MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:

5-1

5-2

Wall of Voodoo. Een van de meest onderschatte new wave bands. Dat Factory zou verliezen van het mooiste nummer van OMD was te voorzien.

Ja, echt toffe band is Wall of Voodoo. Call of the West is een onderschatte klassieker. Maar geen schande om er tegen Souvenir uit te vliegen.

Men kiest al snel voor de (fraaie)gevestigde orde inderdaad.

31. Japan – Ghosts - Ikon - Beyond Grey Skies

7-2

4-2

Dit nummer van Japan kan mij niet zo bekoren.

DjFrankie (moderator)
Zijn er nog 3 over van Wall of Voodoo en Erik ik vond dat nummer van Ikon - Truth geweldig, veel beter dan het poppy Video killed the radiostar, het scheelde ook niet veel. Dat zijn zo weer van die ontdekkingen.

DjFrankie (moderator)
4-3 absoluut een pracht van een nummer weer van die Ikon !!

Ze hebben echt prachtige nummers uitgebracht en bij The Buggles kom ik niet verder dan twee nummers.(Lenny en Video Killed the Radio Star)

DjFrankie (moderator)
the viking schreef:
Ze hebben echt prachtige nummers uitgebracht en bij The Buggles kom ik niet verder dan twee nummers.(Lenny en Video Killed the Radio Star)

Maar die zanger van Ikon heeft ook een prachtige zware stem, de ontdekking van mij tot nu toe !!
Dit is helemaal mijn ding.

DjFrankie schreef:
Zijn er nog 3 over van Wall of Voodoo en Erik ik vond dat nummer van Ikon - Truth geweldig, veel beter dan het poppy Video killed the radiostar, het scheelde ook niet veel. Dat zijn zo weer van die ontdekkingen.

Ik kon gvd niet stemmen op dat nummer van Ikon, want ik lag op de bank te slapen.

Ze bestaan nog steeds echter de zanger Michael Carrodus heeft in 1997 Ikon verlaten.

the viking schreef:
...en bij The Buggles kom ik niet verder dan twee nummers.(Lenny en Video Killed the Radio Star)

I Am a Camera en Vermillion Sands zijn anders schitterende nummers van The Buggles. Daar zijn die twee door jou genoemde nummers niets bij.

5-4 Ghosts toch wel wat beter, sorry viking.

32. Elvis Costello - Watching The Detectives - Adam & The Ants - Ant Rap

Ik pas.

DjFrankie (moderator)
3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 22:45 uur

geplaatst: vandaag om 22:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.