Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2011, 14:47 uur
5-2 
Wall of Voodoo. Een van de meest onderschatte new wave bands. Dat Factory zou verliezen van het mooiste nummer van OMD was te voorzien.

Wall of Voodoo. Een van de meest onderschatte new wave bands. Dat Factory zou verliezen van het mooiste nummer van OMD was te voorzien.
0
geplaatst: 4 april 2011, 14:50 uur
Ja, echt toffe band is Wall of Voodoo. Call of the West is een onderschatte klassieker. Maar geen schande om er tegen Souvenir uit te vliegen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 14:56 uur
Zijn er nog 3 over van Wall of Voodoo en Erik ik vond dat nummer van Ikon - Truth geweldig, veel beter dan het poppy Video killed the radiostar, het scheelde ook niet veel. Dat zijn zo weer van die ontdekkingen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 14:58 uur
4-3 absoluut een pracht van een nummer weer van die Ikon !!
0
geplaatst: 4 april 2011, 14:59 uur
Ze hebben echt prachtige nummers uitgebracht en bij The Buggles kom ik niet verder dan twee nummers.(Lenny en Video Killed the Radio Star) 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 15:02 uur
the viking schreef:
Ze hebben echt prachtige nummers uitgebracht en bij The Buggles kom ik niet verder dan twee nummers.(Lenny en Video Killed the Radio Star)
Maar die zanger van Ikon heeft ook een prachtige zware stem, de ontdekking van mij tot nu toe !!
Dit is helemaal mijn ding.
0
geplaatst: 4 april 2011, 15:04 uur
DjFrankie schreef:
Zijn er nog 3 over van Wall of Voodoo en Erik ik vond dat nummer van Ikon - Truth geweldig, veel beter dan het poppy Video killed the radiostar, het scheelde ook niet veel. Dat zijn zo weer van die ontdekkingen.
Ik kon gvd niet stemmen op dat nummer van Ikon, want ik lag op de bank te slapen.

0
geplaatst: 4 april 2011, 15:05 uur
Ze bestaan nog steeds echter de zanger Michael Carrodus heeft in 1997 Ikon verlaten. 

0
geplaatst: 4 april 2011, 15:11 uur
the viking schreef:
...en bij The Buggles kom ik niet verder dan twee nummers.(Lenny en Video Killed the Radio Star)
...en bij The Buggles kom ik niet verder dan twee nummers.(Lenny en Video Killed the Radio Star)
I Am a Camera en Vermillion Sands zijn anders schitterende nummers van The Buggles. Daar zijn die twee door jou genoemde nummers niets bij.
0
geplaatst: 4 april 2011, 15:21 uur
32. Elvis Costello - Watching The Detectives - Adam & The Ants - Ant Rap
Ik pas.
Ik pas.
* denotes required fields.