Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2011, 16:55 uur
wibro schreef:
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg voorbij gaan. Dat van Soft Cell vind ik een vreselijk nummer.
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg voorbij gaan. Dat van Soft Cell vind ik een vreselijk nummer.
Prachtig nummer! Maar goed, She Sells Sanctuary is helemaal fantastisch natuurlijk 
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 april 2011, 17:10 uur
laxus11 schreef:
Volgens Mij Is Blondie door of vergis ik me nou
Volgens Mij Is Blondie door of vergis ik me nou
Helaas wel kwartier was om 17.03 voorbij

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 april 2011, 17:17 uur
Lijst hier bijgewerkt tot en met nummer 175.
Even nog voor de goede orde, een battle duurt minimaal een kwartier. Degene die dan de meeste punten heeft is door (mits dit minimaal 4 is). Bij gelijke stand gaat degene door die als eerste deze score bereikte.
Is er na een kwartier nog geen nummer dat 4 punten heeft gehaald, gaat de battle door tot een van de nummers 4 punten heeft bereikt.
Daarom zijn The Clash en Blondie door, zij hadden het eerst de 4 punten gehaald.
Even nog voor de goede orde, een battle duurt minimaal een kwartier. Degene die dan de meeste punten heeft is door (mits dit minimaal 4 is). Bij gelijke stand gaat degene door die als eerste deze score bereikte.
Is er na een kwartier nog geen nummer dat 4 punten heeft gehaald, gaat de battle door tot een van de nummers 4 punten heeft bereikt.
Daarom zijn The Clash en Blondie door, zij hadden het eerst de 4 punten gehaald.
0
geplaatst: 7 april 2011, 17:41 uur
Aquila schreef:
het lijkt soms wel hollen of stilstaan - ronde 1 duels wisselen af met (potentiële) kwartfinales
het lijkt soms wel hollen of stilstaan - ronde 1 duels wisselen af met (potentiële) kwartfinales
Vergelijk het met bekervoetbal, waarbij amateurclubjes soms verrassend ver kunnen komen. Dat is erg leuk voor ze, want dan krijgen ze ook eens extra aandacht; speciaal voor de supporters (of in dit geval nomineerders).
* denotes required fields.