MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:

5-4

11. The Human League – Lebanon - Simple Minds - Theme for Great Cities

0-1

0-2

0-3

3-4

dix
3-5

3-6

4-5 jesus!! Wat een mentale kwelling om te moeten kiezen

Wel goed gekozen, alleen is het nu

4-6

MuMe, hangplek van de Simple Minds fanclub...

Is ook een sterk nummer hoor

12. A Flock of Seagulls - Space Age Lovesong - The Police - Spirits In The Material World

1-0

5-6 allebei toppers natuurlijk

2-0 Spirits In The Material World is prachtig maar schaar ik niet onder de new wave.

3-0

3-2

Ondanks dat het minder new wave is (maar wat is de maatstaf om het new wave etiket opgeplakt te krijgen?) ga ik toch voor het beste nummer dat The Police ooit hebben uitgebracht.

GrafGantz schreef:
MuMe, hangplek van de Simple Minds fanclub...

Theme For Great Cities is wel een absolute kraker hoor en zelfs goed te horen voor SM haters, geen bombast en geen vocalen van Kerr

Ik bedoelde het niet persoonlijk hoor. Tegenwoordig beperk ik me vnl. tot MuMe maar toen ik nog een student met (te)veel vrije tijd was zat ik ook op diverse internationale "musicboards". Wellicht zat ik op de verkeerde plekken maar ik ben volgens mij nooit ergens devote Simple Minds fans tegengekomen, behalve dan hier op MuMe. Wellicht is het iets van de lage landen? Geloof dat er iets soortgelijks geldt voor een band als The Waterboys...

GrafGantz schreef:
Wellicht zat ik op de verkeerde plekken maar ik ben volgens mij nooit ergens devote Simple Minds fans tegengekomen, behalve dan hier op MuMe. Wellicht is het iets van de lage landen? Geloof dat er iets soortgelijks geldt voor een band als The Waterboys...

Zou best eens kunnen en dit geldt dan juist weer niet voor Depeche Mode, dat hier nooit echt geweldig heeft gescoord.
Rare mensen die Lage Landers.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:18 uur

geplaatst: vandaag om 00:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.