MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
0-1

3-2 Maar Gary Ook Goed

wibro schreef:
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg voorbij gaan. Dat van Soft Cell vind ik een vreselijk nummer.
Prachtig nummer! Maar goed, She Sells Sanctuary is helemaal fantastisch natuurlijk

Volgens Mij Is Blondie door of vergis ik me nou

DjFrankie (moderator)
laxus11 schreef:
Volgens Mij Is Blondie door of vergis ik me nou

Helaas wel kwartier was om 17.03 voorbij

176. U2- Bad - Siouxsie and the banshees - 92 Degrees

1-0

DjFrankie (moderator)
Lijst hier bijgewerkt tot en met nummer 175.

Even nog voor de goede orde, een battle duurt minimaal een kwartier. Degene die dan de meeste punten heeft is door (mits dit minimaal 4 is). Bij gelijke stand gaat degene door die als eerste deze score bereikte.
Is er na een kwartier nog geen nummer dat 4 punten heeft gehaald, gaat de battle door tot een van de nummers 4 punten heeft bereikt.

Daarom zijn The Clash en Blondie door, zij hadden het eerst de 4 punten gehaald.

4-3

Cars eruit

177. Kraftwerk - The Model - Shriekback - Lined Up

1-0

Aquila schreef:
het lijkt soms wel hollen of stilstaan - ronde 1 duels wisselen af met (potentiële) kwartfinales

Vergelijk het met bekervoetbal, waarbij amateurclubjes soms verrassend ver kunnen komen. Dat is erg leuk voor ze, want dan krijgen ze ook eens extra aandacht; speciaal voor de supporters (of in dit geval nomineerders).

Gast
geplaatst: vandaag om 03:17 uur

geplaatst: vandaag om 03:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.