Muziek / Muziekgames / De anderstalige ladder (UITSLAG & EINDSTAND 2013)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2013, 16:55 uur
Ladder 8 Italiaans:
23 Zucchero - Diamante +3
21 Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
16 Matia Bazar - Angelina
11 Vasco Rossi - Gli Spare Sopra +5
9 Collage - A Piedi Nudi +2
23 Zucchero - Diamante +3
21 Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
11 Vasco Rossi - Gli Spare Sopra +5
9 Collage - A Piedi Nudi +2
0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:19 uur
Ladder 8 Italiaans:
26 Zucchero - Diamante 3
26 Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore 5
13 Vasco Rossi - Gli Spare Sopra 2
9 Collage - A Piedi Nudi
26 Zucchero - Diamante 3
26 Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore 5
13 Vasco Rossi - Gli Spare Sopra 2
9 Collage - A Piedi Nudi
0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:32 uur
Ladder 8 Italiaans:
29 Zucchero - Diamante +3
26 Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
21 Matia Bazar - Angelina +5
13 Vasco Rossi - Gli Spare Sopra
11 Collage - A Piedi Nudi +2
29 Zucchero - Diamante +3
21 Matia Bazar - Angelina +5
11 Collage - A Piedi Nudi +2
0
geplaatst: 6 januari 2013, 22:17 uur
Ladder 8 Italiaans:
32 Zucchero - Diamante +3
26 Matia Bazar - Angelina +5
13 Collage - A Piedi Nudi +2
32 Zucchero - Diamante +3
26 Matia Bazar - Angelina +5
13 Collage - A Piedi Nudi +2
0
geplaatst: 6 januari 2013, 23:02 uur
Winnaar Ladder 8 Italiaans en door naar de halve finales: 32 Zucchero - Diamante
Nummer 2 van ladder 8 Italiaans en gaat naar herkansingsladder: 26 Matia Bazar - Angelina
Beetje pech voor Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore omdat zijn nummer in de 1e ronde 16 punten behaalde tegenover 17 van Matia Bazar - Angelina
Nummer 2 van ladder 8 Italiaans en gaat naar herkansingsladder: 26 Matia Bazar - Angelina
Beetje pech voor Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore omdat zijn nummer in de 1e ronde 16 punten behaalde tegenover 17 van Matia Bazar - Angelina
0
geplaatst: 6 januari 2013, 23:03 uur
0
geplaatst: 6 januari 2013, 23:06 uur
Ladder 9 Italiaans:
5 Umberto Tozzi - Gloria
3 Riccardo Cocciante - Sincérita
2 Matia Bazar - Elettrochoc
Zucchero - Il Volo
Ligabue - Ho Perso le Parole
5 Umberto Tozzi - Gloria
3 Riccardo Cocciante - Sincérita
2 Matia Bazar - Elettrochoc
Zucchero - Il Volo
0
geplaatst: 6 januari 2013, 23:25 uur
Ladder 9 Italiaans:
7 Matia Bazar - Elettrochoc +5
6 Riccardo Cocciante - Sincérita +3
5 Umberto Tozzi - Gloria
2 Zucchero - Il Volo +2
Eén van de beste Italiaanse nummers vind ik overigens Se Stiamo Insieme van Riccardo Cocciante maar die heeft de 2e ronde niet gehaald.
7 Matia Bazar - Elettrochoc +5
6 Riccardo Cocciante - Sincérita +3
5 Umberto Tozzi - Gloria
2 Zucchero - Il Volo +2
Eén van de beste Italiaanse nummers vind ik overigens Se Stiamo Insieme van Riccardo Cocciante maar die heeft de 2e ronde niet gehaald.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 12:33 uur
dynamo d schreef:
Te laat met stemmen maar gelukkig dat Matia Bazar door is naar de herkansing tkv Eros Ramazotti

0
geplaatst: 7 januari 2013, 12:34 uur
Ladder 9 Italiaans:
7 Matia Bazar - Elettrochoc
7 Umberto Tozzi - Gloria 2
6 Riccardo Cocciante - Sincérita
5 Zucchero - Il Volo 3
5 Ligabue - Ho Perso le Parole 5
7 Matia Bazar - Elettrochoc
7 Umberto Tozzi - Gloria 2
6 Riccardo Cocciante - Sincérita
5 Zucchero - Il Volo 3
5 Ligabue - Ho Perso le Parole 5
0
geplaatst: 7 januari 2013, 12:49 uur
Ladder 9 Italiaans:
10 Zucchero - Il Volo 5
9 Matia Bazar - Elettrochoc 2
9 Riccardo Cocciante - Sincérita 3
7 Umberto Tozzi - Gloria
5 Ligabue - Ho Perso le Parole
10 Zucchero - Il Volo 5
9 Matia Bazar - Elettrochoc 2
9 Riccardo Cocciante - Sincérita 3
7 Umberto Tozzi - Gloria
0
geplaatst: 7 januari 2013, 13:11 uur
dynamo d schreef:
Ik ben me nu heel erg aan het verbijten om nu niet uit mijn slof te schieten i.v.m. het stemgedrag tegen dit nummer (veel nummers) van Eros.

Want misschien heb ik het oprecht bij het verkeerde eind.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 13:12 uur
Ladder 9 Italiaans:
15 Zucchero - Il Volo +5
11 Riccardo Cocciante - Sincérita +2
10 Umberto Tozzi - Gloria +3
9 Matia Bazar - Elettrochoc
15 Zucchero - Il Volo +5
11 Riccardo Cocciante - Sincérita +2
10 Umberto Tozzi - Gloria +3
9 Matia Bazar - Elettrochoc
0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:07 uur
Poeha schreef:
Ik ben me nu heel erg aan het verbijten om nu niet uit mijn slof te schieten i.v.m. het stemgedrag tegen dit nummer (veel nummers) van Eros.

Tsja, ik heb het volgens mij hier ook al eens vermeld, maar hij behoort in Italie zelf ook niet tot de populairste artiesten, ik heb er in verschillende periodes 2 jaar gewerkt in verschillende delen van het land maar waar ik ook was, ze konden maar niet begrijpen dat hij muzikaal gezien 1 van hun grootste exportproducten was en wat ze in het buitenland in hem hoorden. Ik heb maar heel weinig Italianen ontmoet die zijn muziek wel konden waarderen (en ik heb het dan niet over Italianen die zich in de "alternatieve muziekhoek" ophielden).
Ik werk nu ook weer op een internatiionaal project in Nederland waar een viertal Italianen rondlopen en die vinden het stuk voor stuk ook vreselijke muziek.
Niet dat het daarom niet goed is hoor, maar ik vond en vind het wel heel erg opvallend hoe ik tot nu toe door de jaren heen ervaren heb dat ze in zijn thuisland over hem denken als je dat afzet tot zijn populariteit bijv in Nederland.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 januari 2013, 14:39 uur
Ladder 9 Italiaans:
15 Zucchero - Il Volo
15 Umberto Tozzi - Gloria +5
13 Riccardo Cocciante - Sincérita +2
12 Matia Bazar - Elettrochoc +3
15 Zucchero - Il Volo
15 Umberto Tozzi - Gloria +5
13 Riccardo Cocciante - Sincérita +2
12 Matia Bazar - Elettrochoc +3
0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:41 uur
El Ninjo schreef:
Tsja, ik heb het volgens mij hier ook al eens vermeld, maar hij behoort in Italie zelf ook niet tot de populairste artiesten, ik heb er in verschillende periodes 2 jaar gewerkt in verschillende delen van het land maar waar ik ook was, ze konden maar niet begrijpen dat hij muzikaal gezien 1 van hun grootste exportproducten was en wat ze in het buitenland in hem hoorden.
(quote)
Tsja, ik heb het volgens mij hier ook al eens vermeld, maar hij behoort in Italie zelf ook niet tot de populairste artiesten, ik heb er in verschillende periodes 2 jaar gewerkt in verschillende delen van het land maar waar ik ook was, ze konden maar niet begrijpen dat hij muzikaal gezien 1 van hun grootste exportproducten was en wat ze in het buitenland in hem hoorden.
Welke artiesten dan wel als ik vragen mag?
0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:42 uur
Ladder 9 Italiaans:
18 Zucchero - Il Volo +3
17 Matia Bazar - Elettrochoc +5
15 Riccardo Cocciante - Sincérita +2
15 Umberto Tozzi - Gloria
18 Zucchero - Il Volo +3
17 Matia Bazar - Elettrochoc +5
15 Riccardo Cocciante - Sincérita +2
15 Umberto Tozzi - Gloria
0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:48 uur
Als je het hebt over mainstream top 40 pop/rock dan staat Vasco Rossi daar op een voetstuk op enige afstand gevolgd door Ligabue, dat zijn beide grootheden in Italie ...typisch dat juist die 2 artiesten buiten Italie (voor zover ik weet) geen potten gebroken hebben...of misschien juist wel daarom, omdat ze landelijk al zoveel succes hadden.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:51 uur
Maargoed, dat zegt me niet zoveel. Ligabue is dus de Bløf van Italië.
Verklaart het wel, want ik vind er maar erg weinig aan. Vind dat Ligabue maar erg doorsnee en niet zo bijzonder klinken.
Verklaart het wel, want ik vind er maar erg weinig aan. Vind dat Ligabue maar erg doorsnee en niet zo bijzonder klinken.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:53 uur
Zegt inderdaad niet veel en het is beide gewoon mainstream top 40 pop/rock ... maar je kunt beide inderdaad als de Bløf's / Borsato's of whatever NL equivalent van Italie beschouwen....Vasco Rossi wellicht zelfs als een soort "Herman Brood" want ik begreep daar dat die een meer dan behoorlijke reputatie met verboden middelen heeft.
Edit: ...maar wat betreft Eros Ramazotti kan ik me herinneren dat de Italianen hem voornamelijk een irritante zwijmelaar vonden...waarschijnlijk niet macho genoeg voor het mannelijk deel vd bevolking
maar zelfs de dames daar vonden hem veel te zoetsappig.
Edit: ...maar wat betreft Eros Ramazotti kan ik me herinneren dat de Italianen hem voornamelijk een irritante zwijmelaar vonden...waarschijnlijk niet macho genoeg voor het mannelijk deel vd bevolking
0
geplaatst: 7 januari 2013, 15:16 uur
Vasco Rossi komt nog een keer langs in de laatste Italiaanse ladder en hij maakt inderdaad best goede nummers maar dat geldt ook voor Eros Ramazzotti! Ancora Vita van Eros Ramazzotti vind ik het allerbeste Italiaanse nummer.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 16:31 uur
El Ninjo schreef:
maar zelfs de dames daar vonden hem veel te zoetsappig. Ja, ja, dat heb je toen de 1e Italiaanse ronde liep ook al tig keer gezegd

0
geplaatst: 7 januari 2013, 16:48 uur
Poeha schreef:
Ja, ja, dat heb je toen de 1e Italiaanse ronde liep ook al tig keer gezegd
(quote)
Ja, ja, dat heb je toen de 1e Italiaanse ronde liep ook al tig keer gezegd
Erminio houdt ook nooit zo van mijn geliefde Alan Parsons Project en is daar nogal consequent in

Freek, ga je nog stemmen op deze ladder?

0
geplaatst: 7 januari 2013, 16:58 uur
Ladder 9 Italiaans:
22 Matia Bazar - Elettrochoc +5
21 Zucchero - Il Volo +3
17 Umberto Tozzi - Gloria +2
15 Riccardo Cocciante - Sincérita
22 Matia Bazar - Elettrochoc +5
21 Zucchero - Il Volo +3
17 Umberto Tozzi - Gloria +2
15 Riccardo Cocciante - Sincérita
0
geplaatst: 7 januari 2013, 18:20 uur
Ladder 9 Italiaans:
24 Zucchero - Il Volo 3
22 Matia Bazar - Elettrochoc
20 Riccardo Cocciante - Sincérita 5
19 Umberto Tozzi - Gloria 2
24 Zucchero - Il Volo 3
22 Matia Bazar - Elettrochoc
20 Riccardo Cocciante - Sincérita 5
19 Umberto Tozzi - Gloria 2
0
geplaatst: 7 januari 2013, 21:57 uur
Ladder 9 Italiaans:
25 Matia Bazar - Elettrochoc +3
25 Riccardo Cocciante - Sincérita +5
24 Zucchero - Il Volo
19 Umberto Tozzi - Gloria
7 Ligabue - Ho Perso le Parole +2
Il Volo en Gloria vind ik ook leuk, trouwens. Maar Sincérita is dan weer een van mijn favoriete tracks (al is Se Stiamo Insieme van Riccardo me nog liever).
25 Matia Bazar - Elettrochoc +3
25 Riccardo Cocciante - Sincérita +5
24 Zucchero - Il Volo
19 Umberto Tozzi - Gloria
7 Ligabue - Ho Perso le Parole +2
Il Volo en Gloria vind ik ook leuk, trouwens. Maar Sincérita is dan weer een van mijn favoriete tracks (al is Se Stiamo Insieme van Riccardo me nog liever).
0
geplaatst: 7 januari 2013, 23:06 uur
Winnaar Ladder 9 Italiaans en door naar de halve finales: 25 Riccardo Cocciante - Sincérita
Nummer 2 van ladder 9 Italiaans en gaat naar herkansingsladder: 25 Matia Bazar - Elettrochoc
Omdat Cocciante in de 1e ronde 21 punten haalde tegenover 16 van Matia Bazar met Elettrochoc, gaat hij direct door naar de halve finale.
Nummer 2 van ladder 9 Italiaans en gaat naar herkansingsladder: 25 Matia Bazar - Elettrochoc
Omdat Cocciante in de 1e ronde 21 punten haalde tegenover 16 van Matia Bazar met Elettrochoc, gaat hij direct door naar de halve finale.
* denotes required fields.