leren kennen dan de aantal hits die ik nu ken.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 16:49 uur
Als ik Hall & Oates kies, is dat omdat ik via dit spel een groep
opnieuw onder de aandacht wil brengen. Met Prefab Sprout liep dat stroef.
Maar ik geef het niet op. Het kan niet alle weken kermis zijn in bits land.
Het loopt pas fout als er straks minder dan 10 deelnemers opduiken in de finale.
Bij Greatest Hits heb ik nog kleppers genoeg in voorraad die voldoende fans gaan trekken.
Als ik daar aan 20 deelnemers in de finale kom, mag het hier al eens wat kalmer aan gaan.
Ik reken er ook op dat mensen soms eens terugbladeren in dit topic
en via de clipjes stiekem zo'n Prefab Sprout of straks Hall & Oates leren kennen.
opnieuw onder de aandacht wil brengen. Met Prefab Sprout liep dat stroef.
Maar ik geef het niet op. Het kan niet alle weken kermis zijn in bits land.
Het loopt pas fout als er straks minder dan 10 deelnemers opduiken in de finale.
Bij Greatest Hits heb ik nog kleppers genoeg in voorraad die voldoende fans gaan trekken.
Als ik daar aan 20 deelnemers in de finale kom, mag het hier al eens wat kalmer aan gaan.
Ik reken er ook op dat mensen soms eens terugbladeren in dit topic
en via de clipjes stiekem zo'n Prefab Sprout of straks Hall & Oates leren kennen.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 17:51 uur
Did It in a Minute
Don't Hold Back Your Love
Everytime You Go Away
I Can Dream About You
Kerry
Man on a Mission
Method of Modern Love
Missed Opportunity
Portable Radio
Sara Smile
Everytime You Go Away
I Can Dream About You
Kerry
Man on a Mission
Method of Modern Love
Missed Opportunity
Portable Radio
Sara Smile
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 18:53 uur
vigil schreef:
ook ik ken niet bijzonder veel van de mannen. 1 verzamelaar en H20 op lp. Gezien het aantal stemmen op het reguliere werk vraag ik me af of hier veel animo voor is, dat hoop ik natuurlijk wel.
Hier ga ik op zeker aan meedoen. Geweldige keuze, dazzler.
Ook Hall's solo albums kan ik goed verteren.
Beste op elkaar ingespeelde duo ooit, zelfs beter dan Paul & Art.
Heb ook een live dvd van een concert registratie van ze...alleen de live versie van Depeche Mode's 101 is beter, maar scheelt maar een haar.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 20:30 uur
Ik krijg enorme stapels cd's in mijn kamer van alle artiesten die meedoen aan de Hits en Bits competitie en waar constant nummers van moeten worden afgeluisterd tijdens de 'veldslag'. Die stapels blijven dan vervolgens staan, zodat er steeds meer opruimwerk dreigt waarvan ik dan elke keer denk: oh ja, morgen even doen.
Af en toe schuif ik iets weg van Pink floyd of The Smiths om toch gewoon bij de computer te kunnen.
Tot de groep van grote verzamelingen zullen Daryl Hall en John Oates niet behoren, al doe ik wel mee met het topic. Ik heb eigenlijk alleen het album Bigger than both of us maar wel een essentiële dubbelaar met de 37 hits van Hall & Oates.
Volgens mij heb je daar ook wel het belangrijkste mee gehad inzake H&O. Voor mij kan deze Greatest Bits dan ook volledig uit de Greatest Hits van H&O bestaan. Ze vallen inmiddels haast onder de categorie guilty pleasures, maar staan nog juist aan de goede kant van de grens. Op zich is de muziek nog niet eens zo onaardig, met name het begin is nog goed te doen. Maar je bouwt er geen hele collectie aan cd's van op. Tenminste, ik niet.
De mogelijke aanvullingen:
Back together again
Do what you want, be what you are
Every time you go away
How does it feel to be back
I don't wanna lose you
Method of modern love
Sara smile
She's gone
Wait for me
You make my dreams
Af en toe schuif ik iets weg van Pink floyd of The Smiths om toch gewoon bij de computer te kunnen.
Tot de groep van grote verzamelingen zullen Daryl Hall en John Oates niet behoren, al doe ik wel mee met het topic. Ik heb eigenlijk alleen het album Bigger than both of us maar wel een essentiële dubbelaar met de 37 hits van Hall & Oates.
Volgens mij heb je daar ook wel het belangrijkste mee gehad inzake H&O. Voor mij kan deze Greatest Bits dan ook volledig uit de Greatest Hits van H&O bestaan. Ze vallen inmiddels haast onder de categorie guilty pleasures, maar staan nog juist aan de goede kant van de grens. Op zich is de muziek nog niet eens zo onaardig, met name het begin is nog goed te doen. Maar je bouwt er geen hele collectie aan cd's van op. Tenminste, ik niet.
De mogelijke aanvullingen:
Back together again
Do what you want, be what you are
Every time you go away
How does it feel to be back
I don't wanna lose you
Method of modern love
Sara smile
She's gone
Wait for me
You make my dreams
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 20:42 uur
dazzler schreef:
You' ve Lost That Lovin' Feelin'
You' ve Lost That Lovin' Feelin'
Die laatste vervang ik door Everytime You Go Away
@musician: Family Man staat al in de startlijst.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 23:06 uur
0
geplaatst: 23 oktober 2011, 22:25 uur
Color Of Love (Oates)
Did It In A Minute
Dreamtime (Hall)
Georgie
Laughing Down Crying (Hall)
Say It Isn't So
Screaming Through December
She's Gone
Some Things Are Better Left Unsaid
Why Was It So Easy (Hall)
Waarbij ik maar aanneem dat Method of Modern Love en Sara Smile zich al geplaatst hebben.
Did It In A Minute
Dreamtime (Hall)
Georgie
Say It Isn't So
She's Gone
Waarbij ik maar aanneem dat Method of Modern Love en Sara Smile zich al geplaatst hebben.
0
geplaatst: 24 oktober 2011, 17:43 uur
Say It Isn't So staat inderdaad in de startlijst (hoe kan ik daar nu overheen kijken?), dus in plaats daarvan help ik You Make My Dreams Come True aan een derde stem. Aldus:
remcodulac schreef:
Color Of Love (Oates)
Did It In A Minute
Dreamtime (Hall)
Georgie
She's Gone
You Make My Dreams Come True
Color Of Love (Oates)
Did It In A Minute
Dreamtime (Hall)
Georgie
She's Gone
You Make My Dreams Come True
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 17:31 uur
Op 2,5 uur van de deadline zijn 5 nummers zeker van een finaleplaats.
Nog maar 4 lijstjes geteld, maar het kan dus nog tot 20.00u.
Nog maar 4 lijstjes geteld, maar het kan dus nog tot 20.00u.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 17:38 uur
Ja, ik verwachtte toch in elk geval een bijdrage van Poeha, gezien zijn enthousiasme. Verder valt de respons mij ook wel een beetje tegen.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 19:51 uur

Beetje weinig tijd, maar aan de Bits versie van deze geweldige band moet ik mee doen.
Back Together Again
Dreamtime (Daryl Hall)

Everything Your Heart Desires
Method of Modern Love
Sara Smile
She's Gone
So Close
Someone like you (Daryl Hall)
Starting All over Again
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 20:04 uur
Greatest Bits of Hall & Oates !
2de RONDE finale
In de hoop dat wat meer mensen deze finalelijst weten te smaken.
Adult Education
Back Together Again *
Did It in a Minute *
Dreamtime (Daryl Hall) *
Everytime You Go Away *
Family Man
I Can't Go for That (No Can Do)
Kiss on My List
Maneater
Method of Modern Love *
One on One
Out of Touch
Private Eyes
Rich Girl
Sara Smile *
Say It Isn't So
She's Gone *
You Make My Dreams *
Geef toe, kan je toch perfect een top 10 van brouwen.
Deadline 2de ronde is donderdagavond om 20.00u.
2de RONDE finale
In de hoop dat wat meer mensen deze finalelijst weten te smaken.
Adult Education
Back Together Again *
Did It in a Minute *
Dreamtime (Daryl Hall) *
Everytime You Go Away *
Family Man
I Can't Go for That (No Can Do)
Kiss on My List
Maneater
Method of Modern Love *
One on One
Out of Touch
Private Eyes
Rich Girl
Sara Smile *
Say It Isn't So
She's Gone *
You Make My Dreams *
Geef toe, kan je toch perfect een top 10 van brouwen.
Deadline 2de ronde is donderdagavond om 20.00u.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 20:05 uur
Moet You Make My Dreams Come True daar dan niet ook bij staan met drie stemmen?
Edit: en het is mijn fout dat er verwarring over is, want het nummer heet natuurlijk You Make My Dreams. (punt)
Edit: en het is mijn fout dat er verwarring over is, want het nummer heet natuurlijk You Make My Dreams. (punt)
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 20:10 uur
Inderdaad, hij stond in mijn tellijst als You Make My Dreams (2 stemmen)
en You Make My Dreams Come True (1 stem). Is ondertussen aangepast.
18 finalisten is mooi. Dank voor de oplettendheid.
en You Make My Dreams Come True (1 stem). Is ondertussen aangepast.
18 finalisten is mooi. Dank voor de oplettendheid.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 20:24 uur
Everything Your Heart Desires, So Close en Starting All over Again hebben het niet gehaald 
Tja de lage animo, laten we maar zeggen.

Tja de lage animo, laten we maar zeggen.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 20:27 uur
Hall & Oates!
Ik ken er te weinig van om in de voorronde mee te doen maar de finale is dan geen probleem. Blijkt ineens dat een top 3 notering het niet gehaald heeft... Wait for me! Bijzonder jammer, nu blijven toch vooral de grote hits voor mij over in deze top 10:
1. Adult Education
2. Maneater
3. Family Man
4. Method of Modern Love
5. Dreamtime (hier leuke Countdown opname YouTube - DARYL HALL - DREAMTIME )
6. Private Eyes
7. She's Gone
8. Say It Isn't So
9. You Make My Dreams Come True
10. Rich Girl
Ik ken er te weinig van om in de voorronde mee te doen maar de finale is dan geen probleem. Blijkt ineens dat een top 3 notering het niet gehaald heeft... Wait for me! Bijzonder jammer, nu blijven toch vooral de grote hits voor mij over in deze top 10:
1. Adult Education
2. Maneater
3. Family Man
4. Method of Modern Love
5. Dreamtime (hier leuke Countdown opname YouTube - DARYL HALL - DREAMTIME )
6. Private Eyes
7. She's Gone
8. Say It Isn't So
9. You Make My Dreams Come True
10. Rich Girl
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 20:28 uur
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 20:30 uur
1. Maneater
2. I Can't Go for That (No Can Do)
3. Family Man