Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2011, 19:27 uur
180. Duran Duran - View To A Kill - Split Enz - History Never Repeats
0-1
0-1
0
geplaatst: 7 april 2011, 19:30 uur
178. Telex – Moskow Diskow - Re-Flex - Politics of Dancing 4-2 
New Wave verliest van een slecht, fout discoplaatje.....

0
geplaatst: 7 april 2011, 19:33 uur
DjFrankie schreef:
Lijst hier bijgewerkt tot en met nummer 175.
Even nog voor de goede orde, een battle duurt minimaal een kwartier. Degene die dan de meeste punten heeft is door (mits dit minimaal 4 is). Bij gelijke stand gaat degene door die als eerste deze score bereikte.
Is er na een kwartier nog geen nummer dat 4 punten heeft gehaald, gaat de battle door tot een van de nummers 4 punten heeft bereikt.
Daarom zijn The Clash en Blondie door, zij hadden het eerst de 4 punten gehaald.
Lijst hier bijgewerkt tot en met nummer 175.
Even nog voor de goede orde, een battle duurt minimaal een kwartier. Degene die dan de meeste punten heeft is door (mits dit minimaal 4 is). Bij gelijke stand gaat degene door die als eerste deze score bereikte.
Is er na een kwartier nog geen nummer dat 4 punten heeft gehaald, gaat de battle door tot een van de nummers 4 punten heeft bereikt.
Daarom zijn The Clash en Blondie door, zij hadden het eerst de 4 punten gehaald.
Ik vind die kwartiersregeling niet echt een goede. Het feit dat de regel wederom uitgelegd moet worden zegt veel. Hij zorgt voor verwarring.
0
geplaatst: 7 april 2011, 19:36 uur
Ceasar schreef:
Ik vind die kwartiersregeling niet echt een goede. Het feit dat de regel wederom uitgelegd moet worden zegt veel. Hij zorgt voor verwarring.
(quote)
Ik vind er echt niks moeilijks aan. Gewoon een kwestie van opletten.
0
geplaatst: 7 april 2011, 19:39 uur
181. Units - Warm Moving Bodies - China Crisis - Working With Fire & Steel
0
geplaatst: 7 april 2011, 19:41 uur
1 - 3?
Te koop gevraagd: kritische notenkraker, niet vanwege stemgedrag maar vanwege herkomst weefgetouw!
Te koop gevraagd: kritische notenkraker, niet vanwege stemgedrag maar vanwege herkomst weefgetouw!
* denotes required fields.