Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 april 2011, 22:42 uur
436. Jo Lemaire + Flouze - Je Suis Venue te Dire Que Je M'en Vais - XTC - Dear God
1-0
1-0
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 april 2011, 22:43 uur
Daar is XTC niet blij mee ! Tears for Fears is voor mij alleen hun debuut, daarna vind ik het niet veul meer.
0
geplaatst: 13 april 2011, 22:45 uur
DjFrankie schreef:
Daar is XTC niet blij mee ! Tears for Fears is voor mij alleen hun debuut, daarna vind ik het niet veul meer.

0
DjFrankie (moderator)
Na de ervaringen met de metal k.o. en de punk k.o. weet ik dat er een mooie top 10 uitrolt straks.
En hoe meer deelnemers des te verrassender kan het zijn.
En hoe meer deelnemers des te verrassender kan het zijn.
0
dazzler schreef:
Het doel van de 1ste ronde is volgens mij niet 5 maar 4 stemmen.
Zijn die 4 stemmen na een kwartier bereikt, dan is de battle echt over.
Indien niet wordt er langer doorgestemd tot een nummer 4 punten heef.
Het doel van de 1ste ronde is volgens mij niet 5 maar 4 stemmen.
Zijn die 4 stemmen na een kwartier bereikt, dan is de battle echt over.
Indien niet wordt er langer doorgestemd tot een nummer 4 punten heef.
We gaan dus tot de 4? Vandaar dat het zo hard gaat. Is die kwartierregel dan wel nodig? Maakt het alleen maar verwarrend.
0
geplaatst: 13 april 2011, 22:53 uur
herman schreef:
We gaan dus tot de 4? Vandaar dat het zo hard gaat. Is die kwartierregel dan wel nodig? Maakt het alleen maar verwarrend.
Is idd wel verwarrend, maar ook prettig (als iedereen er zich aan had gehouden
). Nu heeft iedereen de tijd om te stemmen. Anders kan een nummer eruit liggen voordat je überhaupt de kans hebt gekregen om te stemmen (er zijn al flink wat nummers weggestemd met een 4-3, 4-2 stand terwijl het kwartier nog niet om was en het dus makkelijk 4-5 of anders had kunnen worden).
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 april 2011, 22:54 uur
herman schreef:
(quote)
Ja Herman, in het begin ging het zo hard dat users niet eens konden stemmen, om een ieder toch de kans te geven om te stemmen (en vooral ook te beluisteren) hebben we de kwartier regel ingesteld. Zie ook link
0
geplaatst: 13 april 2011, 22:54 uur
DjFrankie schreef:
Behalve dus Head Over Heels, heerlijk nummer

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 april 2011, 22:59 uur
437. The Jesus and Mary Chain - Just Like Honey - The Motels - Total Control
1-0 persoonlijke favoriet
1-0 persoonlijke favoriet
0
geplaatst: 13 april 2011, 23:02 uur
Just like Honey vind ik meer shoegaze muziek desondanks omdat de opponent geen echte opponent is. 
3-0

3-0
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 april 2011, 23:07 uur
the viking schreef:
Just like Honey vind ik meer shoegaze muziek desondanks omdat de oponent geen echte oponent is.
Just like Honey vind ik meer shoegaze muziek desondanks omdat de oponent geen echte oponent is.

Is eigenlijk het begin v/d shoegaze, maar viel toendertijd onder de wave, term shoegaze bestond niet in 1985
0
geplaatst: 13 april 2011, 23:10 uur
0
geplaatst: 13 april 2011, 23:15 uur
438. China Crisis - Wishful Thinking - The Jesus and Mary Chain - Never Understand
* denotes required fields.