Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2011, 12:03 uur
24. Joy Division – Atmosphere - Talking Heads - Once In A Lifetime
Weer een kraker
1-0
Weer een kraker

1-0
0
geplaatst: 22 april 2011, 12:20 uur
25. The Danse Society – Clock - The Sisters of Mercy – Alice
0-1
0-1
0
geplaatst: 22 april 2011, 12:21 uur
1-2
Je zou haast zeggen dat nu bij de 3e ronde de strijd nu pas echt goed is losgebarst. Ik denk dat deze New Wave K.O. nog heel wat verrassingen gaat opleveren.
Je zou haast zeggen dat nu bij de 3e ronde de strijd nu pas echt goed is losgebarst. Ik denk dat deze New Wave K.O. nog heel wat verrassingen gaat opleveren.

0
geplaatst: 22 april 2011, 12:24 uur
Dat dacht ik toch mooi niet.
Bij de 6-6 stand zijn slechts 13 minuten verstreken, de stem van 'de Leeuw' was dus binnen de tijd van 15 minuten.
0
geplaatst: 22 april 2011, 12:26 uur
wibro schreef:
Bij de 6-6 stand zijn slechts 13 minuten verstreken, de stem van 'de Leeuw' was dus binnen de tijd van 15 minuten.
(quote)
Bij de 6-6 stand zijn slechts 13 minuten verstreken, de stem van 'de Leeuw' was dus binnen de tijd van 15 minuten. We spelen weer minimaal een kwartier, echter nu na het kwartier gaan we (indien nodig) door tot een nummer de 5 punten heeft bereikt.
Bij gelijke stand gaat het nummer door dat als eerste die score heeft bereikt.
Atmosphere dus

0
geplaatst: 22 april 2011, 12:27 uur
the viking schreef:
We spelen weer minimaal een kwartier, echter nu na het kwartier gaan we (indien nodig) door tot een nummer de 5 punten heeft bereikt.
(quote)
We spelen weer minimaal een kwartier, echter nu na het kwartier gaan we (indien nodig) door tot een nummer de 5 punten heeft bereikt.
En dat is jammer genoeg Joy Division

* denotes required fields.