Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 22:01 uur
57. Matt Johnson - Icing Up - Inkubus Sukkubus - Belladonna & Aconite
v/s
0-1
v/s
0-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 22:15 uur
58. INXS - Don’t Change - Blue Murder - Talk Talk Talk
vs
vs
0
geplaatst: 4 april 2011, 22:18 uur
yeahyeahyeah schreef:
(kwartier volmaken en vervolgens tot de 4)
(kwartier volmaken en vervolgens tot de 4)
Ik twijfelde en twijfel nog steeds. Dit is wat DJFrankie postte:
DjFrankie schreef:
Tot de 4 / of tenminste een kwartier per battle waarin degene met de meeste punten wint.
Tot de 4 / of tenminste een kwartier per battle waarin degene met de meeste punten wint.
Dus tot de 4 of als er minder dan 4 stemmen zijn een kwartier met als winnaar het nummer met de meeste punten. Om de voortgang erin te houden.
Dat is toch wat ik lees, of vergis ik me?
Mss dat DJF verduidelijking kan geven.
0
geplaatst: 4 april 2011, 22:20 uur
Zie pagina 18....ik begreep het ook verkeerd!
Althans...zo lees ik het ook
Althans...zo lees ik het ook
0
geplaatst: 4 april 2011, 22:23 uur
Of begreep Dazzler het verkeerd (want op p. 18 reageer je op Dazz als ik het goed zie).?
DJF zegt toch echt in zijn eerdere bericht tot de 4, maar na een kwartier het nummer door met de meeste stemmen.
0
geplaatst: 4 april 2011, 22:26 uur
Ik bedoelde: je speelt altijd een kwartier zodat voldoende mensen
de kans krijgen om mee te spelen: beluisteren (*) en stemmen.
Anders vliegen je eigen favorieten voorbij zonder dat je het merkt.
Wie na een kwartier de meeste stemmen krijgt, wint.
Als na een kwartier niemand 4 stemmen heeft, loopt de tijd door tot wie eerst 4 stemmen heeft.
Is er een tie-break na een kwartier (wat ook kan natuurlijk: 6-6 bijvoorbeeld), dan kan je zeggen
dat het nummer dat het eerste 6 stemmen haalde de winnaar is gebleken. Zo zag ik het dus.
(*) was trouwens een argument van Frankie, dus ik dacht dat we elkaar begrepen hadden.
de kans krijgen om mee te spelen: beluisteren (*) en stemmen.
Anders vliegen je eigen favorieten voorbij zonder dat je het merkt.
Wie na een kwartier de meeste stemmen krijgt, wint.
Als na een kwartier niemand 4 stemmen heeft, loopt de tijd door tot wie eerst 4 stemmen heeft.
Is er een tie-break na een kwartier (wat ook kan natuurlijk: 6-6 bijvoorbeeld), dan kan je zeggen
dat het nummer dat het eerste 6 stemmen haalde de winnaar is gebleken. Zo zag ik het dus.
(*) was trouwens een argument van Frankie, dus ik dacht dat we elkaar begrepen hadden.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 22:27 uur
DjFrankie schreef:
De eerste 50 K.O's
Graag wel een nummer beluisteren (of nog beter een link plaatsen) voordat je stemt, als je een nummer niet kent En wie weet ontdek je nog een verborgen parel.
Battle duurt minimaal 15 minuten, winnaar is degene met de meeste punten na een kwartier, of de winnaar moet minimaal 4 punten halen na het eerste kwartier.
(afbeelding)
De eerste 50 K.O's
Graag wel een nummer beluisteren (of nog beter een link plaatsen) voordat je stemt, als je een nummer niet kent En wie weet ontdek je nog een verborgen parel.
Battle duurt minimaal 15 minuten, winnaar is degene met de meeste punten na een kwartier, of de winnaar moet minimaal 4 punten halen na het eerste kwartier.
(afbeelding)
Zo is de regel in het begin gesteld, misschien laatste keer niet goed omschreven, maar gisteren gingen de battles binnen 2 minuten eruit, dat is veel te snel.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 22:30 uur
59 Duran Duran - New Moon On Monday - Mr. Mister - Healing Waters
vs
vs
0
geplaatst: 4 april 2011, 22:33 uur
Nog even voor alle duidelijkheid over een mogelijke gelijke stand na een kwartier.
bijvoorbeeld 6-6
1. Ofwel kijken wie het eerst dat laatste punt (6) haalde.
2. Ofwel doorspelen tot wie het volgende punt (7) haalt.
Ik vind optie 1 de beste omdat je anders misschien nog lang kan wachten op dat volgende punt.
Frankie?
bijvoorbeeld 6-6
1. Ofwel kijken wie het eerst dat laatste punt (6) haalde.
2. Ofwel doorspelen tot wie het volgende punt (7) haalt.
Ik vind optie 1 de beste omdat je anders misschien nog lang kan wachten op dat volgende punt.
Frankie?
0
geplaatst: 4 april 2011, 22:33 uur
4-0 Persoonlijk een van de beste Duran Duran song (p.s was geen nominatie)
* denotes required fields.