Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:17 uur
11. The Human League – Lebanon - Simple Minds - Theme for Great Cities
0-1
0-1
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:42 uur
12. A Flock of Seagulls - Space Age Lovesong - The Police - Spirits In The Material World
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:43 uur
2-0 Spirits In The Material World is prachtig maar schaar ik niet onder de new wave.
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:44 uur
3-2
Ondanks dat het minder new wave is (maar wat is de maatstaf om het new wave etiket opgeplakt te krijgen?) ga ik toch voor het beste nummer dat The Police ooit hebben uitgebracht.
Ondanks dat het minder new wave is (maar wat is de maatstaf om het new wave etiket opgeplakt te krijgen?) ga ik toch voor het beste nummer dat The Police ooit hebben uitgebracht.
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:45 uur
Theme For Great Cities is wel een absolute kraker hoor en zelfs goed te horen voor SM haters, geen bombast en geen vocalen van Kerr

0
geplaatst: 22 april 2011, 00:48 uur
Ik bedoelde het niet persoonlijk hoor. Tegenwoordig beperk ik me vnl. tot MuMe maar toen ik nog een student met (te)veel vrije tijd was zat ik ook op diverse internationale "musicboards". Wellicht zat ik op de verkeerde plekken maar ik ben volgens mij nooit ergens devote Simple Minds fans tegengekomen, behalve dan hier op MuMe. Wellicht is het iets van de lage landen? Geloof dat er iets soortgelijks geldt voor een band als The Waterboys...
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:51 uur
GrafGantz schreef:
Wellicht zat ik op de verkeerde plekken maar ik ben volgens mij nooit ergens devote Simple Minds fans tegengekomen, behalve dan hier op MuMe. Wellicht is het iets van de lage landen? Geloof dat er iets soortgelijks geldt voor een band als The Waterboys...
Wellicht zat ik op de verkeerde plekken maar ik ben volgens mij nooit ergens devote Simple Minds fans tegengekomen, behalve dan hier op MuMe. Wellicht is het iets van de lage landen? Geloof dat er iets soortgelijks geldt voor een band als The Waterboys...
Zou best eens kunnen en dit geldt dan juist weer niet voor Depeche Mode, dat hier nooit echt geweldig heeft gescoord.
Rare mensen die Lage Landers.
* denotes required fields.