MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:
178. Telex – Moskow Diskow - Re-Flex - Politics of Dancing

0-1

5-3

Barry Andrews x-xtc, a fine waver

179. The B 52's - Rock Lobster - Erasure - Oh Lamour

1-0

180. Duran Duran - View To A Kill - Split Enz - History Never Repeats

0-1

178. Telex – Moskow Diskow - Re-Flex - Politics of Dancing 4-2

New Wave verliest van een slecht, fout discoplaatje.....

DjFrankie schreef:
Lijst hier bijgewerkt tot en met nummer 175.

Even nog voor de goede orde, een battle duurt minimaal een kwartier. Degene die dan de meeste punten heeft is door (mits dit minimaal 4 is). Bij gelijke stand gaat degene door die als eerste deze score bereikte.
Is er na een kwartier nog geen nummer dat 4 punten heeft gehaald, gaat de battle door tot een van de nummers 4 punten heeft bereikt.

Daarom zijn The Clash en Blondie door, zij hadden het eerst de 4 punten gehaald.

Ik vind die kwartiersregeling niet echt een goede. Het feit dat de regel wederom uitgelegd moet worden zegt veel. Hij zorgt voor verwarring.

beiden nix

3-2

Ceasar schreef:
(quote)

Ik vind die kwartiersregeling niet echt een goede. Het feit dat de regel wederom uitgelegd moet worden zegt veel. Hij zorgt voor verwarring.

Ik vind er echt niks moeilijks aan. Gewoon een kwestie van opletten.

181. Units - Warm Moving Bodies - China Crisis - Working With Fire & Steel

1 - 3?

Te koop gevraagd: kritische notenkraker, niet vanwege stemgedrag maar vanwege herkomst weefgetouw!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:02 uur

geplaatst: vandaag om 05:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.