Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2011, 16:49 uur
Het new wave-publiek doet zijn reputatie weer eer aan. Wat een jankerds! 

0
geplaatst: 10 april 2011, 16:50 uur
Ja het wordt tijd dat de new wave wolven een front gaan vormen tegen de anti smaak brigade 

0
geplaatst: 10 april 2011, 16:52 uur
Het is je mss ontgaan maar dit is een new wave KO, geen jaren 80 van alles en nog wat pop KO.

0
geplaatst: 10 april 2011, 16:58 uur
Het kan Tim niet ontgaan zijn met Josef K en Wire in zijn top 10, maar als er geen regels worden gesteld waaraan de nummers moeten voldoen, krijg je een Jaren 80 KO. Mag de pret niet drukken, zo is het tenminste een grote verrassing welk nummer van Pet Shop Boys de KO wint
. Weer eens wat anders dan The Cure
. Weer eens wat anders dan The Cure
0
geplaatst: 10 april 2011, 17:03 uur
310. Bow Wow Wow - Do You Wanna Hold Me - Pet Shop Boys - Rent
0
geplaatst: 10 april 2011, 17:06 uur
Joh, uiteindelijk vliegen de Pet Shop Boys etc er vanzelf wel uit. Er zijn genoeg stemmers die het "new wave-gehalte" (is wel subjectief uiteraard) in hun stem laten meewegen. Is het niet deze ronde dan is het wel later in het spel. En er zijn nog altijd karrevrachten aan nummers van de bekende new wave-bands over, dus we kunnen er best een paar missen.
Een nummer als Do You Wanna Hold Me hoort overigens m.i. meer in een new wave-spel thuis dan bijvoorbeeld het latere werk van The Cure, om van een Talk Talk nog maar te zwijgen. Zo heeft iedereen zijn eigen definitie van new wave...
On topic: 3-0
Een nummer als Do You Wanna Hold Me hoort overigens m.i. meer in een new wave-spel thuis dan bijvoorbeeld het latere werk van The Cure, om van een Talk Talk nog maar te zwijgen. Zo heeft iedereen zijn eigen definitie van new wave...
On topic: 3-0
0
geplaatst: 10 april 2011, 17:45 uur
311. Martha & The Muffins - Danseparc (Every Day It's Tomorrow) - Abc - All Of My Heart
1-0
1-0
0
geplaatst: 10 april 2011, 18:03 uur
sheep67 schreef:
306. Mo-Dettes - White Mice - Martin Ansell - Shine
306. Mo-Dettes - White Mice - Martin Ansell - Shine
Zozo, dat had iedereen snel beluisterd.

* denotes required fields.