MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:
Tja zeg

De stookploeg is schijnbaar in recordtempo uitgerukt.

DjFrankie (moderator)
436. Jo Lemaire + Flouze - Je Suis Venue te Dire Que Je M'en Vais - XTC - Dear God

1-0

1-1

DjFrankie (moderator)
Daar is XTC niet blij mee ! Tears for Fears is voor mij alleen hun debuut, daarna vind ik het niet veul meer.

3-1

We vergeten maar even dat dit een new wave K.O. is.

DjFrankie schreef:
Daar is XTC niet blij mee ! Tears for Fears is voor mij alleen hun debuut, daarna vind ik het niet veul meer.

DjFrankie (moderator)
Na de ervaringen met de metal k.o. en de punk k.o. weet ik dat er een mooie top 10 uitrolt straks.
En hoe meer deelnemers des te verrassender kan het zijn.

dazzler schreef:
Het doel van de 1ste ronde is volgens mij niet 5 maar 4 stemmen.
Zijn die 4 stemmen na een kwartier bereikt, dan is de battle echt over.
Indien niet wordt er langer doorgestemd tot een nummer 4 punten heef.

We gaan dus tot de 4? Vandaar dat het zo hard gaat. Is die kwartierregel dan wel nodig? Maakt het alleen maar verwarrend.

3-3

herman schreef:
We gaan dus tot de 4? Vandaar dat het zo hard gaat. Is die kwartierregel dan wel nodig? Maakt het alleen maar verwarrend.

Is idd wel verwarrend, maar ook prettig (als iedereen er zich aan had gehouden ). Nu heeft iedereen de tijd om te stemmen. Anders kan een nummer eruit liggen voordat je überhaupt de kans hebt gekregen om te stemmen (er zijn al flink wat nummers weggestemd met een 4-3, 4-2 stand terwijl het kwartier nog niet om was en het dus makkelijk 4-5 of anders had kunnen worden).

DjFrankie (moderator)
herman schreef:
(quote)

Ja Herman, in het begin ging het zo hard dat users niet eens konden stemmen, om een ieder toch de kans te geven om te stemmen (en vooral ook te beluisteren) hebben we de kwartier regel ingesteld. Zie ook link

DjFrankie schreef:

Behalve dus Head Over Heels, heerlijk nummer

DjFrankie (moderator)
Spannende battle trouwens dit
3-3

@orbit, zo is dat!

4-3 onze zuiderburen helpen doe ik graag

DjFrankie (moderator)
437. The Jesus and Mary Chain - Just Like Honey - The Motels - Total Control

1-0 persoonlijke favoriet

Just like Honey vind ik meer shoegaze muziek desondanks omdat de opponent geen echte opponent is.

3-0

6-0

DjFrankie (moderator)
the viking schreef:
Just like Honey vind ik meer shoegaze muziek desondanks omdat de oponent geen echte oponent is.

Is eigenlijk het begin v/d shoegaze, maar viel toendertijd onder de wave, term shoegaze bestond niet in 1985

DjFrankie schreef:
term shoegaze bestond niet in 1985

Je bent me net voor zie ik...

438. China Crisis - Wishful Thinking - The Jesus and Mary Chain - Never Understand

DjFrankie (moderator)
0-1

2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 09:15 uur

geplaatst: vandaag om 09:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.